Skagen Pocketbike reviews

Skagen Pocketbike reviews

8.8

Super god service!

Kan klart anbefales, jeg bestilte en støddæmper og en hovedcylinder til min atv og de leverede dem efter 2 hverdage(:
Hovedcylinderen virker godt nok ikke men det er jo ikke firmaets skyld, jeg snakkede med Niels Petersen og vupti så bliver der sendt en ny med det sammen uden beregning! Det er fandme iorden service!(:

Super service, varen i hånden inden for 22 timer.......

Det er super god service.

Har handlet der et par gange og de er flinke at snakke med.

Scooterkøb

03.12.2011.
Har for ca.3 mdr siden købt en scooter hos Sportsmoto i Brønderslev.
Fik før købet en god vejledning af sælgeren,har fået lavet 1.eftersyn,alt meget OK.
Har nu læst en alenlang forklaring omkring et reservedels køb hos Sportsmoto og forstår ikke at køberen kan have fået en så slet behandling.Jeg har selv drevet forretning i mange år,og sure og urimelige kunder kan man ikke undgå at støde ind i.
Det er nu min mening.

Fjernstyret bil.

Jeg sendte en mail til Skagen pocketbike, hvor jeg havde købt en fjernstyret bil i juli 2011 til min søn. Bilen kunne pludselig ikke køre, og jeg ville gerne vide om hele bilen skulle sendes ind, eller om det var nok med den defekte regulator. Jeg fik den besked at jeg bare kunne sende den regulatoren ind, og en uge senere modtog jeg en ny. Bilen kører nu igen, og jeg vil gerne sige tak for fin service.

Tillæg:
I januar 2012 brændte den sidst tilsendte regulator også af. Da det skulle være meget uheldigt, hvis der var tale om to defekte regulatorer, valgte leverandøren i stedet at sende en anden bil til erstatning for den første, for på den måde at udelukke en mulig fejl i motor eller anden elektronik. Det må jeg sige er en meget seriøs måde at håndtere problemet på. Så efter at have flyttet krystallet fra den gamle bil til den nye, så fjernbetjeningen fungerede, var den nye bil køreklar. Helt klart til fem stjerner!

Endnu engang tak for den fine service.

Bestilte reservedele til min ATV, tirsdag og onsdag morgen var de her. De er også flinke hvis du har spørgsmål om reparation.
Hilsen Michael

Tak for super service

fantastisk hurtig levering, bestilte delene mandag middag og de var klar i GLS pakkeshoppen næste dag :-) fedt

Total elendig service

Øv øv øv, lang levering grundet de leverer med DHL og ikke giver besked om det. Hvis man ikke er hjemme første gang de kommer kræver det lang mail korrespondance at få sine varer.

Ingen hjælp at hente fra sportsmoto, ved godt de ikke kan sørge for at pakken kommer ud men fralægger sig ansvaret, for at de skal informere om hvordan der afsendes.

skagen-pocketbike.dk - et godt sted at handle crosser

Jeg har købt 125 cc crosser hos skagen pocketbike og har efterfølgende fået god service mht. dele tilsendt på garantien.

Super service og hurtig levering

Fik hjælp da jeg ringede til dem angående hvad dele jeg skulle bestille og hvordan jeg skulle skifte dem, flinke og behjælpelige folk :-)
Jeg kan kun anbefale at handle her hvis du vil have hurtig levering og vejledning.
Hilsen Peter Svendsen

Skagen Pocketbike Details