Skagenfood reviews

Skagenfood reviews

7.2

Superlækre varer og sublim kundeservice

Jeg kan kun anbefale andre at prøve en fiskepakke fra skagenfood. Det er virkelig en supergod kvalitet og der medfølger altid en lækker opskrift :) Har fået prøvet flere forskellige fisketyper som jeg ellers aldrig ville have prøvet . Ydermere er der altid en masse spændende og lækre varer man osse kan bestille f.eks kød og ost. Endelig har de en utrolig venlig og imødekommende kundeservice :)

Fisk i topklasse - men opstartsforløbet for nye kunder kan forbedres

Efter 2. levering kan jeg konstatere at fisken fuldt ud lever op til forventningerne, og her er ingen slinger i valsen - 5 stjerner ! Hjemmesiden ligeså - dejlig overskuelig og virkelig lækker og indbydende med et flot flot udvalg.

Desværre trækker den samlede oplevelse for mig som ny kunde hele pakken ned til 3 stjerner. Skagenfood opererer med en meget gammeldags betalingspolitik, der involverer depositum (hvorfor nu det???) og betaling via girokort. Her kan I med fordel kigge på hvordan Aarstiderne klarer paragrafferne, med en moderne løsning, hvor man som kunde blot registrerer sit betalingskort ved tilmelding, og herefter trækkes købene løbende. Intet bøvl for kunden. Jeg har allerede måtte i kontakt med kundeservice, fordi jeg var forvirret over forløbet, og har måtte leve med at betale et girokort med gebyr til Nets, fordi det tager noget tid før tilmelding til BS går igennem. Fjern dette irritationsmoment for nye kunder, og I får 5 stjerner med pil op.

Ingen tilbagemelding

Vi er en gruppe elever, som er igang med et større projekt om Skagen Food. I den forbindelse har vi forsøgt at kontakte jer flere gange, både jeres kundeservice og direkte til chefen. Desværre uden at få svar, og dette på trods af, at i oplyser på jeres hjemmeside, at i besvare alle henvendelser indenfor 24 timer. (Det er nu 4 uger siden, at vi skrev den første mail til jer) - Det vi ønsker er blot i svar på, om i har mulighed for at svare på vores spørgsmål, eller om i ikke har mulighed for det. På den måde kan vi nemlig komme videre med vores opgave.

God kvalitet og stabil levering

Fungerer rigtigt godt. Lidt rigid hjemmeside .. Men det ændrer ikke på, at produktet er perfekt.

En rigtig god måde at få fisk på

Jeg bor på landet, hvor der er langt til nærmeste fiskehandler, så derfor prøvede jeg dette koncept. Og jeg er virkelig tilfreds! Jeg har prøvet flere af pakkerne, og det hele er virkelig lækkert. Det er også fedt at få prøvet en masse nye ting. Jeg får normalt Convenience-pakken, som kommer på en dag, hvor jeg ellers har rigtig travlt, så det er helt perfekt.

Faast fast fisk

Det er nemt, hurtigt og godt. Hjælper os til at få god fisk hver uge i en travl hverdag, uden vi behøver at have de store evner i et køkken.Stor anbefaling herfra.

Tilfreds tilfreds og så lige tilfreds

Fantastisk servise. Så flot at de bare krediterer min pakke selv om jeg nok har misforstået deres lever og ferie melding!! Og alligevel krediterer de bare min pakke! Det er da TOP KLASSE. OG det er deres fisk altså også

perfekt

Har været medlem siden starten. Elsker stadig overraskelsen når pakken står foran døren fredag morgen T id til indkøb fredag fredag eftermiddag.Hjælpes ad i køkkenet efter de fremragende opskrifter, som bliver fulgt slavisk.en dejlig måde , at starte sin weekend.Tusind tak til Skagenfood for at være en del af vores liv
De kærligste hilsner til jer alle.fra Lissi & John

Fisk til tiden, nemt og billigt

Vi har i vores familie nu været kunder hos skagenfood et par mdr med stor tilfredshed. Vi sætter stor pris på den friske og spændende fisk vi får fra skagenfood. For vores familie er det god måde at prøve fisk som vi normalt ikke lige ville købe. Desuden er prisen utrolig fair, set i lyst af at vi faktisk få leveret fisken lige til døren, giver vi det samme som hvis vi tog ned til fiskehandleren og hentede den. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til skagenfood. Deres kundeservice er ligeledes af samme høje standard.

Så nemt og godt

Vi har nu fået leveret luksus pakken et par gange - og det er fantastisk at kunne smage fisk vi ellers ikke ville have taget med hjem fra fiskehandleren.

Nem og god kommunikation via mail, og selv børnene synes det er dejligt med den friske fisk: det er spændende at åbne kassen, nyde synet og glæde sig til smagen!

Super lækre varer både fisk, kød mm

Har abonneret igennem ½ år og har altid modtaget fantastiske varer. Også evt. ekstra varer har været i topkvalitet.
Når vi afmelder levering i en uge eller ændrer leveringsinterval er det også foregået uden problemer.

Altid dejlig frisk og lækker fisk

Vi har været kunde ved Skagenfood gennem flere år og har aldrig oplevet andet end super gode råvarer, helt igennem fantastisk kundeservice og meget pålidelig levering.
Vi har valgt en lille luksuspakke hver 14. dag, hvilket passer godt til vores temperament, men vil vi have noget ekstra en uge, eller har vi brug for at aflyse levering kan vi bare gøre det.
Sidst men ikke mindst har jeg et par gange glemt at afbestille levering rettidig og har efter fristen skrevet eller ringet til kundeservice. De har altid været meget flinke til at godtage min afbestilling alligevel - det synes jeg er rigtig god kundeservice :)

Min varmeste anbefaling

Jeg mildest talt begejstret fisken er super frisk og lækker - I en sådan grad at jeg kun oplever noget lign. når jeg køber direkte fra fiskerne ved vores sommerhus i Nr. Vorupør.

Frisk fisk hver 14. dag - dog ikke med lette opskrifter

Har brugt skagenfood.dk i ½ år med levering af Luksusfiskepakken hver 14. dag.
Leveringen er sket hver gang.
På kassen står der, vi vil have leveret den ved terassedøren og ikke hoveddøren, hvilket er kikset et par gange. Leveringstidspunktet er meget forskelligt, men har altid været der onsdag, når vi kom hjem fra arbejde. Oftest er den dog inden vi når at tage afsted på arbejde.
I sommerferien afbestilte vi nemt inden på hjemmesiden ca. en uge før og der blev heller ikke trukket for den afbestilte fisk.

Fisken virker frisk hver gang. Vi har enkelte gange ventet med at spise den til næste dag, hvor det stadig har været en god fisk - isen er der stadig næste dag, hvis man sætter hele kassen i køleskabet.

Opskrifterne, som kommer med fisken (det er kun fisk vi får leveret) står som Let i sværhedsgrad. Jeg har kun en enkelt gang tænkt at dette var let - og det var til fiskesuppen. Ofte skal fiske forberedes (fx. omvikles), der er noget grøntsagstilberedning med flere forskellige grøntsager, en sovs/døbelse, og så skal man have kartofler til. Ofte er vi endt med ikke at få købt alle ingredienserne og lave vores egen version, da ingredienserne skal indkøbes i et større supermarked. Men vi sætter pris på opskrifterne er der, men at betegne dem som let efter en lang arbejdsdag med så mange komponenter er vildledende. Ja, det kan laves, og er ikke svært. Men man skal bruge tre gryder og en ovn inden man har den Lette aftensmad på bordet.

Alt i alt er vi glade for Skagenfood, da vi får noget andet fisk end det vi køber i Supermarked og vi får en anden type maddag de dage, vi får leveret fisk fra Skagenfood.

Friskt og nemt

Vi får mini basis fiskepakken hver 14. dag og der er aldrig nogle problemer. Det er nemt at lave pakker om og bestille nogle af de lækre ekstravare.
Vi har senest prøvet vildtpakken og det var også super lækkert. Jeg har ellers aldrig været den store fiskespiser men det er jeg nu - friske fisk og gode opskrifter.

Jeg anbefaler klart anbefale skagenfood.

Super lækkert!

Ikke alene leveres der virkelig lækker frisk fisk - der følger en opskrift med, som er let at få succes med.

Vores famileliv passer ikke rigtig til den faste levering - så jeg er ikke kunde nu, men vender sikkert tilbage.... Og så håber jeg at der er lidt mere styr på deres nyhedsbreve; for de druknede os i nyhedsbreve og ekstra tilbud. Tror faktisk de vil sælge mere hvis der var færre tilbuds-/nyhedsmails, jeg magtede i hvert fald ikke at læse de store mængder, så jeg slettede dem uden at læse dem... Sorry!

Altid frisk fisk

Der hver anden onsdag morgen står klar foran min dør. Selvom jeg bor i opgang er den altid leveret pænt uden for min hoveddør. Der er stor varíation i hvilken fisk der er i pakken

Forud betaling

, .vi tilmeldte os til en luksus fiskepakke hver 14 dag i alt kr.288,00. Inden vi havde fået varene skulle vi forud betale og så skriver de man betaler bagud, dette er for en sikkerheds skyld. Jeg kan da ikke financiere min viksomhed med kunde indskud.
Jeg fik at vide det er fordi det er føsdevarer, men vi sælger manpower og kan heller ikke hente timer hos . Hvilken garanti har man for sine penge??

Kan varmt anbefales for fiskeelskere

Har været kunde i nogen år. Altid friske råvarer. Man kan stole på levering til tiden uanset vejr og vind. Høj kvalitet. Spændende opskrifter medfølger

Præcis og kundevenlig levering

Der er aldrig nogen slinger i valsen. For at få 5 stjerner skal grønsager og frugt ALTID være i top. Jeg mener at en pakke med 1 avocado og 1 hvidkålshovede er at gøre grin med folk (også når avocadoen er stenhård og umoden). Senest har jeg fået overmodne blommer. Det er ikke i orden til Skagenfoods priser!
Men kød, fisk, convenience, vildt osv. Det er til 6 ud af 5 mulige. Fås simpelthen ikke bedre!

Skagenfood Details

Tlf.: 70200630