Skanrejser reviews

Skanrejser reviews

8.5

Berlin uden problemer

4 dage 3 nætter på Mercur. Bus lige til døren, pænt hotel og dejlig by. Eneste minus ved turen var at færgen var næsten 1 time forsinket, men det er jo ikke Skanrejser's skuld.

God service til en god pris

Bustur til Berlin, ophold på Hotel Mercure. God og venlig behandling både med særlige ønsker om ikke-ryger værelse hos kundeservice inden rejsen, service på hotellet og i bussen. Dejligt nemt at købe en billet, sætte sig ind i en bus og blive kørt til/fra hotellet i Berlin. Chaufførene var venlige og hjalp til at skabe en god stemning på den lange køretur.

Ikke så meget pjat - bare en god, billig bustur til Berlin.

Bustur fra Sjælør til Hotel Mercure ved Alexanderplatz i Berlin og retur igen fire dage senere. Det fungerede bare som det skulle, ikke så meget mere at sige. God pris, standardbusser, flinke chauffører, fint nyrenoveret hotel, fin morgenmadsbuffet inkluderet, fed by! Og hurtigt svar fra kundeservice i forbindelse med en ændring i sidste øjeblik.

Yderst tilfredsstillende

Vi har nydt en 5 dages tur til Berlin hvor chauffør Jørgen havde dygtigt styr på det hele - orden i bussen med nummererede pladser og præcise instrukser. Hotel Mercure er pænt og nyrenoveret og morgenmaden overdådig - beliggenheden god ifht besøg af det gamle øst og med rigtig gode sporvognsforbindelser lige uden for døren. Den lille restaurant Las Malvinas i nærheden kan absolut også anbefales - med særlig billige steaks om mandagen. Turen hjem også god og man imponeres igen over chaufførens formåen. Der blev sandelig også tid til et smut forbi Border Shop. Færgens 45 min. forsinkelse kunne chaufføren ikke indhente, men ellers var alt yderst tilfredsstillende.

Meget for pengene!

Vores familie på 6 personer kom hjem forleden fra en fire dages rejse til Berlin. Sjældent har vi oplevet så meget "value for money" som på denne rejse med Skan Rejser.

Hotellet, Mercure ved Alexanderplatz, var glimrende. Store gode værelser, meget fin morgenbuffet og venligt personale.
Gode busser med god plads, ikke mindst til benene, flinke chauffører, alle tidspunkter blev overholdt til punkt og prikke.
Vores ønske i forbindelse med bestillingen om at sidde fremme i bussen pga. tendens til køresyge, blev imødekommet. Tak for det.
Vi havde nogle spørgsmål over telefonen nogle dage før afrejsen, som blev besvaret hurtigt, præcist og venligt.

Alt i alt har det været en rigtig god oplevelse at rejse med Skan Rejser, og vi vil ikke betænke os et øjeblik på at rejse med dem igen, eller på at anbefale Skan Rejser til andre.

Rejser sikkert med Skan rejser igen.

Godt botel Albertros i Prag. Ok morgenbuffe, dog det samme hver dag. Super super rengørring på værelset. Udflugter ok, men selvom de var søde på det Skandinaviske hus, så kunne vi ikke få alle de udflugter vi ville have, for der var fuld optaget allerede den første dag vi kom, på bl.a Skoda turen og Kulturaften og Middelalderturen som vi havde glædet os til der hjemmefra. Vi fik dog Middelalderturen sidst på ugen sammen med Russere, så vi forstod ikke en skid, og så er 398,-kr pr.per altså for meget. Ellers sød betjening der hjemme. Buschaffør var som buschaffører nu engang er, virker sur og træt.

chikane

Jeg så ét tilbud fra skanrejser på tekst tv og ringede og spurgte om det muligvis blev billigere hvis jeg ventede mig at booke, men hun svarede at det gjorde det ikke, så jeg kunne roligt betale.
Dagen efter jeg havde betalt blev rejsen yderligere nedsat, så jeg ringede og klagede over det, men hun var ligeglad, som hun sagde citat, jeg har fået pengene så om du tager med bussen eller ej er jeg lige glad med.
Der blev jeg så sur at hun stillede telefonen om til hendes bror som begyndte at svine mig til over telefonen samt truede med at. smide mig af bussen hvis jeg. fortalte andre passagerer om hvordan forretningsmetoderne er,

Ok.. Men..

Var en tur til Stettin alene. Fint nok. Skulle betale tillæg for et enkeltværelse. 350kr. Pr.Nat. Altså 1400kr. Oveni. Falder over et andet busselskab på nettet, hvor man kun skal betale 300kr. Pr. Overnatning. På samme hotel, Radisson. Samme dato. Det er ikke på grund af de 200kr. Men hvem sætter så priserne? Det kan ikke være hotellet..

Kirstine

Jeg synes det er en rigtig god service man får. Man føler man bliver specielt behandlet. Det er rigtig rart at man taler med mennersker og ikke kun via computeren. At man bliver ringet op, fordi det kan gøres bedre for samme pris er ovenud fantastisk. Det har jeg aldrig oplevet før. Og jeg vil helt sikkert bruge Skan rejser igen. Glæder mig meget til at komme afsted:-)

SUVERÆN REJSEARRANGØR

Har været en tur i Stettin på et tandlægebesøg arrangeret af Skanrejser. Alt var bare perfekt arrangeret, og tandlægen ligger i samme bygning som Radisson hotel - kunne ikke være bedre. Fik en fantastisk professionel tandbehandling til en pris der er ca. 70 % billigere end et tilsvarende tilbud i Danmark, og det kunne givetvis ikke laves billigere eller bedre hos andre tandlæger i Polen. Undersøgelse og tilbud på behandlingen udføres i Danmark af tandlægen der skal udføre behandlingen, så man ved helt nøjagtigt hvad behandlingen går ud på, og hvad det vil koste, inden man rejser. Man får oven i købet 10% rabat på den samlede tandlægeregning når man rejser med Skanrejser
Hotellet (Radisson) er også bare perfekt med en suveræn service. Kan helt klart anbefale andre at rejse med Skanrejser - både til hygge/ferieture og til en evt. tandbehandling. Skanrejser var super professionelle i deres håndtering af rejsen, og alt fungerede bare perfekt. Prisen på rejsen var også næsten en foræring, med både morgen- og aftensmad inkluderet på hotellet, og selv om aftenmåltidet kaldes for en enkel 2-retters menu - var det glimrende mad.
Hvis der var plads til een stjerne mere - fik Skanrejser den ubetinget af mig ;-).

Utrolig god service!

Jeg har rejst med skanrejser og jeg er i hvert fald positivt overrasket!
Rejserne er billige og samarbejde mellem kunde og rejsekonsulent er utrolig godt.

Skanrejser kan varmt anbefales (også til studierejser)! Og det er helt sikkert IKKE sidste gang jeg rejser med dem.

DK bedste busrejsebureau

Har rejst rigtig mange gange med Skanrejser, både med bus og fly, og har været yderst tilfreds hver eneste gang. De har billige priser, gode hoteller og god service. Vil fremover blive ved med rejse med Skanrejser, da det er et supergodt rejsebureau.

Det er ikke for ingenting at de er blevet kåret som DK 3. bedste busrejsebureau 3 år i træk af Danish Travel Award

Herlig storbys ferie

Turen til Berlin gik uden problemer. Havde en flink og hjælpsom chauffør. Dejligt hotel midt i byen. Dejligt tæt på alle ting. Dejligt veloplagt personale, god mad. når jeg tænker på hvad jeg betalte for turen.... Er det ikke sidste gang jeg smutter en tur med SKAN REJSEN på STORBYS FERIE..... Tak for dejlig behandling... Familien og jeg kommer snart igen.

Familie-hygge

Jeg har endnu engang haft en dejlig skiferie, sammen med mine drenge i Tjekkiet.
Jeg har altid nægtet at tage på busrejse sammen med børn, men en bekendt lokkede....tak.
Ferien starter allerede i bussen, her møder man de erfarne chauffører, de andre ferieglade gæster, hvoraf mange af dem er gengangere.

Skiferien for 2013 sammen med mine børn er bestilt, det siger vel det hele!

Super fin tur med Skan rejser til Stettin.

Jeg var med 5 unge fra Kofoeds skole til Stettin og blev overraskende positivt overrasket over både Skan rejser og mindst ikke over Polen, hvor jeg aldrig har været før. Hotellet i Stettin var over alt forventning. Personalet var meget hjælpsomme, der var ikke det de ikke kunne skaffe, da vi havde en syg elev. Vi fik også lov at være på værelset, indtil vi skulle tilbage til Danmark uden ekstra bekostning.
Bestemt et sted jeg skal hen igen, dog uden elever :-)

Billigt, sikkert, godt!

Har rejst flere gange med Skanrejser til både Lübeck, Berlin og Prag. Kan ikke finde disse samlede ture billigere, og selvom busturen (især til Prag) kan virke lang, så plejer det faktisk at være rigtig hyggeligt og chaufføren er som regel heller ikke bleg for lidt underholdning undervejs.

Hotellerne er udmærket og indlogeringen fungerer godt. Flere steder er det tilbud om udflugter. Oplysninger omkring turene er også som de skal være. Intet at klage over!

Jeg leder altid efter et godt rejsetilbud, og når destinationen passer er Skanrejser klart et fantastisk tilbud, jeg helt sikkert vil fortsætte med at benytte.

Herlige ture

Har rejst med SkanRejser flere gange og hvergang været meget tilfredse. Hvad enter det har været langtidsferie på Gran Canaria, busrejser eller endagsture til Lübeck Håber at gense Harzen som rejsemål her til foråret 2012 for der vil vi rigtig gerne retur til.

Fantastiske weekend-ture!

Min kæreste og jeg har benyttet os af Skanrejsers tilbud de sidste mange år og det er altid været en yderst positiv oplevelse. Vi tager jævnligt til Berlin med busturene, gerne et par gange om året, og vi har aldrig oplevet problemer af nogen art hverken med bestilling af rejse, buschaufførerne, busserne, hotellerne eller afgangstiderne. Vi er begge unge mennesker der foretrækker storbysferier og nyder derfor godt af Skanrejsers billige rejser, der trods prisen ligger langt over standart for hvad man ellers får for samme penge hos andre rejseselskaber. Vi kan kun varmt anbefale Skanrejsers busture til alle der vil nyde en billig og behagelig weekendtur sammen med kæresten og vennerne til f.eks. Berlin og Stettin.

Billige priser - Go service!!

Jeg har nu adskillige gange rejst med Skanrejser, både skønne charterrejser sydpå og flere fede skiture til Spindleruv Mlyn. Kan kun sige jeg altid har været fuld tilfreds. Man må være realistisk nå man bestiller rejser i lavprisklassen og med det sagt er jeg kun blevet positiv overrasket over hvad jeg har fået for pengene.. Jeg har mødt forståelse, god vejledning og venlighed og tingene har sgu altid været iorden!! Jeg henvender jeg altid til Skanrejser som det første nå jeg får rejsefeber...

Gode oplevelser til gode priser!

Vi har rejst adskellige gange med Skanrejser, og har haft positive og gode oplevelser, både i forhold til selve rejsen, samt opholdet. Rejseplanen har altid holdt tiden, og selve stedet man har boet, har været rigtigt godt. Gode faciliteter på hotel, rummelige værelser, godt udstyret, samt høflig og imødekommende betjening. Ligelides henvendelser til Skanrejser, har været mget proffesionelt og der har været meget konkret og god vejledning i forhold til rejse og sted. Ligeledes hænger priser og rejse godt sammen. Vi kan varmt anbefale Skanrejser. Jeanette Kenny

Is Skanrejser your company?

Skan Rejser A/S Details

BILLIGSTE; ferie, rejser, pakkerejser, afbudsrejser, Billige rejser til Polen, stettin, berlin og Prag, flyrejser, busrejser,polen rejser, afbudsrejser. Se alt om Polen, Prag og Berlin samt europa + kør selv ...

Visit Skanrejser

We live here: Trekronergade 110