Skat reviews

Skat reviews

Very low
2.4

90 dage om at svare

Skriv en mail til skat og få et standart svar retur, vi regner med at kontakte dig indenfor 90 dage... Tak for kaffe, jeg er nok rejst ud af landet inden:-)

Nedladende hold til kunderne

Ringende i går til Skal med et spørgsmål. Sikke en nedladende betjening jeg fik. Vil ikke engang bruge ordet service. Jeg forstod ikke det svar jeg fik og stillede så et par uddybende spørgsmål. Medarbejderen talte simpelthen så nedladende til mig og hun formåede ikke at forklare mig hvordan tingende hang sammen. Jeg spurgte om der var en kollega der måske kunne forklare mig det jeg ikke forstod. Så blev hun sur og talte endnu grimmere til mig. Jeg måtte afbryde samtalen. Jeg kontaktede så min lønadministrationen hos min arbejdsgiver. Det tog 1 minut for dem at forklaremig hvad jeg skulle gøre. SKAT - det MÅ I kunne gøre bedre!

Imponerende mangel på Service.

Næsten umuligt at komme igennem til en medarbejder. De lader hånt om fejl der koster borgeren penge og Ringer ikke retur til deres aftaler. Har ventet i 14 dage på et opkald for at få rettet en fejl som de har begået men ikke kan rette i det såkaldte servicecenter.

Godt jeg har ubegrænset tale

Kære skat
Man kan ikke maile til jer og man kan ikke ringe til jer- dd 40 min i telefon- derefter smidt af
I skylder mig så stadig 10000 kr

UFATTELIG LANG VENTE TID!

Jeg forstår ikke hvordan en offentlig instans kan have lov til at have så lang vente tid på deres tlf. Det er mig ubegribelig!!
Og efter 10 minutters vente tid blev jeg smidt bagerst i køen og skulle svare på standard spørgsmålene......

Den største og mest indflydelsesrige bande i Danmark

De har godt nok ikke rygmærker, men hold da ferie hvor er det ringe, tonsvis af fejl i selvangivelser som i har ændret uden mit input, bla. til at jeg har tjent 0kr. hele året men fået over en kvart million i sygepenge?! Eller at jeg er gift med 2 børn, ja jeg er stadig ugift uden børn. Den nyeste genistreg er at det koster 400,- at klage til Told & Skat, ja lad os tage den igen, hvis du vil fortælle Told & Skat at de er en flok uduelige båtnakker skal du give dem 400 kr. for at de gider læse det, de tager stort set halvdelen af min løn, men hvis jeg har en klage skal jeg betale dem penge for at de overhovedet gider at kigge på den!? Bananrepublik Danmark.

Utrolig lang ventetid og dårlig service.

Hver gang man ringer ind er ventetiden urimelig lang. Når men endelig er kommet igennem er servicen virkelig ringe. Medarbejdere er flabede og generelt ligeglade, jeg blev engang smidt af, af personalet pga lukketid efter 2 times ventetid i køen.

Ikke ligefrem en medborger orienteret service

Jeg henvendte mig angående en bagatel og fik en lidt overfladsk behandling, kunne knapt høre personen i den anden ende og fik blot at vide at jeg kunne ringe op igen etc. Tænker at Skat's personale skulle tænke over at de også selv er borgere i Danmark, og måske kunne tænke sig en lidt bedre service hvis de selv fik brug for det. Håber at den nye skatteminister strammer lidt op på "ånden".

Mange fejl og dyr service

Trist virksomhed, men de ved hvordan de kan få skovlet pengene, sådan skattefar

Uoverskuelige og flabede.

Man skulle ikke tro det var voksne mennesker der sad og tog telefonen deroppe hos skattefar. Hvis du gerne vil provokeres lidt, så bare ring til SKAT. De skylder mig 40.000 kr. i befordringsfradrag og alene den sag er der ikke bogstaver nok til at skrive om her. Men det er nu gået "iorden" men her efter 2 måneder kan jeg stadig ikke forstå hvad det er de betaler tilbage og hvorfor. Og vil man have noget uddybet, så får man bare at vide, at der er en-eller-anden-rubrik på vores fantastiske hjemmeside. BRÆK!!!

nåda

det tager en kig og to år når man skal noget som helst hos jer

Langsom forvirrende og ofte nede

Deres hjemmeside er en joke til det digitale samfund!!!!

Uduelig medarbejder motorkontoret Aalborg

Jeg har normalt ikke noget imod skat.dk men når i to gange inden for kort tid laver fejl og det er mig som privat person skal sørge for det bliver bragt iorden igennem en skrankepave som for det første er pisse ubehøvlet fordi hun udemærket ikke aner hvad hun laver og dernæst bare smækker på fordi hun ikke vil svare på mit spørgsmål om hendes navn og plads så jeg kunne indgi en klage over hende , for det første får jeg en vægtafgift og dernæst en indkaldelse til syn på en bil der er totaltskadet og gjort op og var røget til huggeren , hvis bil mon i havde afmeldt ? Dernæst var det ikke muligt for jer og finde oplysningerne på en bil og låse den op som jeg fik vejet ned og betalte afgiften tilbage i 2012 så den kunne ikke omregistreres selv om den var solgt , jeg syntes det er en dårlig stil at køre , og jeg syntes i burde gøre noget ved de medarbejdere der åbenbart tror de er hævet over os alm dødelige bare fordi de sidder ved en skranke ved skat , og lige til Info så er det motorkontoret i Aalborg jeg har haft problemer med (flere gange !!!)

Rene

Forskudsopgørelse

Jeg har i dag brugt godt en time på at få adgang til min forskudsopgørelse, som angiveligt skulle være klar på skats hjemmeside. Jeg nåede efter lang tids venten og en del besvær med nemID, pdf, mv, frem til forskudsopgørelsen og har forsøgt at ændre mit befordring og min lønindkomst. Hjemmeside er imidlertid så langsom, at der går mange minutter mellem hver klik og til sidst gik hjemmesiden helt ned.
Og til skats yderligere orientering:
Ja, jeg har haft fat i en medarbejder hos jer, som forsøgte at få mig til at tro, at der var noget galt med min nemID, som jeg både før og efter, har brugt i min bank og på E-boks. Og nej, det er ikke første gang at jeg oplever jeres hjemmeside som helt umulig at have med at gøre. Jeg er almindelig lønmodtager, men har også en firma med min kone. Det er stort set hver gang, at jeg skal ændre, indberette, kontrollere oplysninger, at jeg møder en mur af elendig brugervenlighed, svartider på flere minutter og bortforklaringer og halve vejledninger hos jeres medarbejdere og på hjælpesider på skat.dk.

For ringe

Muligheden for at udregne den afstand fra bopæl til arbejde er så fyldt med fejl, at det for det første er en tidsrøver af karat og for det andet at den ofte er komplet ubrugelig, men man er nødt til at anvende den, så SKAT ikke underkender det kørselsfradrag man har udregnet på basis af Google Maps eller lignende. Ringer man og klager får man at vide at de bruger KRAK, men kontrollerer man gennem denne side, får man alligevel oplyst et andet antal kilometer, og mange nye adresser kan slet ikke findes på KRAK, og så er man lige vidt.
Adresse til og fra skal indtastes, og melder så konsekvent fejl, da man også skal angive postnummer og by, og sætter man ikke et komma får man endnu en fejl og må starte helt forfra.
Fatter ikke at de ikke bruger samme nemme adressesøgning som Danmarks adresser anvender, så der ikke er nogen tvivl om til og fra
Det er som om alle offentlige myndigheder skal opfinde deres helt eget system for at genere mest muligt.

Skandale

Fejler konstant. Kan ikke få hjælp på den utrolige langsomme server.
Ville bedømme siden men hvad sker der så!!!!!! den fejler igen.

HÅBLØST

Total umulig hjemmeside og ventetid

Jeg har nu siden i fredags forsøgt at indberette moms via deres hjemmeside. Men det er total umuligt når nu deres hjemmeside den køre så langsom at man får time out fra siden inden den har registreret at man har skrevet de rette beløb.

Det er virkelig utroligt at man som virksomhed skal finde sig i at blive behandlet på den måde.
Var det en virksomhed jeg skulle handle med der var på den måde havde jeg undværet deres produker eller fundet et andet sted at handle istedet for.

uløvlige arbejder

jeg bor i helsingør og jeg for står ikke på 7.ne år er gangen fuld øst arbejder der ikke betaler skat og på unden landske numer plader i ritig mange år

Uoverskuelig og langsom!

Som virksomhed er det svært at finde tiden til, at Skats hjemmeside kører langsomt, og der er mange fejlmeddelelser. PT er det umuligt at give autorisationer til revisor mv. GAAAB

Hjemmesiden er et stort ROD

Jeg arbejder med IT, jeg udvikler selv hjemmesider, apps etc. Jeg synes jeg har et rimelig flair for det, okay jeg er ikke økonom, men det er vi mange der ikke er. SKATs hjemmeside er håbløs at finde rundt i og så virker det lidt tilfældigt om jeg får opkrævninger på mail, brev eller slet ikke. Så central del af samfundet burde bare virke og være så nemt at alle kan følge med. Problemet er vel at de tjener penge på jo mindre brugervenlighed, altså gebyrer for manglende indbetaling.

Is Skat your company?

Skattecenter Odense Details