SkatePro reviews

SkatePro reviews

9.5

skøjter til hele familien

Har købt Billy skøjter størrelse 30-33 som ikke passer min søn der bruger 30 normalt fordi han slet ikke kan få sin fod in. Datter er meget førnøjd over sine.

Hej Jonna,
vi er ked af at høre at skøjterne ikke passede i formen til din søns fødder. De forskellige mærker af skøjter laver faktisk meget forskellige pasformer, og nogle gange kan man ikke gøre andet end at prøve sig frem til at finde den rigtige til præcis ens fod. Men vi går ud fra at I bare sender skøjterne tilbage til os og bytter til andre / får pengene retur?
/Milena

Flot service og hurtig levering

Da jeg skulle købe et par nye inliners, besøgte jeg deres fysiske butik, hvor jeg fik god service og mulighed for at prøve 5 forskellige par inliners. De havde desværre ikke et par hjemme i min størrelse af dem jeg besluttede mig for, men de var på lager kort tid efter. Da jeg foretog bestillingen, havde jeg mulighed for at hente varerne (leveret via GLS) blot 20 timer efter min ordre afgivelse. Og så er sitet let at "klikke" rundt på. Det er rigtig god service!

Topp butik!

Bra support via mejl och snabb leverans!
på nätet!

Bare super!

Virkelig god oplevelse med SkatePro.
Varene kom dagen efter, på under 24 timer!

Det er bare i orden!

Alt fungerede bare og pakken kom dagen efter. Kan anbefales

Wow - min ordre var på vej 10 min efter jeg havde bestilt

Thumbs up herfra - jeg har ikke engang modtaget mine varer, men vil allerede gerne give skatepro.dk en positiv bedømmelse.

Jeg bestilte efter kl. 15, og 10 minutter efter fik jeg både en mail og en sms med at min ordre var på vej, og jeg bør modtage den i morgen.

den bedste betjening, faktisk ikke for mange spørgsmål og omveje. forstelsen med det samme.

jeg købte Fila Hetix Comp 08 og reservedele, fik dem sendt til Nuuk Grønland, fik dem 5 dage efter kontakt.

Magnifico

Fede side by side rulleskøjter lige til tiden, danke

Hurtig levering og varer i høj kvalitet.

Snabbt och billigt

Allt var som förväntat och snabb leverans.
Har ingenting att anmärka på och kommer beställa härifrån fler gånger=)

Superfedt..:-)))

Varen som beskrevet
Har en meget glad søn
Tak for en god hjemmeside..:-))
5 ud af 5..:-D

Gode vare men med mangler

Jeg bestilte "SureGrip Super-X komplet stel" og der var ingen problemer i det.. lidt vente tid pga. restvare men ok det kan jo ske. men i skal lære og pakke jeres produkter, det var tapet sammen og møtrikkerne lå løst. hvilke bevirker at en af dem manglet. (kom løsdele i en lille pose fremover)
Jeg opdaget at mine monteringsbeslag ikke var til og rede så dem efterbestilte jeg så. Men problemet igen var møtrikkerne.. i beskrivelsen står der "Inkl. møtrikker"
Men de var ikke med.. og det er ikke alle der ligger inde med 8 stk 5mm møtrikker.

Sådan skal en webshop være!

Købte en Puky Cykel på skatepro.dk
Forløb fuldstændig smertefrit og så var de endda billigst. Kan varmt anbefales!!!

Super nemt

Har for første gang brugt Skatepro.dk og siden er nem at finde rundt på.
Vi fandt hurtigt de rulleskøjter vi skulle bruge, bestilte og betalte med det samme.
Fik ordre bekræftelse og leverings statur.
Super fin service fra start til slut.
Vil klart anbefale Skatepro.dk til andre.

Perfekt handel

Ringede til skatepro for at få hjælp til at vælge den korrekte størrelse rulleskøjte. Fik fat i en medarbejder (Philip tror jeg han hed) som hjalp mig med at vælge den rigtige størrelse og lød til at vide meget om produktet.
Bestilte rulleskøjterne og kunne afhente dem dagen efter og de passede perfekt.
Det bliver ikke sidste gang jeg handler hos skatepro :)

- nu meget tilfreds.

Har i dag modtaget en mail med bekræftelse på at vores søn har fået et nyt deck uden beregning af Skatepro.. Og min mand har igen taget turen fra Aalborg til Aarhus for at hente det.
Uanset om det er pga min anmeldelse her på Trust pilot tidligere i dag eller det bare er god kunde service - så har jeg en søn, som ligenu ligger på sofaen og knuger sit nye deck og ikke kan vente med at komme ud og køre på sin løbehjul igen.
Skatepro - Tusind tak for hjælpen.
Carina Grau.

BARE FOR DÅRLIG SERVICE.
Min søn på 11 år har sparet sammen og købt sit drømme løbehjul d. 26.3.2013 hos Skatepro.
Det kostede 4.500,- ud af hans egen lomme og han var lykkelig for købet... Desværre var lykken kort - for allerede indenfor de første 6 uger knækkede deckét.
Vi skrev til Skatepro og forklarede problematikken & min mand kørte endda fra Aalborg til Aarhus for at vise Løbehjulet og skaden i butikken.
Der blev taget billeder og der blev lovet at de ville gå videre med reklamationen.
SIDEN HAR VI INTET HØRT - Vi har igen forsøgt at skrive til Skatepro og ingen reaktion.
Vores søn vejer 35 kg og det er altså ikke en voksen mand på 80 kg der har stået på deckét og knækket det. Det er meget tydeligt at der er en svaghed og det er simpelthen ikke acceptabelt at ens klage bare bliver ignoreret.
Vores søn kan ikke bruge sit løbehjul på nuværende tidspunkt pga. skaden og det er til stor frustation for ham - Da det er hans store passion.
Rigtig ÆV ÆV ÆV at sidde med denne følelse af svigt - Når man ved at ungerne rask væk smider alle deres lommepenge til Skatepro for at få nyt udstyr.. Vi må ihvertfald se os om efter en ny leverandør - Hvis ikke der kommer en passende kompensation fra skatepro....

- Lucky SMX Forgaffel (Lilla)
>> - Odi Longneck ST Soft håndtag (Lilla)
>> - Proto Gripper Hjul 2-Pak (110mm - Lilla)
>> - Blunt Quad Clamp (Lilla)
>> - District Integrated Headsæt (Lilla)
>> - Blunt Ace Of Spades V2 Charles Padel Deck
>> - Fasen Spiral Bar (Sort)
>> - Lucky ICS Compression Sæt
>> - Blunt AOS Griptape (Grå)
>> - Blunt AOS Griptape (Hvid)
>> - Bones Reds 8-pak
>> - Powerslide spacer 8 mm

Hej Carina,
Vi er glad for at det hele er kommet på plads og sønnen igen kan komme ud at skate! Det er ofte en svær sag at bedømme reklamationssager, da grænsen mellem slid og produktionsfejl nogle gange er svært at afgøre, så det er dejligt at vi her kunne blive enig om en løsning.
God sommer til jer!
/Milena

Fin betjening. Hurtig levering.

Jeg har kun haft positive oplevelser med at handle med SkatePro. Det kan anbefales!

Løbehjul- Elendig Kina kvalitet

Dyrt trick løbehjul rustet op og lejre knækket efter under 3 måneders brug. Vores cykelhandler kaldte de materialer, som løbehjulet var lavet af for elendig Kina kvalitet, da vi afleverede det til reparation.
Mvh Katrine

Hej Katrine,

vi er ked af at høre at det er gået sådan med dit løbehjul. Det er svært at kunne komme ind på detaljer, når vi ikke ved, hvilket løbehjul det drejer sig om - de forskellige mærker bruger forskellige dele og producenter, så der kan sagtens være forskell imellem. Løbehjul er desværre også meget følsom overfor fugt og vand, da de så nemt ruster og tager skade. I sær kuglelejerne er meget følsomme overfor fugt, men kan heldigvis skiftes nemt og relativ billigt. Det er virkelig ærgerligt, når man har brugt mange penge på et løbehjul, men desværre noget, som indtil videre ikke er fundet nogen løsning på i branchen.

Mange hilsner,

Stort udvalg

Generalt god butik :)

skatepro.dk Support

Om virksomheden

Alt i Skateudstyr hos SkatePro. Her finder du Nordens største udvalg af rulleskøjter, løbehjul, skateboards, hockey og beskyttelsesudstyr.

Visit SkatePro

Write to: email@skatepro.dk