Skiklub Danmark reviews

Skiklub Danmark reviews

7.4

Lige til at gå til ... og så er det god kvalitet

Jeg købte både skijakke til konen og mig selv. Begge af mærket Trespass. Min kones jakke hedder Orly og er rigtig flot i både facon og finesser. Min kone bruger den indtil videre både til løb, alm. udendørs sneboldskamp, kælkekørsel og så selvfølgelig når skituren kommer til februar. Fed jakke. Min jakke (model Enforce) var af samme gode kvalitet som min kones, men pasformen var ikke helt som forventet, hvorfor jeg sendte den retur. Dette kunne gøres ganske smertefrit via GLS, hvor min pakke blev sendt fra Blockbuster for 69,-. Så er det jo ikke dyrt at gøre brug af sin fortrydelsesret. Pengene for jakken var retur på kontoen efter et par dage, så alt i alt en rigtig god kundeoplevelse. Løbende spørgsmål sendt til Skiklub-DK blev besvaret hurtigt.

Så alt i alt en rigtig god kundeoplevelse fra min side, og en anbefaling fra min side til andre, som skal have godt skitøj. Specielt for folk i Kbh. (on location), må der komme en opfordring til at kigge forbi butikken.

/Andreas

Is Skiklub Danmark your company?

skiklub-danmark.dk Details

Visit Skiklub Danmark