Skiltonline reviews

Skiltonline reviews

6.6

Hav tålmodighed hvis du handler her

17 dages(13 hverdages) vente tid på min vare... deres målsætning er 7 dage (5 hverdage). Og de svarede ikke på min henvendelse.

MEN VAREN KOM, og i aftalt stand! hav meget tålmodighed hvis du handler her!

PS: De hæver pengene for varene før de er afsendt, hvilket ikke er lovligt i Danmark mener jeg.

Ganske udmærket

Jeg har før bestilt hos dem, og modtaget mine produkter indenfor leveringstiden.

For nylig bestilte jeg et nyt skilt. Jeg modtog et skilt indenfor forsendelsestiden, men det var med huller, og jeg havde bestilt uden.

Jeg skrev en mail, og bad om at få tilsendt det rigtige skilt, næste dag lå der en mail hvor de sagde, at de sendte det straks, og at jeg måtte undskylde fejlen..

Nu har jeg modtaget det nye skilt, uden beregning, og igen var det indenfor 9 hverdage. Det synes jeg da er i orden!

Jeg vil sige i trygt kan bestille herfra :)

Får ikke kontakt med skiltonline.com

Helt umulig å få kontakt med et firma som ikke svarer på mail eller har et Telefonnr som er i bruk. De sender ikke noen vare eller svarer på henvendelser men Pengerne mine tok de å andre siden veldig raskt.
Hold Dere laaaangt unna!

Emelie Häggström

Ingen vare

Jeg vil ligesom resten på denne side advarer mod at handle hos Skiltonline.dk

Jeg placerede en ordre for over 2 uger siden - på deres hjemmeside står anført;

"Skiltonline.dk har som målsætning, at I altid skal modtage jeres skilt inden for 9 dage (7 arbejdsdage)"

Det passer åbenlyst ikke.

Der er intet telefonnummer at ringe til, kun en mail.

Jeg har ingen info modtaget om evt. forsinkelse eller afsendelse.

Dårlig kommunikations muligheder og ingen varer modtaget.

Dette firma kan ikke anbefales.

Jeg opdaterer muligvis dette indlæg, såfremt jeg modtager min varer snarest.

Redigeret; Efter adskillige uger modtog jeg min vare. Og endnu længere tid herefter en mail hvori der skrives, at de håber, at min vare snart ankommer.

Kommunikation er vigtig for mig ved handel på nettet, så trods det, at jeg har modtaget min vare, så anbefaler jeg dog stadig ikke dette firma til nogen.

HOLD JER FRA DENNE HJEMMESIDE!

D. 12. december 2011 bestilte jeg et dørskilt på Skiltonline.dk, som skulle have været en julegave til min søster. Det kunne præcis nå at komme frem til mig før jul, idet de lovede levering indenfor 9 arbejdsdage.

Firmaet hævede straks 328,00 kr. på min konto, men her 5 uger senere har jeg stadig ik modtaget min vare!!

Jeg har sendt utallige mails, som firmaet ikke svarer på, og det svenske telefonnummer man kan ringe på viker ikke!

Hold jer fra denne hjemmeside!!

Ikke godt nok !

Man får aldrig sine varer.
Hold jer langt væk, fra dette "firma"

Svar til Skiltonline.dk
A.D vil blive en tilfreds kunde, når han modtager den vare, som han har bestilt og betalt for, tilbage i midten af juli. I dag næsten en måned senere, er der stadig ikke kommet noget.

På Skiltonline.dk står der "levering inden for 10 dage" ???????
Indtil jeg har modtaget min vare (hvis jeg gør) så vil jeg fortsætte advare imod, at bruge denne side til alle andre.

Hvis jeg modtager noget i denne uge, vil jeg ændre på min anmeldelse af firmaet.

Update d. 8/9-11
Efter 7 ugers venten, har jeg modtaget pakken.
Uanset om der er sket fejl undervejs ang. lev. adresse. Så er det ganske enkelt for dårligt, at der skal gå 7 uger, inden man modtager noget.
Skiltonline

Reply from Skiltonline

AD beställde sin skylt den 20:e juli. Skylten skickades från Sverige den 28:e juli. Skylten har av någon anledning inte kommit fram. Vi på Skiltonline skickar varje år flera tusen skyltar till nöjda kunder i Danmark. Om någon skylt kommer bort i posten så skickar vi självklart en ny skylt. Vi hoppas även att AD kommer att bli en nöjd kund.
Skiltonline

Is Skiltonline your company?

Skiltonline Details

Design dit dørskilt hos skiltonline.dk. Dørskilte og navneskilte, stort udvalg. Eksklusive, graverede dørskilte i metal med direkte levering hjem til dig.

Visit Skiltonline