Skindhuset.sk reviews

Skindhuset.sk reviews

6.9

Julegave, uden ret til at returnere

Køb ikke julegaver hos skindhuset.dk i god tid. Køber du fx den 4. december og lægger den under juletræet, men modtageren vil returnere gaven den 27. december - så er det bare ærgerligt. For Skindhuset.dk holder benhårdt på sin 14 dages retur-ret, selv om det er en julegave. Så sørg for at bestille sent - for skindhuset.dk refunderer intet, og beholde helst alle pengene selv, hvis de har det mindste af lovgivningen på deres side. Så nu har min modtager et ubrugeligt gavebevis til en forretning, som hun aldrig handler i, og skindhuset scorede pengene. Bare fordi jeg købte julegaven i god tid ...

Julegaven til kæresten der medio januar ikke er kommer endnu!!!

Troede ellers at jeg bestilte i god tid. Den 5 dec. 2013 bestilte jeg lammeskind luffer hos Sikndhuset. Torsdag den 19 dec. fik jeg en mail om at de ikke havde størrelsen, men kunne sende mig et par der var større (god service). Jeg sagde pænt nej tak og fik af vide at de ikke kunne nå at komme frem til Jul - sikken en æv oplevelse.

Nu købte jeg så en erstatningsgave til kæresten, men stadig gerne give disse lækre hansker til min kæreste og Skindhuset oplyste at de ville komme i starten af januar (de var allerede bestilt hos grosisten - js, jeg bestilte dem den 5. dec. hos dem....sikken en fart).

Nu sidder jeg den 13 januar og har endnu ikke hørt noget fra Skindhuset. Tænker at jeg vil afbestille dem og finde et par vanter på tilbud til Kæresten i stedet for!

Hej jakob,

Det er øv når man ikke kan få det man bestiller :(

Da du bestilte, stod på vores hjemmeside at den ikke var på lager!

Vi har solg så mange at det kommer bag på os.

Da vi selv få produceret dem, kan det være lidt svært at få varere hjem til tiden.

Lidt sølle indpakning!

Hej

Købte et styk rensdyrs-skind - og leveret og pakket ind - men indpakningspapiret var noget brunt papir, ikke så kønt at se på - det er hvad man får for 25kr... gaven var købt som en julegave - kunne foreslå at indpakningspapiret var lidt ala jul måske..

Martin

Reply from Skindhuset A/S

Det kan jeg godt forstå!

Det er et stor skind, og der finds ikke indpakningspapir I den størrelse.

Jeg har send et tilgoehavende til jeres e-mail!!

Hurtig levering, fin service

De bestilte varer blev leveret i løbet af ganske få dage, og som en positiv overraskelse var prisen reduceret med en lavere porto, da forsendelsen åbenbart var billigere at sende end standardprisen på porto.

Great assortment, excellent service

I am really happy with the quality of the things I ordered. Also very quick service and wide assortment. Found everything I wanted. Definitely will stay your customer and recomend my friends.

Der handler jeg ikke mere

Det var ellers en super god stemning, da jeg indkøbte seks tibetanske lammeskind á kr. 1.250,-

Men stemningen var vendt til stærkt ubehagelig, da jeg kom tilbage og spurgte, hvad jeg kunne gøre ved, at to af pelsstykkerne var blevet ir-grønne. For mens de sorte og de hvide pelsstykker, som ligger over mine spisestuestole, havde beholdt farven, var de beige var blevet grønne.

Jeg havde ellers netop valgt at købe skindene det mest professionelle sted, jeg kender og hvor jeg er kommet fra jeg var en lille pige, første gang med min mormor for over 40 år siden.

Forleden gik jeg ind i butikken og viste de to pels-stykker, der var grønne i stedet for beige, til en ekspedient, som jeg spurgte, hvad jeg kunne gøre ved farven. Hun blev meget chokeret over den hidsig-grønne farve og tilkaldte en kollega.

Kollegaen så iskoldt på skindstykkerne og mig og meddelte, at skindene ikke kan tåle sollys.
”Det har jeg ikke fået at vide, da jeg købte dem,” sagde jeg.
”Så er du ikke blevet tilstrækkeligt informeret.”
”De har kostet 2.500,- kr, er der slet ikke noget at gøre?” spørger jeg.
Sukkende meddeler hun, at hun da kan spørge ude bag ved.
Lidt efter kommer hun tilbage og siger at der findes noget, man kan sprøjte på, men det smitter af, så det nytter ikke noget.”
”Hvad kan jeg så gøre?” spørger jeg.
”Der er ikke så meget at gøre.”
”Men 2.500 kroner,” siger jeg, ”det er altså mange penge for noget, som I ved skifter farve uden at fortælle det.”
”Det er naturmaterialer, den slags ændrer sig.”

Nu kan jeg jo gå i gang med Forbrugerklagenævnet; forklaringen med at det er naturmaterialer og at skindet derfor bliver grønt, holder jo ikke. Der er jo ingen får, der pludselig bliver grønne. Det må være garvning eller farvning. Men hvem gider i øvrigt købe beige pels, hvis de ved at den bliver grøn?

Det mest ærgerlige er jo, at hvis ekspedienten havde opført sig professionelt og beklaget, at jeg ikke var blevet advaret, så havde de ikke mistet en kunde.

Nå, jeg kan se her på siden, at der er andre, der har bedre oplevelser i forretningen. Selv tager jeg bare ikke flere chancer i Skindhuset. Desværre.

Hej Dorthe,

Vi vil meget gerne give så meget information som muligt, men skind, læder & pels er specialvarer og dertil er der knyttet en masse information, muligheder og faldgruber. At uddanne sig til Buntmager og pelsberedere er ikke nemt og tager en tid.

Du kan finde en masse information på nettet, en af dem er at pels ikke tåler sollys eller kraftigt lys.

Hvis du stadig mener at du er blevet forkert behandlet, så kontakt venligst undertagnet.

Venlig hilsen

Peter Amdrup

Godt udvalg men ingen returret

Skindhuset har et rigtig godt udvalg af skind og plejeprodukter. Jeg ville genopfriske min sofa og købte efter ekspedientens rådgivning 2x læderrens, 2x læderfarve og læderpleje da hun mente at en mindre mængde på ingen måde ville være nok. Jeg brugte dog kun 1 flaske af hver produkt og fik et fint resultat, men da jeg ville returnere de ubrugte flasker, blev jeg mødt med et meget kort og uhøfligt "det bytter vi ikke og vi giver ikke penge retur" mens hun pegede på en lille seddel. Jeg bad om en forklaring og svaret var "det gør vi bare ikke". Man kunne tydeligt se på produkterne at de var ubrugte, men jeg fik så at vide at de skulle være plomberede. Jeg er helt med på at butikker ikke nødvendigvis skal tage ubrugte varer tilbage, men at sælge mig dobbelt mængde UDEN at gøre mig opmærksom på deres særlige regler, synes jeg er ringe service.

Hurtig og effektiv handel

Alt gik som det skulle - hurtig levering og rigtig fin vare

Hurtig, sikker handel - intet bøvl her.

Det bestilte kom til tiden og levede fuldt op til det forventede . og der var overliggeren sat højt :-)

God kvalitet af vare og hurtig service

De har gode kvalitetsvare og de er hurtig til at sende ens vare. Der var en vare jeg havde bestilt som de ikke havde på lager, der ringede de til mig for at sige at der gik noget tid før de havde det på lager...

Mangelbar information og mangel på respons.

Jeg har for nylig bestilt et par af Skindhusets rulams hjemmesko. Jeg var meget spændt på at få dem, da jeg ikke har haft sådan nogle i et stykke tid. De kom lønhurtigt med posten i løbet af et par dage.
Da jeg modtog hjemmeskoene blev jeg utroligt skuffet, da jeg gled ned i dem. Det eneste der virker til at være rulams-agtigt er indersålen, der er besat med en blød pels. Resten af foret er noget stikkende, mærkeligt materiale, som for mig virker syntetisk, dog kan jeg ikke vide det med sikkerhed. Jeg erindrer dog at have haft et par kunstige rulams hjemmesko fra Netto, der føltes på samme måde som det stikkende materiale. Der af sammenligningen. Desuden har indersålens pels og det andet 'pels' helt anderledes skær og farve i lyset, når man sammenligner dem.

Jeg synes det er utroligt vildledende at det ikke står at skoens fore er to forskellige materialer på hjemmesiden. Og de gør sig slet ikke fortjent til 'måske Danmarks bedste' som udtalelse. Prisen er også overvurderet. 438+ i forhold til kvaliteten.
Jeg har så sendt en email til skindhuset d. 14-02, hvor jeg har spurgt ind til hvad det nu er for noget.
Idag er det d. 21-02 og skindhuset har stadig ikke svaret på min email, hvilket jeg finder meget mistænkeligt. Hmmmm...

Hold jer væk fra sutskoene, eller hold jer væk fra Hjemmesiden.

Den 22/2 Skrev Skindhuset til denne kunde ude at få svar eller hjemmesko retur:

Hej Felicia,

Vi er kede af den behandling du har fået – det er ikke standard.

Alt med hår er såment lammeskind - sålen er kalveskind for at gøre den stærker.

Vi er stolte af vores hjemmesko, og sælger mange, du skal bruge din returret og send den retur, ellers lærer vi ikke noget og du får ikke det bedste ud af vores varer.

Hvad angår din e-mail har vi ingen undskyldninger, den er bare ikke blevet svaret.

Jeg vedsender en returlabel du bare skal sætte på returpakken så vi kan se hvad der er problemet og evt. finde et par nye til dig. Jeg går med de hjemmesko og vi har mange kunder der kommer ind og køber dem i vores fysiske butik.

Det er meget vigtigt at vores hjemmeside kunder er tilfreds, da det er en svær vare at sælge over nettet.

UPDATE den 11. November 2013

Vi har PT ikke modtaget varen retur!

Hurtig levering - positiv oplevelse

Jeg tænkte, at det kunne være svært at købe skind og pels via nettet, men jeg blev positivt overrasket. Via de rette valgmuligheder på webshoppen fik jeg det ønskede skind og endda i løbet af få dage. Jeg vil føle mig tryg ved at handle hos Skindhuset en anden gang.

Super professionel, fantastisk service.

Jeg kan varmt anbefale Skindhuset, vare af topklasse, god service. Hurtig levering.

Super godt

Du kan roligt handle hos Skindhuset det er super godt
du får den vare du har bestildt hurtigt effektiv og perfekt.

fint.

det er en af de få steder hvor man kan få redskaber til sin læder hobby synes bare deres porto er for dyr i forhold til de små pakker man får sendt .. dette gør at man ikke bare bestiller en enkelt vare man finder en anden løsning på den ene ting ..

Fantastisk betjening

Helt igennem meget tilfredsstillende betjening

Fint udvalg

Fint udvalg og hurtig levering - varerne var lige som de skulle være.

Bestilte hugpiper som blev modtaget på anden dagen efter bestilling

Hurtig levering, fin overskuelig hjemmeside. Kun roser herfra

Skindhuset A/S Details

Skindhuset er med over 0,9 millioner kv. fod skind og læder på lager Danmarks største læderhandel. Vi har mere end 87 års erfaring. Skind, læder & pels er specialvarer og dertil er der knyttet en masse information, muligheder og faldgruber.

Visit Skindhuset.sk

Write to: info@skindhuset.dk