Skisport.dk SkiShop reviews

Skisport.dk SkiShop reviews

9.8

God handel

Prisen var okay og leveringstiden var god :)

Super nemt.

Bestilte et bliss rygskjold, og alt gik som forventet. Alt var super nemt.
På hjemmesiden var der var god information om skjoldet og da jeg modtog det var det bare lige den rigtige kvalitet. Kan klar anbefale skisport.dk.

Fik endda en sneskrabe med.

Perfekt - også ved returnering!

Jeg bestilte en fin skihjelm, som jeg kunne afhente på posthuset efter et par dage. Superdejligt man kan vælge "uden omdeling", for jeg er aldrig hjemme, når posten kommer. På trods af adskillige målinger af mit lille hovede, var hjelmen for stor, og jeg lavede en ny bestilling på en mindre, hvor jeg også købte en billig "pakkereturseddel". Da den nye hjelm kom, var det stadig under 14 dage siden, jeg havde modtaget den første, så jeg byttede bare pakkerne rundt på posthuset og sendte den store hjelm tilbage med den netop modtagede pakkereturseddel. Det var nemt og jeg fik mine penge for første køb returneret indenfor yderligere et par dage..

Glimrende webbutik og efterfølgende levering

Det er let og hurtigt at finde rundt på skisport.dk og finde et godt tilbud (i dette tilfælde en skijakke). Når man har foretaget sit køb, kommer varerne hurtigt og præcist.

Skibukser til knægten

Bestilte skibukser til knægten, hurtig levering og bukserne er virkelig lækre og knægten er glad. :-)

Ingen forbehold

Bestilte en skitaske onsdag eftermiddag ca. kl. 15.30 - pakken kom dagen efter. Tasken er fin kvalitet og der lå tilmed en lille 'gratis' isskraber med "Skisport.dk"-logo :-)

Perfekt!

Helt perfekt og intet bøvl overhovedet, havde min pakke dagen efter :)

Utrolig hurtig ekspedering

Bestilte varer mandag eftermiddag og fik dem leveret tirsdag middag - flot! Alle ting var som jeg forventede og passede med de størrelseskemaer der var angivet på sitet. Virkelig godt :-)

Superservice

Jeg har handlet her flere gange - og min oplevelse summes meget fint op som supergod :o)

Skarpe priser og god service

Lige op til jul 2013 tog familien (6 pers) en beslutning om skiferie med få dages varsel. Vi havde ikke rejst samlet i en 7 år, og der manglede derfor en del før vi kunne drage på skiferie. Vi fandt alt hvad vi manglede (8 forsk. ting) på www.skisport.dk og vurderede at priserne var så skarpe at vi købte det hele her. Undervejs havde vi et par detaljespørgsmål, og dem klarede kundeservice også fint. Produkter var alle som forventet. Alt i alt en rigtig god købsoplevelse :-)

Alt ok

Nem bestilling og modtaget som lovet.

fortræffelig

Hurtig og effektiv ekspedition.
Omgående hjælp da der var problemer med dankortet.
En positiv oplevelse

Topprofessionelt firma.

Lynhurtig ordrebekræftelse og levering. Supergode produkter. Og ovenikøbet en overraskelse i form af en rigtig god isskraber til bilen. Der vil jeg gerne handle igen.
Dejligt med et troværdigt firma, der er til at stole på.

Stor ros, ALT er bare super...

Det er den bedste oplevelse med Web-shopperi jeg har haft... Har købt og byttet i stor stil, pakkerne leveres dagen efter bestilling, og penge tilbage for returvarer er to dage efter afsendelse! Hurtigere end hurtig, samt god service og chat-hjælp...

Super produkter - til skarp pris og levering!

Imponerende - Bestilte igår - fik leveringen idag!
Selv her op til jul formår Skisport.dk at levere dagtildag!
Perfekt!!

Alt perfekt. Sådan skal interhandel gøres. God pris, god vare og hurtig levering. Så kan man vist ikke forlange mere.

TOP DOLLAR :)

God service, lækre priser, hurtig levering. Kan kun sige... FORTSÆT JERES SUPER GO'E ARBEJDE :)

Som altid hutig levering af jeres produkt til en go pris

Skisport.dk SkiShop Details

Skisport.dk har alt om skirejser og skiferie. Samt SkiShop med mere end 1.000 forskellige varer i fra mere end 50 kendte mærker.

Visit Skisport.dk SkiShop

Write to: shop@skisport.dk