Skisport.dk SkiShop reviews

Skisport.dk SkiShop reviews

9.8

TOP KLASSE Fantastisk service, ikke mindre.

Ringede til kundeservice for at få lidt Info om et bestemt par Googles. Ja siger manden det var godt nok ikke ham jeg skulle snakke med, men der var ikke nogen i kundeservice lige nu, så han ville da godt lige gå på lageret og finde "brillerne" frem, for han havde da lidt forstand på lige netop Googles. Og så fik jeg ellers en super forklaring på netop det jeg søgte og købte det par Googles som passede til netop mine behov, dejlig at i har så kompetente folk "bag ved" :) Tak for hjælpen TOP KLASSE
Venligst Jane Gram-Hanssen

Rigtig godt sted at handle

Jeg bestilte midt i påsken, og modtog min pakke på den 2. arbejdsdag efter påske.
Bedre kan det jo ikke gøres. Desuden har de nogle rigtig gode priser hos skisport.dk.

Rigtig gode priser og service.

Jeg havde bestilt en jakke på tilbud. Jakke er dog helt fantastisk og jeg er rigtig glad for den. Dog har jeg dage efter bestilt et par skibriller og ikke fået det jeg regnede med, nemlig en helt anden farve en det der var opgivet af billeder på hjemmesiden :-( jeg har sendt en mail og håber vi finder en løsning på dette inden længe.

UG på alle områder

Hurtig betjening, super priser, og hjælp ved ombytning,
Virkelig en butik der har "kunden i centrum"

super support

Skrev i chat med en med en medarbejder. De skibukser jeg ønskede mig var der ikke i min str., han gik ud på lager og fandt et par...service service...nu har jeg lige fået mail, at leveringeren er på vej og det er 4 timer siden jeg bestilte. Glæder mig og håber at vareren er som den skal være.

Super service og lynhurtig ombytning af vare trods juletravlhed

Har handlet på skisport.dk og er super tilfreds med service og hurtig reaktion på bestilling. Kan klart anbefales og vil også blive brugt herfra igen :-)
Venligst Rikke Jelle

Et sted med service i top

Efter lang tids søgen fandt jeg ud af at Skisport var det billigste sted med hagløfs skiundertøj i merionuld. Jeg sparede 130 kr pr del, så da jeg skulle bruge 4 dele så i forhold til andre steder var det en rigtig god besparelse.
Jeg bestilte varen om fredagen og mandag var det der.
Et super sted som kun kan anbefales

Hurtig levering og god pris! Kan klart anbefales.

Jeg bestilte efter et vippebræt efter jeg tjekkede hjemmesiden ud her på trustpilot.dk. Jeg fik varen leveret til mit arbejde to dage efter. Og oven i købet var der en gratis isskraber med i kassen med Skisport.dk-logo på. Kan helt klart anbefales!

Super nemt, super hurtigt, super professionelt.

Købte 2 ting på hjemmesiden - valgte den p.g.a. pris samt brugervenlighed.
Kom til tiden - alt perfekt.
Jeg køber helt sikkert derinde igen.

Hurtigt og præcist

De var hurtige til at ekspedere min ordre, jeg er godt tilfreds og handler helt sikkert her igen.

Gode priser, hurtig levering.

Købte for et stykke tid siden et GoPro HD 2 på skisport.dk, fik det i løbet af et par dage og blev selvfølgelig glad.

Desværre har jeg mistet mit GoPro, men hey Thats life

Gode priser, god service

Jeg skulle bruge noget skiundertøj og et mellemlag til at have under en skaljakke. Ved et tilfælde kom jeg ind på skisport.dk. I starten var jeg usikker på grund af de ekstremt lave priser og den hurtige levering. Men eftersom de har vundet e-handels prisen afgav jeg min bestilling. Og jeg har ikke fortrudt et sekund!! Dagen efter havde jeg min pakke med indhold af fantastisk kvalitet! Jeg kan kun anbefale at handle hos dem, det vil du ikke fortryde! :)

Super god service

Skisport.dk har en fin og overskuelig hjemmeside, og jeg modtog varen dagen efter, den var bestilt.

Helt i top

Hurtig levering og varen fremstod helt som anvist. Der er ikke noget at indvende :)

Super godt :-)

Der er intet at klage over..

Helt perfekt service samt levering

Var lidt i tvivl om størrelsen på min fleece trøje men fik rigtig god information fra shoppen omkring målene på trøjen.

Levering skete hurtigt og uden problemer.

Vil helt sikkert benytte mig af Skisport.dk en anden gang.

God pris - hurtig levering

Kan ikke finde på noget negativt at sige.

hurtig- effektiv- svarer til forventning

Jeg stod og manglede gaveide til vores skiinteresseret søn, og fandt flere gode gave ideer på jeres hjemmeside til rimelig priser.
Disse ting blev leveret indenfor 2 dage, så det var bare super

Fin og hurtig levering

Skishop vil jeg helt sikkert handle med igen, god pris - god kundbetjening og hurtig levering

Ingen problemer, alt forløb efter planen meget hurtigt

Skisport.dk SkiShop Details

Skisport.dk har alt om skirejser og skiferie. Samt SkiShop med mere end 1.000 forskellige varer i fra mere end 50 kendte mærker.

Visit Skisport.dk SkiShop

Write to: shop@skisport.dk