Skiwear4u.dk reviews

Skiwear4u.dk reviews

9.6

Hurtig levering - nem hjemmeside :)

Hurtig levering og helt problemfri ombytning til en anden størrelse, da det blev nødvendigt. God kommunikation hele vejen. Handler gerne dér igen.

Perfekt service - også ved reklamation!

Efter næsten to års brug, går min skijakke i stykker ved en limning. Ved henvendelse via mail, kommer der svar samme aften, de sender en returnerings blanket med porto betalt. reklamationen bliver godkendt straks og ny jakke (ny model) fremsendt, og jeg skal ikke betale én krone. Super fin behandling:-) Bestem ikke sidste gang vi handler hos Skiwear4u.dk

Professionel håndtering, god service og hurtig levering

Jeg bestilte mine varer i går og de blev leveret til min arbejdsplads i dag inden kl. 9, mere kan man simpelthen ikke forlange af en netbutik - ganske enkelt perfekt!!!

Service, levering over alt forventning

Tusind tak for handlen i er et super godt firma at handle med alt går hurtigt.

Godt nytår fra Jægerspris

Nethandel når det er allerbedst!

Vi har købt nye ski.
Skiwear4you har en overskuelig hjemmeside der er enkel at bruge.
2 timer efter vi har bekræftet køb, bliver jeg kontaktet på mail angående montering af bindinger - super service.
På bekræftelsen står trackingnummer og henvisning til GLS, så jeg nærmest på minuttet kunne følge vores levering.
Nu ligger der 2 par nye ski og venter på 2 skiferier i den kommende sæson.
Claus Bech Andersen, Vejle.

Meget kort leveringstid, godt køb og billigt produkt.

Bestilte tasken i går ca. kl., 15. Modtog den i dag i døgnposten kl., 10. Tror aldrig jeg har bestilt noget på nettet, hvor det er gået hurtigere. Herudover var tasken meget billigere på denne hjemmeside end alle andre steder, hvor man kan købe den. KUN en god oplevelse!

Sådan skal det gøres :-)

Fandt lige den rygsæk jeg ledte efter - oven i købet på tilbud/nedsat. Bestilte torsdag eftermiddag og modtog pakke mandag. Nemt og overskueligt, selv for en som jeg der ikke handler så ofte på nettet. Kan helt igennem anbefales.

Fandens flot leveringstid og produkt

Har lige modtaget den skipose, jeg bestilte på deres hjemmeside igår.

Jeg bliver nød til at rose den ultrakorte leveringstid på under et døgn, det er fandme god stil, hvis bare alle netbutikker kunne leve op til det!

Tusind tak! (og det er en fin pose også)

God service og gode priser!

Min familie og jeg har handlet ved ham i nogle år nu, og vi har altid fået god service, og vi det har også været varer med kvalitet til en god pris. Leveringen sker også indenfor meget få dage!

SKI 'de godt 4 You

Web-siden og det at finde produkter = * * * * * (5 stjerner)
Betaling = * * * * * (5 stjerner)
Levering = * * * * * (5 stjerner)
Selve produktet(erne) = * * * * * (5 stjerner)
Pris / kvalitet = * * * * * (5 stjerner)
Support = ikke bedømt
Reklamation (RMA) = ikke bedømt

Pålidelige..

Bestilte nogle småting, desværre viste det sig at de havde en lagerfejl på farven på et par sokker. Efter firmaet forgæves havde forsøgt at træffe mig pr. Tlf i et par dage, tog de sagen i egen hånd og sendte en anden farve samt en uhørt stor "kompensationsgave" taget ordrens størrelse i betragtning.
Fem stjerne havde været i hus, hvis der var lagt en Tlf. Besked eller skrevet mail, så problemet kunne været løst hurtigere.
Jeg vil helt sikkert besøge skiwear4u.dk næste gang der skal handles udstyr... Har faktisk allerede endnu en ordre på vej fra dem.

PERFEKT HANDEL

GOD HJÆLP VED KONTAKT TIL FIRMAET OG HURTIG LEVERING

HELT FANTATIS

Hold da helt op.
Bestilte varerne kl. 11.00 torsdag.
Fik varerne 11.27 fredag.
Det er helt vild, Super Service.

Fantastisk hurtig

Jeg havde fundet de ønskede varer til en særdeles fordelagtigt pris, men havde skrevet forkert mail så modtog ikke bekræftelsen under 15 min. senere efter jeg sendte en mail om problemet var der svar og alt var i orden og det var på en lørdag dagen efter(søndag) blev varen sendt og havde den da jeg stod op tirsdag morgen. GODT GÅET!!

2 handler på 14 dage!

Jeg har haft utrolig gode oplevelser med skiwear4u. Jeg har handlet med firmaet 2 gange om 14 dage. sidst jeg bestilte var igår morges og allerede i dag er pakken ankommet med mine varer med postdk. desværre var jeg bare ikke selv hjemme så må ned på posthuset og hente det. men en leveringstid på kun 24 timer er rigtig godt og jeg fik fri fragt på alt, da jeg havde købt 1 vare med fri fragt mærket. De har utrolig god service og svarer rigtig hurtigt på henvendelser. kan klart anbefale dette firma..

Glimrende!!

Jeg fik mine varer dagen efter jeg havde bestilt dem og er fuldt ud tilfreds :-). Nemt og hurtigt med fornuftige priser. Der vil jeg helt sikkert handle igen. Kan klart anbefales!!

Nem bestilling og hurtig betjening

Nem og overskuelig bestilling, hurtigt hjælp chatten og hurtig levering.
En perfekt købsoplevelse:-)

Et firma man kan regne med.

Fungerer perfekt aldrig nogle problemer

Skiwear4u.dk Details

Mere end 10 års erfaring med skitøj og e-handel er fundamentet for Skiwear4u.dk