Skjern Alarmer ApS reviews

Skjern Alarmer ApS reviews

8.4

Godt produkt, men sløv forsendelse

Havde ikke regnet med at jeg skulle vente mere end en uge på to fjernbetjeninger :-(

Hurtig levering af præcist det bestilte - til den aftalte pris

Skjern Alarmer lver fint op til alt hvad jeg forudsatte - alt blev leveret som ønsket, til tiden og til aftalt pris

Har modtaget varen med fejl men det blev rettet hurtigt og uden problemer, så her kan man roligt handle.

Kun et enkelt ankepunkt

Bestilt tirsdag aften og leveret fredag må siges at være OK. Bekræftelse (uden leveringstid) modtaget kort efter bestilling. En bekræftelse på at varen er sendt modtaget torsdag. Jeg kunne dog godt have tænkt mig en bekræftelse med leveringstid. Men alt i alt en god oplevelse.

Super god service...

Vil helt klar anbefale Skjern Alarm.. Super service og meget hjælpsom med at få den rigtig vare...

Varer på lager, modtaget 3 dage efter, god service.

Vedr.køb af CTC- 1132 alarmanlæg.
God personlig service med svar på flere opringninger. Opsætning og kodning gik "fint" med få forhindringer. God brugervejledning

Alt OK. Super service alt fungere

Udmærket service men elendig levering.

Generelt gode erfaringer med dem. De kan godt sammensætte specielle ønsker til en færdigpakke.
Derimod er den sidste lev. meget længe om at ankomme uden nogen info fra Skjern-alarmer. Måtte rykke to gange!
Skjern Alarmer ApS

Reply from Skjern Alarmer ApS

Vi belkager meget den langsomme leverings tid, dette skyldtes at varen ikke var på lager ved bestilling. Derfor var det desværre ikke muligt at levere med det samme, dog er varen nu igen på lager. Havde kunden bestilt på normalvis igennem hjemmesiden, var han blevet gjort opmærksom på lager status.

Mvh.
Torben Hansen
Skjern alarmer

Fin og hurtig service, men et produkt jeg ikke kunne bruge

Alt var ok mht. at bestille og få varerne, men jeg fandt ud af, at dette tillægsprodukt ikke kunne fungere med det produkt jeg havde i forvejen og det fremgik ikke af hjemmesiden. Men jeg sendte varerne retur og fik nogle varer der fungerede, på trods af, at de varer ikke fremgik af hjemmesiden. Så jeg er glad og tilfreds med en god service, men de har altså varer,der ikke fremgår af hjemmesiden, så ring lige for en sikkerheds skyld og spørg.

SUPER GOD SERVIC

SUPER GOD SERVIC
HURTIG LEVERING

God betjening

Hjælpsom også ved problemer

Velfungerende alarmsystem og god service

Jeg købte og installerede en SA-101 trådløs GSM tyverialarm for snart 2 år siden, som jeg har været meget tilfreds med. Der medfulgte god dokumentation, så installationen gik smertefrit. Endvidere har der været udvist god og kompetent service fra Skjern Alarmer på de få spørgsmål, som jeg har stillet. Jeg har senere udvidet anlægget med flere følere, og hver bestilling er blevet håndteret til min fulde tilfredshed.

alt fungerede som lovet

Klart et alarm system jeg kan anbefale til andre.

Super service - ud over forventet!

Jeg fik en meget flot service på telefonen, og bestilte så på sitet.
Alt blev ekspederet som forventet. Dagen efter fik jeg en mail, hvori man beklagede at man grundet sygdom først fik det bestilte sendt i dag.... super betænksomt.
Og pakken kom dagen efter.

Godt

God betjening. Men manglende information om produktet.
I mit tilfælde en elektronisk dørspion, som ikke kunne bruges i halvmørke eller for den sags skyld i helmørke.
Det var der ingen information om !

Super betjening, god rådgivning

Fik god rådgivning på ekstra spørgsmål og følte mig sikker i at det var det rigtige jeg købte efter mit behov

Hurtig levering og super telefon support.

Købt og installeret kameraovervågning. Alt var forudprogrammeret ved levering. Havde dog nogle spørgsmål om netværks adgang, den klarede vi over telefonen.
Super gode billeder på min Iphone og nem dansk menu.
Kort fortalt.
Hurtig levering, nem opsætning og behagelig korrespondance med Skjern Alarmer. Kan absolut anbefales.

Bestilte varene mandag og fik dem leveret dagen efter det
er det man kalder hurtig betjening.

fin service

købte et bakkamera til en fornuftig pris. Havde problemer under monteringen, og ringede for at høre nærmere. Fik valget mellem at returener til evt. ombytning, eller komme forbi for at få produktet undersøgt. valgte det sidste, og fik en deffekt elektronikbox ombyttet ( endda på en lørdag formiddag). Flot

Skjern Alarmer ApS Details

Tyverialarm, brandalarm, kameraovervågning, bakkamera og andet alarmudstyr finder du hos Skjern Alarmer ApS

Visit Skjern Alarmer ApS

We live here: Rosenvej 36