Skjernbank reviews

Skjernbank reviews

6.5

Super bank - men sindssyg dårlig netbank service

Magen til dårlig kundeservice på deres netbank skal man lede længe efter, har utallige gange ringet til dem og havnet i deres telefon sluse og efter ca 5 minuters ventetid fået muligheden om at blive ringet op - glem det - de ringer ALDRIG tilbage.

Da skjernbank selv stod for netbank kundeservicen var den helt i top - men nu er den outsourcet til en ekstern udbyder - og så er det kun gået ind vej - ned ad bakke

Elsker min bank og rådgiver som er helt fantastisk - men lad være med at få problemer med din netbank for så er du helt fucked.

Udover det sædvanlige

Vi gik fra Danske Bank til Skjern Bank - og det er den bedste beslutning du kan gøre for dig selv og din økonomi.

Vi stod i en situation hvor vi købte hus, på trods af min kone var på SU. Skjern Bank kunne se personerne bagved, og ikke bare et CPR-nr - og kunne se at situationen ville være anderledes et par år senere.

Glade medarbejdere, gode rådgivere samt super service. Flere i familien bruger Skjern Bank og alle har kun positivt at berette.

Selvom vi langt fra er tilfredse med vores ejerskifteforsikring (købt igennem Skjern Bank v. Privatsikring), så skal det ikke tage glansen af glæden :-)

5/5

Kanon Bank

Rigtig god bank hvor det er kunderne der er i centrum.
Super venlige medarbejdere til at betjene kunderne.
Har haft banken i 21 år og er stadig tilfreds.

Nemt...

God Bank. Jeg er meget tilfreds med min rådgiver.
Jeg skiftede fra Nordea til Skjern, efter at have skiftet rådgiver 9 gange på 2 år i Nordea.

Is Skjernbank your company?

Skjern Bank A/S Details

Visit Skjernbank