Sko Sko reviews

Sko Sko reviews

6.8

Sko med fine detaljer

Jeg er vild med deres stil og service! Mine Glerups kom med det samme, de var pakket fint ind i silkepapir og der lå endda masser af info med i pakken!

Selvom jeg bare havde købt dem til mig selv så følte jeg mig virkelig forkælet!

Altid en fornøjelse at handle med sko sko!

Effektivt og gode priser

Dejligt at man kan købe sine sko online, så man slipper for at gå fra butik til butik. Her kan jeg i ro og mag undersøge om de har de sko jeg ønsker. Mange gode mærker, men savner dog Ecco. Billigst at få leveret til GLS pakkeshop og det fungerer fint.
Mangler information om forsendelse. Jeg er ikke klar over om varen er afsendt eller om ordren stadig blot er under ekspedition, ville være rart at få en mail når varen afsendes, selvom det ikke var det store problem, da varen var ret hurtigt fremme.

Hold dig langt væk, de er ikke til at komme i kontakt med.

Hold dig langt væk, de er totalt umulige at komme i kontakt med når man vil spørge ind til en ordre.
Vi har bestilt et par sandaler, de stod til at være på lager, og at de ville blive sendt næste dag, dog ved betalingen skrev de så at der kunne gå flere dage inden de sendte vores vare.
Vi lod betalingssiden stå åben, da vi ikke modtog en bestillings bekræftelse via mail, så vi ville lave et skærm print senere, men da vi vendte tilbage til vores computer, var siden timet ud, og vi kunne ikke længere se vores ordre nummer. Vi havde også noteret at vores vare skulle være os i hænde senest onsdag, ellers ville vi annullere vores ordre, ingen respons overhovedet.
Nu er det 4 dage siden vi har afgivet bestilling og vi har dagligt forsøgt at ringe og ligge en besked om at blive ringet op, og vi har gentagne gange forsøgt at maile, men vi har intet hørt.
De har endda været så frække at hæve beløbet på vores konto, hvilket er i strid med lov om handel via Internettet, pengene må først hæves når varen er afsendt.
Vi frygter en lang sej kamp inden vi igen har vores penge eller vare.
En positiv opdatering:
Vi fik vores vare til tiden, dog ikke uden at skrive en ubehagelig mail til firmaet.
Og så har vi fået 3 forskellige undskyldninger for hvorfor de ikke havde svaret os.
1. Var ikke på kontoret 2.Tekniske problemer 3. Dødsfald.
Dette er så det sidste svar vi fik.
"Hej
På grund af et pludseligt dødsfald har det ikke været muligt at ringe til Hotline nummeret.
Telefonselskabet vil ikke bare uden videre åbne en afdøds nummer, så det er forklaringen på det.

At pakken kom en dag senere end vi havde regnet med skyldes, at der i mandags var et problem med GLS.
Jeg overvejede at sende sandalerne med PostDanmark, men det ville jo kræve, at der var nogen hjemme til at tage imod, så det opgav jeg, idet jeg tænkte, at pakken stadig ville være fremme til tiden.
Håber FitFlops'ene er til glæde - og at det har været tilfredsstillende at kommentere sagen på Trustpilot."

Det holder bare ikke helt vand, for da vi var nervøse at vi var blevet snydt, havde vi kontakt til GLS og de kunne oplyse os at de havde været hos firmaet og hente pakker om mandagen, men der var ikke nogen til os, om tirsdagen kontaktede vi igen GLS og der fik vi så den positive meddelelse at der var en pakke til os, og først der efter fik vi svar og fakturer.
De reklamere med at der er åben 365 dage om året, så vi forstår ikke at de ikke var på kontoret, og tekniske problemer det kan alle have, men da ikke i flere dag i træk så er man da helt sikker på at man mister kunder.
Vi er naturligvis kede af det på deres vegne hvis der have været et dødsfald, men det er et firma og vi må da kunne forvente et svar under alle omstændigheder.

SMUKKE VARER OG FANTASTISK SERVICE

At handle hos Sko-Sko.dk er en sand fornøjelse. For det første sendes varen med det samme og det er altid flot pakket ind og der er styr på leveringen.

Har købt en del efterhånden og sko-sko.dk er absolut en af mine favorit shops at handle på på nettet.

Kan helt klart anbefale dem!

Lasse Vestergren

SUPER SERVICE!

Var inde i butikken dagen før juleaften og købte et par Panama Jack til min ældeste, de passede desværre ikke helt præcist, men fik talt med dem på deres hotline allerede juleaften og fik af vide at jeg sagtens kunne bytte dem næste dag. Super god service og et meget flinkt og hjælpsomt personale i både butik og på skoskos hotline.

Kan helt klart anbefale Sko Sko til alle!

God kvalitet og meget hurtig service

Har handlet på Sko-Sko.dk et par gange før, syntes de har fornuftige priser på luksus og kvalitetsvarer og meget hurtig levering. Alt i alt en god service og et smart koncept.

Gode kvalitetssko og rigtig fin butik

Sko Sko har er rigtig stort udvalg af sko og jeg er utrolig glad for mine nye sko. de var meget søde og meget hjælpsomme i butikken.

Bente

Danmarks hurtigeste levering

Jeg bestilte i går et par Ridgetop støvler fra Sko-Sko i går og havde dem allerede i dag. Første gang jeg har prøvet at få en vare så hurtigt!

Vil klart anbefale Sko-Sko

Genial service!

Er ikke typen der normalt bruger meget tid i tøj og sko butikker, men med en rigtig god service hos SKO SKO fløj tiden bare af sted. Jeg prøvede en masse forskellige slags sko og endte med at købe 2 par, pasform og kvalitet var helt i top.

Jeg syntes rigtig godt om deres koncept hvor de giver kunden en masse god opmærksomhed og hjælp, uden at presse kunden eller skubbe på for et køb.

Ud over servicen jeg fik der, så vil jeg gerne rose dem for et stort og meget anderledes udvalg af sko.

Ihvertfald ikke sidste gang jeg køber mine sko hos SKO SKo.

God service og besparelse!

Har i lang tid set på et par støvler fra El Naturalista og beslutter mig for at i dag skulle simpelthen have dem!

Da jeg tager i Sko-Sko for at købe dem får jeg venligt af vide af ekspedienten at de oven i købet har sat dem ned med 50%.

Rigtig dejlig julegave at kunne give sig selv :)

Kan kun varmt anbefale Sko-Sko til alle, de er altid søde og hjælpsomme og har aldrig haft problemer med hverken bytte eller returnering af mine sko og støvler.

Fin lørdagsservice på en ombytter

Havde købt Fitflop i en forkert størrelse.
Sko sko byttede lynhurtigt fordi de sendte et nyt par frem, endda med lørdagsudbringning
- uden at jeg havde returneret det første par.
Jeg har ikke set sådan en service tidligere.

Super serviceminded betjening og hurtig dag-til-dag levering ...

Fin velfungerende hjemmeside og et bredt udvalg af sko og støvler.
Jeg bestilte mine støvler kl. 15.00 og modtag dem næste dag kl.12.30
Super god oplevelse - jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst.
Kan klart anbefale shoppen til andre :-)

Utroværdig virksomhed, vil aldrig handle der igen.

Modtager nyhedsbrev d. 23. okt, med slagtilbud "Køb to Wolverine for een pris", et tilbud jeg kan bruge i julegave øjemed. Min mand og søster ønsker sig disse sko og jeg kan overhold julegavebudgetet - jeg køber det dyreste sæt og noterer søsters mærke og sko str. i kommentarfeltet, samt tydelige blokbogstaver der henviser til KØB TO WOLVERINE FOR EEN PRIS. Det gør jeg den 28., fem dage efter jeg har modtaget nyhedsbrevet. Der står ingen frist for tilbudets gyldighed. Og jeg forventer et tilbagesvar hvis lageret svigter. Dagen efter modtager jeg EEN kasse med postdk. Jeg har en stærk mistanke om at pakken kun indeholder eet par sko og kontakter Sko-Sko kundeservice. "Christian" tager røret, jeg deler mistanken, han svarer at han godt har set at jeg ville benytte mig af tilbud - men det gælder ikke længere, det gælder kun TRE dage. MEN jeg kan få de her par sko 200,- billigere? Det tilbud kan jeg ikke bruge da jeg har et julegavebudget jeg vil overholde, og jeg forstår ikke hvorfor Christian ikke bare har ringet/mailet og så kunne jeg annullere handlen. Jeg havde forventet en bedre service og det fortæller jeg ham (der stod INTET i mailen om 3 dages regel, og han kunne havde kontaktet mig inden afsendelse). Christian bliver godt gammeldags fornærmet fornemmer jeg - og ber mig om at overveje tilbuddet. Jeg sender skoene retur via postbutik, betaler 100,- i fragt. Mailer Christian at det er en dårlig service at han bevidst sender mig en forkert vare, "prutter" om prisen, og at jeg ovenikøbet skal betale 100,- for en vare jeg ikke har bestilt. Jeg beder om at tilbagebetale alle mine udgifter, osse returfragten. Jeg ringer og indtaler samme besked. Christian ringer om eftermiddagen og virker overrasket over at jeg ikke har taget imod hans gode tilbud på 200,- i rabat, kommenter slet ikke mine mails om dækning af returfragt - og smider faktisk røret på. Jeg bliver meget overrasket over hans ubehøvlede facon, bliver så vred over sådan en uforskammethed - og SÅ bliver jeg bange for at jeg aldrig ser mine penge igen - for manden har tydeligvis nogle issues, enten psykisk eller økonomisk tænker jeg? Jeg ser via trackntrace at pakken er modtaget af Sko-Sko d. 30. okt., og jeg afventer een uge, og ser ingen penge. Sådan går der tre uger hvor jeg tjekker konto, rykker pr. mail, går og frygter jeg er blevet snydt - overvejer at opsøge manden i butikken og "gøre ham forlegen" (det har jeg ellers ALDRIG gjort før, men den mand gør mig meget vred):-/ Jeg tjekker alt for sent trustpilot og ser tendensen fra andre kunder: Christian agerer venlig og serviceminded i sin fysiske butik, men så snart der er reklamationer (oftest over nethandlen), udgifter for butikken - så er han ubehøvlet og utroværdig. Og han er tilsyneladende heller ikke bleg for bevidst at sende forkerte varer - og så "give et lille afslag" - en forretningshemmelighed der må have virket et par gange - for det faldt ham helt naturligt. Jeg rykker en sidste gang pr. mail, hvor han beklager med at fakturen havde "gemt sig" - jeg svarer meget meget venligt tilbage - fornemmer udfra kundeanmeldelser via trustpilot at det kan manden lide - og endelig efter 3-4 uger modtager jeg beløbet, slipper "billigt"? med 100,- for at sende skoene retur... "dyrt" med bekymringer - JEG TJEKKER ALTID TRUSTPILOT FREMOVER;-))

Ubehøvlet og uprofessionelt

Jeg besøgte hjemmesiden og fandt et par sko jeg længe havde ledt efter. Twisted sister blowfish i sort! Fedt tænkte jeg og bestilte med det samme! Skoene kom ret så hurtig efter, eg åbner kassen og boom - de er IKKE sorte!! Jeg kigger på den medsendte faktura hvor firmaet har streget farven sort ud med KUGLEPEN og derimod skrevet navy! Jeg skynder mig at kigge mine mails osv jeg har modtaget fra dem, samt hjemmesiden - der står sort overalt! Jeg skriver først en mail - ingen svar. Jeg ringer og får fat i en mand. Han svarer mig ubehøvlet at han havde svaret på mail og lagde på uden videre. Jeg går ind og kigger og ser et svar, hvor jeg kan returnere eller få rabat på dem jeg har modtaget. Jeg vil selvfølgelig ikke have disse, da det ikke er dem jeg har bestilt. Og forlanger Porto for begge veje også skal betales tilbage. Jeg får intet svar. Min kæreste vælger at ringe og får den samme ubehøvlet og uprofessionelle mand i telefon og efter en lille diskussion siger manden at han vil sætte penge ind inden fredag! Jeg modtager først pengene ugen efter den uge vi ringede. Efter at have snakket med den ubehagelig mand flere gange. Når jeg modtager pengene kan jeg se der mangler nogle penge! Igen hopper min kæreste til og ringer, og efter endnu en diskussion med den ubehagelig mand, får han det gennemført og i dag modtog jeg de sidste penge. Jeg vil ALDRIG tale godt om denne side, ville ikke foreslå folk den eller lign og jeg handler bestemt ikke der igen!

De er ubehagelige, uprofessionelle, ubehøvlet og bare virkelig grimme i tonen! Hvor er jeg glad for jeg aldrig skal snakke med dem igen! HOLD JER FRA DEN SIDE!!

Rigtig god butik

Jeg har søgt længe efter både sko og sandaler som kan passe til mine fodformede fødder ( ! ! ). Jeg fandt dem i Sko- Sko til min store glæde !
Der er et meget stort udvalg af sko og et venligt og kompetent personale som giver en god og uddybende information om produkterne.

Kan absolut anbefales !
Mvh Ulrik Poulsen

Find en anden forretning

Varen blev først leveret efter 1½ måned.Jeg rykkede flere gange telefonisk og på mail, men fik enten intet svar eller modstridende svar såsom: skal hentes hjem fra udlandet eller den er sendt selvom den ikke var. Ingen undskyldninger eller beklagelser over den svigtende levering.

Behagelig betjening og god service

Rosende ord til sko-sko her fra, jeg er meget glad for den gode behandling, service og ikke mindst udvalget.

Tag ikke denne risiko.

Hvis du skulle være så uheldig at have reklamationer på en vare hos sko.sko, får du irettesættende, rethaveriske henvendelser fra Christian Vinding - og fruen - måneder efter "sagen" er afsluttet. Det kan de ikke lide. De glemmer dig ikke, men kommer tilbage, når de "lige støder på" nogle måneder gamle papirer.

Den ringeste service overhovedet ved reklamation ved fejl i produktet.

jeg købte et par fitflop hjemmesko til min mand i september 2012. overlæderet var af en slags filt. de kostede 600 kr., men efter 3 måneders indendørs brug var overlæderet i stykker der, hvor skoen bøjer, når man går. Jeg ringede til Sko-sko og talte med Christian, der foreslog, at jeg tog et foto af dem og sendte til ham. Det gjorde jeg og rykkede for svar efter 1 uge. Svaret på e-mail var, at det var almindeligt slid. Jeg mailede tilbage, at det ikke var rimeligt at en sko til den pris ikke kunne holde længere, og at jeg ikke var tilfreds med, at han ikke ville sende den videre til producenten. Det ville han bare ikke. Han påstod, at han fulgte reglerne 100% for, hvad han havde pligt til overfor forbrugeren. Jeg svarede, at jeg i hvert fald ikke ville anbefale nogen overhovedet at handle hos ham, hvor det kun går godt, når der ikke er problemer. Han svarede mig, at jeg truede ham på hans levebrød - uhu hvor blev jeg bange :). Han henviste mig til forbrugerklagenævnet. Det gjorde jeg ikke, men jeg kontaktede Fitflop i England direkte, og i dag sidder jeg med et funklende nyt par sko efter en virkelig god betjening. Fitflop kan ikke være tjent med, at en forhandler ødelægger deres ry, når varerne ellers er ok. Jeg handler aldrig mere hos Sko-Sko.
Anne

Ualmindelig dårlig service og behandling i forbindelse med reklamation

Sko-Sko.dk har et dejligt udvalg af spændende sko og støvler - og min veninde og jeg fik da også fin vejledning og service i butikken i Valby - så ingen klager der!
Derimod oplevede jeg en ualmindelig dårlig - tenderende til uforskammet - behandling, da jeg kom i den situation, at jeg måtte reklamere over et par støvler jeg havde købt - vil lige bemærke at det var under 1 måned efter jeg havde købt dem..
Et par super lækre Art støvler, som jeg stadig er glad for, men hvor Art's lille "tag", der er placeret på ydersiden af støvlen, faldt af. Umiddelbart kan det synes som en bagatel, men Art har nittet sit "tag" gennem læderet på støvlen og resultatet er et hul i støvlen og en metaldims der delvist stikker ud - det er jeg selvfølgelig ærgerlig over. Det ser for mig, ud som om "nitten" ikke er kommet ordentligt igennem læderet og at "nitningen" derfor har været svag. Jeg kontakter sko-sko telefonisk, hvor jeg taler med Christian. Han udtaler, at det har han aldrig oplevet før, at han vil undersøge det og ringe tilbage. Han ringer imidlertid ikke tilbage og jeg vælger derfor at tage ud til forretningen i Valby medbringende mine støvler. Her bliver jeg mødt af samme Christian, en ældre mand, der giver mig indtryk af at være ejer af forretningen. Han ser på mine støvler og udtaler, at det har han aldrig set før, og at det må handle om måden jeg behandler mine støvler. Han synes mine støvler ser skrammede ud, han tager billeder af mine støvler, giver mig dem tilbage og siger at han vil undersøge sagen. Et par dage efter modtager jeg en temmelig ubehagelig mail fra Christian, der blank afviser at der er tale om fejl i henhold til reklamationsretten og at det handler om at citat: "støvlerne benyttes på en måde som de ikke er beregnet til" - det bliver for langt at gengive mailen i sin fulde ordlyd, men jeg har selvfølgelig gemt den. Jeg ringer med det samme til sko-sko. Herefter følger en samtale, hvor vi bestemt ikke er enige og hvor christian vælger at smække røret på. Jeg skriver derefter en mail, hvor jeg punkt for punkt redegør for de påstande christian er fremkommet med i sin mail - i sin hovedlyd handler min mail om, at jeg kun har anvendt mine støvler til det de er beregnet til - såvel uden- som indendørs fodtøj, samt at min reklamation jo alene handler om at få "pånittet" et nyt "tag". Jeg afslutter med, at det jo egentlig bør være Art fabrikanten selv der må se på støvlen, da det jo er dem der har fabrikeret den. Samtidig med at jeg sender min mail modtager jeg endnu en mail fra Christian, hvori han oplyser, at al fremtidig dialog må gå via forbrugerstyrelsen.
Sagen må nu gå videre i forbrugerstyrelsen - og jeg handler ikke længere med sko-sko.dk selvom jeg synes det er ærgerligt fordi de netop forhandler sko og støvler der er lidt anderledes.

www.e-sko.dk Details

Køb ecco sko og støvler i herresko damesko børnesko. Skobutik med fodtøj i fritidssko arbejdssko vandrestøvler militærstøvler sandaler golfsko.

Visit Sko Sko