Skoda Hobro reviews

Skoda Hobro reviews

7.4

Perfekt!

Jeg er ellers noget betænkelig ved at handle med bilforhandlere, der som oftest ikke er videre troværdige udfra de heldigvis sparsomme erfaringer jeg indtil nu har haft. Men her er der endelig en behagelig, hjælpsom og fremfor alt réel bilforhandler hvor der bare er helt styr på tingene og hvor kundeservicen i top, så en rigtig god oplevelse at købe bil her. Men sådan er det måske at tage over broen til jylland og handle bil? I Kbh har oplevelsen som oftest været den modsatte når jeg har været ude og se på bil...desværre!

Is Skoda Hobro your company?

Anders Therkildsen ApS Details

Visit Skoda Hobro