Skolesmart reviews

Skolesmart reviews

8.1

fuldstændig fantastisk service

jeg havde købt en skoletaske for 1,5 år siden hvor lynlåsen desværre var gået i stykker. da jeg hendvendte mig var der absolut ingen problemer, skolesmart sendte mig meget hurtigt en ny taske, og det skal lige med at jeg faktisk ikke kunne finde kviteringen. det er super service

Super børnetøjsbutik

Lækker "butik" stort udvalg. Hurtig service og levering. Kunne dog godt tænke mig at der kunne søges på størrelser, eller at når musen holdes henover billedet at man kan se tilgængelige størrelser.

Fin service

Hurtig lervering dagen efter bestilling varer ver som forventet.

Fantastisk service

God hjemmeside med utroligt mange gode ting!

Jeg fik excellent service idét jeg sagde at jeg gerne ville købe en Lego-jakke de havde, men ikke syntes prisen var rimelig. Sørme om jeg ikke fik rabat og hurtig levering. Sådan!

Is Skolesmart your company?

Skolesmart Details

Køb børnetøj hos Skolesmart A/S. Både tøj til piger og tøj til drenge. Tøj fra Bombibitt, Fablefant, Lego Wear og Ugly Duck

Visit Skolesmart