Skousen.dk reviews

Skousen.dk reviews

8.8

Kanon service

Det hele spillede bare, montøren installerede, testede og fjernede den gamle vaskemaskine, venlig og hurtig betjening.

Hold da helt kæft ,hvor var jeres service tip top.

VI HAR NETOP KØBT EN AEG VASKEMASKINE HOS SKOUSEN, VI HAR FRA FØRSTE HEMNDVENDELSE PÅ NETTET FÅET EN SUPER BETJENING HELE

VEJEN IGENNEM KØBET, OGSÅ DA VI GIK ISTÅ VED BETALINGEN, MEN VED

HENDVELDESE TIL EN HOT LINE FIK VI DEN NØDVENDIGE HJÆLP AF EN

MEGET SØD OG HJÆLPSOM PIGE, VI STÅR SNART F ORAN KØB AF KOMFUR

OG OVN SAMT NY OPVASKER , OG VI ER IKKE I TVIVL OM HVOR VI SKA L

KØBE DISSE VARER . SERVICE I ORDEN PRISER I ORDEN.

MED STOR HILSEN. PREBEN NEDERGAARD.

Kan ikke overholde det de skriver

Bestilte fryser torsdag aften kl 22 da der stod at hvis den blev bestilt før kl 20 vil den blive levere næste hverdag og de have +10 på lager.
Ergo burde de have masser af tid til at sørge for at den vil være fremme mandag som det var planen.
Gennem weekenden tjekkede jeg ordre status hvor der ikke var sket noget og først mandag morgen kan jeg se at den står til levering om tirsdagen i stedet og IKKE som lovet næste hverdag ved bestilling før kl 20
Da jeg havde taget fri fra arbejde for at være hjemme for at tage imod den og ikke havde mulighed for dette om tirsdagen var jeg nød til at annullere ordren gennem deres kundeservice chat.
Undskyldningen fra kundeservice lød at ordren var forsvundet i et sikkerhedsfilter,??????
Så en spildt fridag, ingen ny fryser og ALDRIG mere købe noget fra Skousen.

Fantastisk god service

Det har været en rigtig god oplevelse at købe vare hos Skousen.
Endelig en onlineshop som kender til den gammeldags kundeservice.
Min ordre blev muligvis forsinket. Dette kunne se online MEN en venlig medarbejder ringede også med denne information :o)
Min ordre kom til tiden og jeg er den lykkelige ejer af en super foodprocessor
Det er ikke sidste gang der købes online hos Skousen ;o)

Nemt og hurtig levering

Bestilte en opvaskemaskine hos skousen en aften ved 19. tiden. og allerede næste formiddag ved halv 9 tiden, var den leveret. Perfekt.

Skousen .dk er til for kundernes tryghed.

Jeg kan kun give dette firma roser . Det er lige meget om det er i butik eller på net.
Altid behjelplig med et eventuelt problem eller Andet man kan komme i tvivl om .

For vild!

Her er Slowjuiceren, du leder efter. En af de billigste på markedet.

Den er robust, og kan fint klare gulerødder og andre hårde grøntsager som rødbede.
Der er meget lidt væde tilbage i frugtkødet, når den har lavet juice.
Supernem at gøre ren - det tog fem minutter.

Køb den før din nabo! :)

Jeg bestilte en håndpisker på Skousens hjemmeside. Bestillingen gik let og hurtigt igennem.
Frustrationen opstod, da jeg havde modtaget min ordrebekræftelse på mail. Der stod, at hvis jeg ikke var hjemme, ville min vare blevet taget med retur og en ny dato for udlevering skulle aftales - mod gebyr på 195 kr. Jeg kunne have skrevet et tlf. nr. i selve bestillingen, som fragtmanden kunne ringe på en halv time inden levering, men da jeg ringede til GLS, var dette ikke en mulighed og jeg skulle være hjemme mellem kl. 8 - 16. Også en anden dag for levering.
I min mail. stod der intet om, at hvis jeg ikke var hjemme, ville jeg få en seddel i postkassen med, hvor min vare kunne hentes, ligesom på et posthus. Efter samtale med Skousen blev jeg oplyst, at det kun var hårde hvidevarer, der kostede 195 kr at få genudbragt, men det stod der ikke noget om i mailen - der stod det som om, at det var alle varer.
Endnu en udfordring var, at GLS ikke kunne komme ind til min postkasse, da den er inde bag en låst port. Jeg spurgte, om de så ikke kunne sende den direkte til afhentningsstedet (i stedet for posthus), men det var ikke muligt. Så enten skulle de sende den til en anden adresse eller være hjemme en anden dag mellem 8 -16 i hele tidsrummet.
Ergo, selve bestillingen var super nem, varen kom hurtigt, men kommunikationen omkring forsendelse og udlevering af varen er jeg meget utilfreds med
Skousen

Reply from Skousen

Hej Mette,

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at selve bestillingen af din vare er gået nemt, men vi beklager det besvær, du har oplevet, i forbindelse med leveringen. Jeg vil lige få fulgt op på, hvad der står i vores ordrebekræftelse vedrørende småvarer. Vi vil nødig have, at vi skaber forvirring omkring tingene. Vi arbejder på at få GLS pakkeshop, og vi håber, at vi meget snart kan tilbyde det som en mulighed, da vi godt ved, at det nuværende setup ikke er optimalt.

Vi håber, at du trods alt bliver glad for din håndpisker, og vi vil ønske dig en rigtig god dag.

Mvh. Skousen.dk

Hurtig levering - perfekt.

Købte kaffemaskine. Den blev leveret til døren dagen efter - rigtig god service.

alt er bare i orden

Se, bestil, betal og varen er der efter 2 dage

Hurtig levering, lige til døren, samt god pris

Fin vaskemaskine med plads til meget tøj eller em dyne, super glad for den.

SÅDAN !!!!!

At det kan lade sig gøre at betille en vaskemaskine og en indbygningsovn en mandag aften kl. 1700 og så få den leveret næste dag kl.1000 det er edermaneme service så det batter. SÅDAN!!!!!!!

god og hurtig betjening

Jeg købte en hånd mixer med skål søndag og kunne hente den onsdag på posthuset :-) i øvrigt et super produkt til prisen :-)

Velfungerende web-shop, gode priser - levering som lovet

Hvis alle webshops fungerede så godt, ville nethandel være en dans på roser.

Hurtig præcis levering

Jeg bestilte en ovn hos Skousen - ud fra deres overskuelige hjemmeside - og få dage efter modtog jeg den med fragtmand, sat pænt på gårdspladsen, helt oppe ved huset, så den var nem at bære ind.

Outslanding

Jeg bestilte en nespresso maskinr hol Skovsen den 31-3 2014 Kl. ca 17 og havde maskinen i mine hænder den 1-4-2014 Kl 9:10 !!!!outstanding
Det er ikke sidste gang jeg handler i Skovsen.
Venlig hilsen
Ole Christensen

Billigt skrammel

Man får ikke (heller ikke hos Skousen) mere end man betaler for. Og så skal man være opmærksom på at stikket på diverse maskiner ikke er med dansk "jord"
Skousen

Reply from Skousen

Hej Helge,

Mange tak for din anmeldelse. Vi siger tak for de 4 stjerner. Vi gør opmærksom på på vores hjemmeside, at det ved nogen produkter kan være nødvendigt at købe et hybridstikprop for at sikre korrekt installation. Vi synes derfor, at det er en kende for meget at kalde vores produkter for billigt skrammel.

Vi håber, at trods alt bliver glad for dit produkt, og vi vil ønske dig en rigtig god dag.

Mvh. Skousen.dk

Perfekt handel

Superhurtig levering med besked fra fragtmanden 20 min. i forvejen. Fungerede perfekt - dog var fragtmanden lidt sur, men han har nok haft en dårlig dag.

Sådan skal det bare gøres

Hurtig levering med god info undervejs. I anbefales!!

god oplevelse af Skousen - endnu engang

Kan det være nemmere og mere bekvemt at handle med Skousen - jeg tror det ikke

Skousen Support

Vi matcher laveste netpris

Vi matcher laveste netpris er så lige så simpelt som det lyder. Du finder den laveste netpris på pricerunner.dk - og vi matcher den i alle Skousen-butikker. Læs vilkår på Skousen.dk

Gratis fragt

Skousen tilbyder gratis levering til kantsten på alle ordre - uanset beløb.

Dag-til-dag levering

Bestiller du en lagervarer inden 20.00 så leverer vi den efterfølgende hverdag - gælder mandag til torsdag.

Opbæring, montering, bortskaffelse

Hvis du handler dine hårde hvidevarer hos Skousen kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med opbæring og montering af dine hvidevarer. Skal de gamle hvidevarer ud, tilbyder vi også at tage disse med.

Produktsupport

Skousen har forhandlet hvidevarer siden 1957. Vi har derfor stor produktviden og du kan I alle vores butikker får professionel support på alle vores produkter

Kendte mærkevarer

Hos Skousen finder du alle de kendte mærkevarer, endda til en billig pris. Vi forhandler Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Miele, Atlas og mange flere.

Om virksomheden

Skousen er en af Danmarks største forhandlere af hårde hvidevarer, og vi har mange års erfaring med at rådgive inden for køb af hvidevarer. Vi tilbyder både fagkyndig vejledning og billige priser. Vi har stort udvalg af blandt andet vaskemaskiner, opvaskemaskiner, tørretumblere og andet godt til hjemmet; herunder også mindre produkter som kaffemaskiner og køkkenmaskiner. Ønsker du at handle hos Skousen, kan du besøge din nærmeste Skousen butik eller købe online via www.skousen.dk.

Visit Skousen.dk

Write to: kontakt@skousen.dk