Skovtroldens Planteskole reviews

Skovtroldens Planteskole reviews

6.1

Blev snydt ved køb til 4000 kr + det løse !!

Rigtigt fedt og specielt havecenter.
Købte for år tilbage bl.a en dengang 10-årig koreakornel til 4000; hos Skovtrolden.
Jeg så i havecentret andre kornel, som fik de smukkeste røde frøstande om efteråret, og det sagde ejeren også, at den jeg købte ( tidlig forår ) ville få. Og at den fik pink blomster.
Træet gror godt i min forhave her nok 8 år efter - med hvide blomster og de smukke frøstande har jeg aldrig set skyggen af. Har ellers tænkt; de kommer på et tidspunkt, men det har jeg opgivet nu.
Købte samme slags træ, noget mindre ( men åbenbart alligevel lidt anden undersort ) for under 500 ; til mine svigerforældre ved anden forhandler for ca 3 år siden - det har de eftertragtede frøstande om efteråret og fik dem efter 2 år på blivende voksested. Øv, det må han jo have vidst med mit træ, jeg spurgte udtrykkeligt til om lyserøde blomster og frøstande efterår.
Bestilte også dengang hos Skovtrolden 2 kæmpebuskbom a ca 1000 pr stk. Den ene gik ret hurtigt ud - et halvt års tid efter - og jeg forventede naivt 2 års grogaranti, men niks. Ingen imødekommenhed overhovedet, det måtte være min egn skyld.
Så dyre planter pusler man ellers noget om, men Skovtroldens ejer ville ikke engang se den.
Ærgerligt, mega for dyrt, ubehageligt kommunikativt forløb og misvisende vejledning udi salg. Jeg har ikke fået hvad jeg troede jeg betalte for. Og ejer lød helt klart til at vide alt om sine planter.
Burde have meldt det til forbrugerklagenævn, men med hensyn til koreakornelen har jeg været overbevist om, at frøstandende nok skulle komme. Det sagde han jo....

Is Skovtroldens Planteskole your company?

Skovtroldens Planteskole Details

Visit Skovtroldens Planteskole