Skrotbiljatak reviews

Skrotbiljatak reviews

6.9

Bedre skrotpriser findes ikke!

Nu har jeg brugt Skrotbiljatak i nogen år i forbindelse med min forretning og ikke oplevet nogen problemer med dem. Der var 1 gang betaling tog lidt længere tid, men vi skal jo huske at der hånderes sikkert rigtig mange biler dagligt pga deres usædvanlig høje skrotpræmie.

Som erhvervsdrivende ville vil gerne også høre fra de gode oplevelser i stedet for kun de enkelte smutter der skulle været sket. Er folk tilfreds, gider de ikke bruge tid på det. Men omvendt, laver man er par småfejl, skal hele Danmark vide og advares og helst kaldes for svindler! Som jeg selv siger er internettet både godt og skidt.

Jeg vil også fremover kun bruge skrotbiljatak!
Vh
CH-Biler
Skanderborg

Glimrende!

Afleverede min bil d. 30/11-13 hos Skrotbiljatak i Tilst (Yderup).
Var godt nok lidt skeptisk efter at have læst de negative bedømmelser her på siden, men efter tre hverdage var pengene på kontoen. De fik også pladerne med - jeg kunne se på nummerplade.net at bilen var afmeldt allerede i starten af ugen. Ingen sure miner herfra! Kan kun anbefales

skrotbiljatak - nej tak!

Jeg afleverede min bil i Aarhus 12. oktober. På kvitteringen stod der "Der skal beregnes op til 14 hverdages behandlingstid" - 14 HVERDAGE, sagde jeg, da jeg fik sedlen i hånden? Jaaa, sagde han, mens han lavede bob-bob-tegnet med hånden, lige knap.

De 14 dage var i torsdags og spændt var jeg, da jeg tjekkede netbanken - ikke en krone var kommet fra skrotbiljak.dk. Det var der heller ikke fredag og lørdag, så i weekende har jeg rykket dem på en mail, men den har de ikke reageret på.

I dag har vi onsdag d. 6. november og jeg har endnu ikke fået nogen penge.

Tilføjelse:
Jeg modtog pengene fra dem dagen efter mit indlæg, derfor tillægger jeg dem en ekstra stjerne. Ret skal værre!

Utroværdigt firma, intet mindre!!!

aflevere min bil ved deres afhentningssted nær Aarhus, får der en kvittering hvorpå der står at der kan gå op til 14 hverdage inden pengene er på min konto. Kontakter firmaet da der er gået 16 hverdage, får en forklaring om at der var sket en fejl og pågældende medarbejder lover at kontakte mig senere, hvilket ikke sker!
Jeg venter så yderlig en uge med at kontakte firmaet, får her den samme historie om "at der er utroligt meget pres på, hos miljøstyrelsen???" men medarbejderen fortæller mig at pengene skulle være overført, og at jeg ville have dem på min konto imorgen. Kontakter dem så igen efter 2 dage, hvorefter de skal til at give mig den samme historie om miljøstyrelsen og bla. bla. bla.
i samtalen nævner medarbejderen at bilen var "kommet igennem systemet for 2,5 uge siden" da jeg så spørger om hvorfor der er gået yderliger 3 uger? og siger at jeg bare kommer og henter en check hos dem, da jeg er temmelig utilfreds med deres behandling, spørger medarbejderen om hun lige må vende tilbage om 5 min.
da der er gået et par minutter ringer direktøren til mig, for at give mig samme søforklaring, hvilket jeg blev temmelig irriteret over og forklarede at jeg bare skulle have en check, da jeg ikke gad deres dårlige undskyldninger mere, der er trods alt gået 25 hverdage siden jeg afleverede min bil, direktøren lovede at kontakte mig i løbet af dagen, så vi kunne mødes og jeg kunne få min check, hvilket jeg takkede pænt ja til, men jeg har endnu ikke hørt fra firmaet eller fået mine penge.

skrotbiljatak.dk NEJTAK!

fredag d. 11/10-2013

JYSK SKROT OG MILJØ GRAM JA TAK

Har haft den mest fantastiske oplevelse hos Jysk skrot og miljø i Gram. RIngede og forhørte mig angående min mors bil som desværre havde talt sine sidste dage. Jeg fik en service som jeg aldrig har oplevet før. Bilen blev hentet dagen efter, pengene for bilen blev sat ind på kontoen med det samme, trods bilen ikke var hentet endnu. Fik den fineste forklaring på hvordan det hele lige ville forgå. Jeg kan opfordre alle til at benytte sig af Firmaet, de ved virklig hvordan man skal behandle sine kunder. Tusind tak for det.

Med venlig hilsen Lone Bach.

De holder hvad de lover!

Sørg for at have din registrerings-attest klar, når du afleverer din udtjente bil.

Nogle af mine venner "udleverede" bilen på mine vegne - vha. fuldmagt - da jeg ikke selv havde mulighed for at være til stede - og jeg havde glemt at aflevere registrerings-attesten til dem).
Vi aftalte med chaufføren, at der ville blive overført penge til min konto, når jeg sendte registrerings-attesten til firmaet i Gram. Jeg fik en kvittering på dette som bevis.

Noget sygdom hos skrotbiljatak kombineret med, at det var hen over julen - betød at der var lidt knas med at få bankoverførslen i stand.
Efter at have talt med Ole (ejer af firmaet) kom der styr på sagerne, og "handlen" er nu afsluttet.

Vil helt sikkert bruge skrotbiljatak igen, når det bliver aktuelt

Problemfri afhentning og betaling

God pris - men svineri

Har solgt min bil for 2.000 til www.skrotbiljatak.dk for 2.000,- hvilket er 500,00 mere end andre steder, så det er godt.

MEN MEN MEN det var ikke et fejeblad, som de hentede den med, men en skrotbil som løftede bilen med en kran, derfor spurgte jeg om jeg ikke skulle køre bilen ud på asfalten inden han læssede den, så vi kunne samle evt. glassplinter op. Den stod på græsset i fællesområdet hvor der er meget svært at samle glassplinter op, og det er et sted hvor børnene leger. Han svarede at der IKKE ville komme glassplinter så det behøvede vi ikke !!!.
Men bagefter lå der glassplinter over det hele, vi samlede en stor håndfuld glassplinter op, og da nogle af dem lå i græsset er det HELT sikker, at vi ikke har fundet dem alle.
Det er simpelthen for dårligt.

Is Skrotbiljatak your company?

skrotbiljatak.dk Details

Visit Skrotbiljatak