Skyline reviews

Skyline reviews

It is not possible to review Skyline. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

dårlige forbindelser

Der er for ofte udfald, og deraf dårlige forklaringer som: der er for høje træer i nabolaget, det kan jeg ikke bruge til noget

Tjek afstand til den nærmeste sendemast

Jeg har tidligere været kunde hos Clearwire/Dansk Telecom, som leverede et godt produkt og en rimelig service på min trådløse adgang til internettet.
Siden Skyline har overtaget leveringen har jeg ikke kunnet få forbindelse med deres sendemast, så min internetforbindelse har ikke fungeret siden den 14. marts 2010 !!! trods en lang række telefoniske henvendelser og skriftlige klager. Jeg har i hele perioden altid fået det samme svar, når jeg endelig var stillet igennem til en medarbejder: Vi arbejder på sagen, og du skal bare tænde og slukke for dit modem og have lidt tålmodighed, så sender vi en fejlmelding højere op i systemet!!!
Efter 3 uger uden internetforbindelse og masser af tom snak fra Skylines side er min tålmodighed slut. Jeg sender deres udstyr retur til dem!!!
Det er ærgerligt, at de ikke kan leve op til deres forpligtelser, idet deres tekniske koncept jo i princippet lyder rigtig godt!!!

Sender til inkasso uden at sende rykkere

Overskriften fortæller det hele - desuden opkræves rykkergebyr for ikke udsendte rykkere.
Elendige svartider på henvendelse om manglende rykker og videre sendelse til inkasso.

Ville helst give nul stjerner men det er jo ikke muligt.

Meget nedetid, og ringe service

Har nu haft Skyline i ca. 3md. nu og er absolut tilfreds med nettet NÅR det kører.

Jeg bor 300meter fra en sender så det var oplagt at få en indendørs enhed.
Enheden kom hurtigt med posten, og ganske snart var jeg på nettet.
MEN så kom de første probleme:
- Jeg havde bestilt fast IP adresse, men det kan man ifølge skyline service disk ikke (hmm) Min server kunne derfor ikke umiddelbart sættes op som jeg ønskede.
- IP telefoni kunne ikke vise nummer på mine Beocom5000 telefoner og ifølge Skylige service var dette ikke muligt. Løsning blev at jeg afmeldte Skyline IP-telefoni og bestilte Tellio IP-telefoni modem.
- Tellio modem virker desværre bare ikke sammen med Skyline indendørs boks :(
Nå, jeg bestilte n u en udendørs enhed fra Skyline, og den blev installeret og efter 30min kørte alt som det skulle, Tellio moden - OK, Server - OK, Call-ID på telefon OK.

Nu undrer jeg mig blot over de relativ mange netudfald der er på Skyline og har måtte konkluderer at hvis nettet er vigtigt skal man havde en back-up løsning hvis man har Skyline.
Eksempel: I slut sidste uge adskillige timers nedbrud, Den 4maj nedbrud i store dele af kbh, forventet reparation den 7maj, her til morgen den 07maj nedbrud og gad vide hvornår det kommer til at virke igen :(

Jeg syndes det er dybt bekymrende at Skyline internt såvel som deres kunder accepterer nedbrud af mange dages varighed, nettet er idag ikke blot til sjov men er for mange nerven til resten af verden.

Anyway - jeg bliver på Skyline lidt endnu, for når det virker virker det jo fint, og jeg har en backup linje så jeg klarer mig ;)

God dækning med ringe service

Jeg fik Skyline for godt 1 år siden til mit frtidshus på Samsø. Den lokale service i forbindelse med installation var upåklagelig, nærmest perfekt. Og jeg har ikke noget at klage på kvaliteten af forbindelsen, som jeg kun bruger til Internet.

Men som IT konsulent bruger jeg forbindelsen til at koble mig op forskellige steder via VPN. Det går fint undtagen via PPTP. Der er kun undtagelsesvis, at jeg kan få det til at virke.

Først hendvendte jeg mig via hjemmeside, men fik aldring svar. Så ringede jeg ind via servicetelefon, og efter 25 min. kon jeg igennem, talte med en sød pige, som ikke havde en anelse om, hvad mit problem gik ud på. Hun spurgte en anden konsulent, og vendte tilbage med, at det var routerne, der NAT'ede til hinanden. Selv om jeg insisterde på, at det ikke kunne være rigtigt, så var det så langt, jeg kunne komme af den vej.

Der var så en periode, hvor det faktisk virkede, men nu er det holdt op igen. Jeg orker ikke at ringe ind igen, men har forsøgt mig en gang til via Skyline hjemmeside. Det er nu mere end 3 uger siden, og jeg har ikke fået svar. Får det sikkert alrig.

Gad vide, om der ovberhovedet er nogen, der kigger i den mailbox, man sender til via hjememsiden?

Fornuftigt produkt - men få styr på ordet "service".

Da jeg skulle flytte fra en lejlighed i Aarhus til en landejendom v. Vejle og derfor ikke kunne beholde mit bredbånd gennem Stofa, oplyste en venlig kundeservice medarbejder, i øvrigt da jeg opsagde produktet, at jeg skulle overveje Skyline, da de sagtens kunne give fornuftig hastighed selvom jeg flyttede på landet.

Forinden havde jeg undersøgt hvad andre kendte udbydere kunne tilbyde, og ingen ville garanterer mere end 4 mb download, og de fleste ville ikke engang garanterer det, derfor undersøgte jeg sagen.
I længere tid gik jeg rundt om osten, indtil jeg skulle bestille en kanalpakke gennem Boxer, og fandt ud af at den flinke medarbejder OGSÅ kunne hjælpe mig med et Skyline abonnement. SUPER.
Han noterede ned at da jeg ikke var flyttet ind i ejendommen før d. 20 januar kunne jeg selvfølgelig ikke være hjemme til et teknikker besøg, som det krævede når jeg skulle have sat modtageren for mit internet op på husmuren (netop modtageren er årsagen til at jeg har 10 mb download).

2 dage efter bestililng modtog jeg mit boxer udstyr, men ingen lyd fra Skyline. (Bestillingen skete i øvrigt ca. 3 uger før indflytning).

Da dagen kom for d. 20 januar, og jeg stadig ikke havde modtaget nogen notits om hvornår teknikkeren ville komme blev jeg lidt ærgelig.
Samme dag da jeg fik tømt postkassen lå der en seddel om at teknikkeren havde været forbi uden at jeg havde været hjemme - sjovt når jeg netop havde fortalt at jeg IKKE var flyttet ind før d. 20 og at de derfor skulle aftale nærmere.

Da jeg henvender mig til Skyline og fortæller min nød, får jeg, efter at have hængt i telefonen 20 min. fat i en hjælpsom medarbejder som hjælper mig med at aftale en ny tid. SUPER.

Da dagen for mit teknikker besøg kom, var han også super hjælpsom og kunne fortælle at han havde alt for meget at lave, grundet Skylines store succes - og at evt. dårlig omtale udelukkende skyldes at de ikke kan følge med efterspørgslen. Forståeligt men ikke i orden!

Mit internet kører i dag rigtig godt, selvom der engang i mellem er lidt udfald på linjen, men det er i orden når de som de eneste kan garanterer 10 mb.

Udover at kundeservice dagligt er hårdt belastet, er min tilbageværende problem, at jeg aldrig har modtaget nogen email bekræftelse på køb af produktet, hvorfor jeg mangler ordrenr. osv. som er et krav når jeg henvender mig til kundeservice - om det så er fordi jeg bestilte produktet af Boxer vides ikke.

Men få ny styr på kundeservice delen! Det er så ærgeligt når produktet er rigtig fornuftigt, at man kun læser om dårlige oplevelser!

Hej Daniel

Tak for din anmeldelse.
Det er dejligt at høre vi kan tilbyde dig en forbindelse, nu hvor du bor på landet, som du selv skriver det.
Det er beklageligt at beskeden om datoen på din indflytning glippede, så der skete den omtalte misforståelse med installation.
Ordrebekræftelsen som du efterspørger, kan jeg se i mit system, burde være fremsendt via den email du har oplyst som kontaktdata til dig.
Dog sender jeg dig for en god ordens skyld, en kopi med posten til dig i dag, så du har den.

Jeg håber vi fremadrettet kan leve op til dine forventninger om et godt produkt, men samtidig også for ændret din opfattelse af vores service.

Hav en god dag.

Skyline

Undgå Skyline for enhver pris!

Jeg har ikke meget godt at sige om Skyline. Det eneste positive var en hurtig levering af modem.

Men derefter går det HELT galt for dem!

Derfor valgte jeg en anden leverandør og skulle derfor opsige mit abonnement hos Skyline, hvilket jeg gjorde via deres hjemmeside d. 31/3-12.

Jeg anmodede om en bekræftelse, men da jeg efter 3 uger INTET havde hørt fra Skyline, skrev jeg en email til dem d. 23/4.

STADIG intet svar her søndag 29/4.

Ikke nok med det.

De første måneder betalte jeg kr. 133, hvilket er den pris jeg er gået med til.

Men her i april modtog jeg en opkrævning på 172 kr fordi de lige pludselig har opfundet et faktureringsgebyr på 39 kr. ..... HUH?

Jeg har fået nok af elendig = INGEN kundebetjening fra uduelige internetleverandører.

Desværre fik jeg ikke undersøgt Skyline's ry inden jeg tegnede abonnement, men her hvor jeg er EX-kunde, ser jeg, at deres rang er alt andet end god ... DUH.

RET OP PÅ DET NU.

Det er FOR ringe!

Jeg kan kun opfordre alle andre til at UNDGÅ Skyline for ENHVER pris!!!

Hej Marvin

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager bestemt at du har haft opfattelsen af ikke at høre noget tilbage fra os.
Vi oplever indimellem perioder hvor vi har så travlt at vores svartider desværre overstiger de dage vi normalt svarer indenfor - dette gør vi selvfølgelig hvad vi kan for at rette op på.
Jeg kan se at du har modtaget svar på din henvendelse fra en kollega, som også har ordnet "problemet" med fakturaerne for dig.

Penge maskine

Jeg har nu haft Skyline siden den 10/2 og har kun haft problemer med regningerne! Denne gang er de så gået for vidt, har fået en regning på 4141 kr. og de mener jeg har brugt 41910.375 MB over mit almindelige frie forbrug på 15 GB. Dette mener jeg ikke kan lade sig gøre, da jeg hverken downloader film eller lign. Den første medarbejder jeg snakkede med kunne godt se problemet men han kunne ikke gøre noget da deres system (selvfølgelig) var gået ned. Den medarbejder jeg snakkede med senere på dagen kunne overhovedet ikke se noget problem og mente hun havde set værre, hvilket ikke hjælper min sag. Derudover fik jeg at vide i telefonen at de MB jeg brugte over mit forbrug blev faktureret med 35 øre pr MB, min veninde der ringede ind 5 min senere fik at vide 20 øre pr. MB og hjemmesiden siger 10 øre pr. MB. Underligt de ikke har styr på det, og hvis jeg ringer ind i morgen hvor mange øre skal jeg så betale for en MB ?
Har derudover dobbelttjekket min kalender og mange af de datoer de mener jeg har været på nettet har jeg været hjemme ved mine forældre hvor jeg bruger deres net, eller været steder hvor jeg ikke har haft min computer med. Har endda også brug mit internet på telefonen for at spare på mine GB hos skyline.

Synes derudover at det er for dårligt når man ringer ind og taler pænt til medarbejderen at man bliver total fejet af og ikke får noget hjælp.
Tommy, Benjamin and Paul found this review useful

Hej Katrine

Tak for din anmeldelse, samt en god samtale i telefonen.
Jeg er glad for at vi kunne finde en god løsning på sagen, og håber på et fremadrettet godt samarbejde.
Vi skal bestemt have rettet op internt, så alle oplyser de korrekte priser ved forspørgsel herom.

Skyline

TOTAL rod i regninger etc.

Jeg må sige at det er med meget fortrydelse at jeg blev kunde ved skyline.
1. Deres mobile bredbånd har ALDRIG virket som lovet hverken på 4G eller 3G båndet.
2. De har fuldstændig rod i deres regnskab. har modtaget 2 forskellige faktura med samme fakturanummer men forskellige beløb.
3. de har (selvfølgelig) ikke registeret min opsigelse???
4. De har sendt forkerte beløb til inkasso fordi jeg ikke ville betale regninger med forkerte beløb. Har henvendt mig til skyline.
Alt i alt et useriøst og inkompetent firma....

Hej Lars

Tak for din anmeldelse.
Vi kan ikke garantere at du kan få dækning præcis der hvor du bor, og det er da helt sikkert beklageligt at du ikke kunne opretholde forbindelse hverken via 4G eller 3G.
Der skete den fejl at du ved en fejl blev oprettet med 2 ordre fra starten. Dette resulterede desværre i rod med fakturaer og forkerte beløb, ligesom der opstod misforståelse om opsigelse, da det kun var det ene (den forkert oprettede ekstra ordre)der blev opsagt og lukket.
Jeg har set din sag grundigt igennem, og har tilbagetrukket sagen fra Intrum, ligesom jeg har sørget for at alle regninger krediteres.

Jeg beklager den oplevelse du har haft med Skyline, som bestemt ikke er tilfredsstillende eller i orden. Vi vil gøre alt for at lignende tilfælde ikke skal ske.

hurtig levering

modtog router 48 timer efter bestilling efter 10 min havde jeg sat både min computer, ipad og telefon op til at køre på skyline.

var ellers lidt var ellers lidt nervøs efter at have læst alle de dårlige
anmeldelser, som jeg selvfølgelig først læste efter jeg havde bestilt,
men da det var et tilbud med de 3 første måneder til 54 kr og ingen
opsigelsevarsel tænkte jeg nå hvad pokker det kan ikke gå helt galt.

routeren kan faktisk stå midt i huset inde i en reol og have fuldt signal.

den eneste grund til de ikke får 5 stjerner er hastigheden ikke ligger på mere end mellem 1 og 2 Mbit og det når der kun er tændt for en enhed.
det lidt dårligt når jeg tænker på når jeg bruger min smartphone som
hotspot har jeg 10Mbit. men da jeg ikke downloader film kan jeg sagtens leve med det.

alt i alt er jeg ganske tilfreds
brian and Benjamin found this review useful

Hej Tina

Tak for din anmeldelse.
Jeg kan godt forstå at du havde dine betænkeligheder efter at have læst dårlige anmeldelser herinde. Desværre forholder det sig sådan at det oftest er folk med dårlige oplevelser der vil bruge tiden på at skrive. Ikke desto mindre gør det os endnu mere glad at du at du alligevel prøvede vores produkt, samt at du har taget dig tiden til at skrive dette positive indlæg.
Jeg vil foreslå dig at kontakte vores tekniske service, med henblik på at se om vi kan hjælpe dig med at forbedre hastigheden på din forbindelse.

Husk endvidere at du altid er velkommen til at kontakte vores kundeservice såfremt du måtte for brug for ændring af abonnement eller andet.

Skyline

Dårlig Internet samt elendig kundeservice !

Jeg har gennem noget tid haft Skyline. Det har fungeret nogenlunde, men med mange udfald. Nu virker der så slet ikke... Har faldet ud hvert 5. minut, så modem skulle genstartes - gennem de seneste 4 dage. Nu virker det så slet ikke...

Deres kundeservice kan man ikke få fat på, og der svares ikke på mails. Rigtig ærligeligt, at man skal betale 134 kr. om måneden for - INGENTING!
Benjamin and Paul found this review useful

Tak for din anmeldelse.

Det er meget beklageligt at høre du har oplevet så mange problemer med vores forbindelse.
Jeg kan dog se at du den 11. april har talt med en tekniker som har fået det op at køre igen hos dig.
Såfremt du igen oplever problemer, hører vi gerne fra dig, da det bestemt skal fungere ordentligt hos dig.

Skyline

Hurtig levering. Produktet holder hvad det lover.

Fik en rigtig god betjening da vi ringede til kundeservice for at høre nærmere om Skyline's internet. Vi var bekymrede for om det ville fungere da de havde fået en del dårlige anmeldelser herinde.
Vores bekymringer viste sig heldigvis at være uberettigede og vores internet fungerer perfekt. Det er både hurtigt og stabilt.
Grunden til de ikke får 5 stjerner skyldes at den første router vi modtog var defekt, men efter at have kontaktet Skylines kundeservice fik vi en ny der virkede 2 dage efter. Derudover kan ventetiden på telefonen kan være lang, hvis man skal have fat i teknisk support.
Alt i alt et overraskende godt produkt, som sagtens kan anbefales.

Hej Karina

Tak for din anmeldelse.
Det er rart med dine rosende ord, og jeg er rigtig glad for at høre du har været tilfreds med forløbet.
Rigtig uheldigt at du desværre får en defekt boks ud, hvilket jo desværre ikke er muligt at kunne undgå fuldstændigt.
Vores ventetider på telefonerne kan godt til tider være lange, men som en service, kan du på vores hjemmeside under fanebladet "Kontakt", se hvilke tider der kan være mindre belastet end andre og derved måske gøre at ventetiden kan være kortere.

Skyline

Virker ikke og svarer ikke.....

Min telefon har ikke virket siden Telsome blev købt af Skyline og jeg blev flyttet som kunde. Når man skriver til Skyline svarer de ikke……

Tak for din anmeldelse.
Det er yderst beklageligt at høre om de problemer du har oplevet siden du er flyttet over til Skyline.
Der er opstået nogle uforudsete og meget beklagelige problemer med overflytningen, som vi arbejder hårdt på at få løst.
Svartiderne kan grundet travlhed gode været længere end vanligt, men du skal bestemt nok modtage et svar.

Jeg håber du snarest får løst problemet og får en forbindelse der er tilfredssillende.

Skyline på godt og ondt

Vi har nu haft Skyline i 14 måneder på godt og ondt. Før havde vi Fullrate men da vi skulle flytte i hus så var kobberet så dårligt at Fullrate kun ville love max 2 mbit hvilket vi fandt alt for lidt efter at vi havde 12 mbit inde i Randers. Valget faldt på en 6 mbit løsning fra Skyline da masten står næsten i vores have. Vi fik udstyret og det blev installeret og der var fin forbindelse. Vi havde faktisk større hastighed end lovet (nok fordi vi bor lige op ad masten). Så begyndte problemerne, vi blev smidt af nettet kunne ikke få forbindelse i perioder, IP telefon faldt ud osv. Fik besked fra skyline om at flyttet boksen (flyttet boksen? Vi bor op ad masten) Jeg forsøgte med at der nok var en fejl i boksen uden held. Efter et halvårs tid hvor Skyline mest af alt ikke virkede var vi rigtig heldig, boksen stod helt af. Fik talt med en sød supporter og hun var var også sikker på at boksen var død. Vi fik tilsendt en ny boks og siden har skyline kørt fantastisk, vi har ikke haft problemer, vi får den lovede hastighed og ofte mere (nok fordi masten er så tæt på). Det der er trækker ned i bedømmelsen er at der skulle gå et halvt år mede at finde ud af at vi fra start havde fået en boks med en fejl.
brian found this review useful

Tak for din anmeldelse.
Det er rigtig dejlig at høre at forbindelsen kører som det skal hos jer nu, og at I endda oplever at modtage mere hastighed end lovet.
Vi løser mange forbindelsesproblemer ved at kunderne flytter lidt på deres boks og derfor er dette selvfølgelig også blevet foreslået til dig. At der efterfølgende har skulle gå SÅ lang tid, efter at det med en flytning af boksen ikke virkede, det er på ingen måde i orden, og bestemt beklageligt.
Jeg håber og forventer at din forbindelse fremover fortsætter tilfredsstillende, og ellers hører vi gerne fra dig.

Helt igennem elendigt

Bliver simpelthen nød til at skrive om mine oplevelser med Skyline gennem det sidste halve års tid.

Egentlig så beskriver den situation jeg sidder i lige nu det meget godt: Har lige bestilt en opkobling hos Fullrate over min smartphones internet, da jeg ikke har kunne komme på gennem Skyline hele aftenen. Nu er den uduelige stabilitet endelig blevet for meget.

Også jeg har aldrig fået den lovede hastighed af 6/1. Har højest modtaget halvdelen og det er selvom jeg bor centralt i Roskilde, som jeg ville mene var en okay stor by.

Det er simpelthen for dårligt.
Tommy, Benjamin, Paul and Sarah Angela found this review useful

Tak for din anmeldelse.
Vi kan beklageligvis ikke tilbyde samme gode signal over det hele, grundet Skyline er baseret på en trådløs teknologi der kan forstyrres af forskellige geografiske forhold.
Jeg håber at du finder en forbindelse der giver dig den forbindelse du ønsker lige der hvor du bor.

Hav en god weekend.

God Behandling

Jeg bestilte Skyline til privat brug, det kom 3 dage efter en tekniker for at måle signal styrke på min adresse, og efter målinger fik jeg besked på at signalet var for dårligt til at de vil tilbyde at sætte udstyr op hos mig før de kommer på en mast der er tættere på mit hjem.

DET kalder jeg god kundeservice og jeg vil helt sikkert vende tilbage til Skyline, når der er bedre signal.

Jeg er IT ansvarlig på mit job, hvor vi har Skyline 6/1, og der har jeg sat 25 pc'er på og det fungerer fint.

Jeg kan godt anbefale Skyline når man bor et sted uden skovområder.

Hej Tina

Tak for din positive anmeldelse.
Vi bestræber os hele tiden på at yde den bedst mulige service hos Skyline, og er bestemt super glade når vores kunder også både føler dette, men tager sig tid til at give sin mening til kende om det.
Desværre kan vi med vores trådløse teknologi ikke garantere forbindelse alle steder, så beklageligt at vi ikke kunne finde signal lige nu hos dig.
Dejligt er det dog at høre vi giver fint signal på din arbejdsplads.

Jeg håber at vi i snrest mulige fremtid får etableret noget udstyr i en maste tættere på dig, så du også kan benytte dig af Skyline privat.

Never ever!!!

Hejsa... jeres forsendelse til super godt af jeres produkt.. det skal i have 5 stjerner for, men idet at i ikke kan komme med den hastighed man betaler for valgte jeg at melde mig ud af skylines firma og ville finde et sted der kunne nogenlunde kunne overholde deres aftaler... Jeg skrev til jeres facebook site og fik at vide at jeg ikke skulle betale for noget, idet jeg ikke har haft af nytte jeres internet i den korte periode på 1 uge... Men lige pludselig får man en regning ind af døren? hvor der står jeg skal betale yderligere for 2 måneder... dette kan jeg ikke helt forstå idet jeg kun havde jeres produkt i 1 uge...

Jeg har snakkede med forbrugerklage nævnet og de bakker mig op i sagen... jeg er sku ikke bange for at gå videre med dette selvom det kun drejer sig om få penge...

Plat!

Så har man lige brugt 250 kr. på noget nyt internet også virker det bare ikke som det skal gøre. det er sku bare ikk godt nok skyline.
Sarah Angela found this review useful

Hej Mads
Tak for din anmeldelse.
Det er yderst beklageligt at du ikke har kunnet modtage vores signal. Vores trådløse teknologi kan desværre påvirkes af forskellige geografiske forhold, og derfor kan vi aldrig garantere 100% signal på alle adresser.
Til gengæld oplever vi at vi andre steder kan tilbyde signal hvor andre "faste" forbindelser må give op.
Jeg håber du finder en løsning der er god til dig, der hvor du bor.

Skyline.

Håbløst

Har opgivet Telsome/Skyline IP telefoni - efter 2 måneders afbrydelser.
Se tidligere opslag
Prøver Fonet.dk - med de omkostninger der er på flytning af nummer etc. Håber ikke de bliver handlet ind i selvskab med et så ustabilt setup

Flemming R
Niels Jørn found this review useful

Hej Flemming

Tak for din anmeldelse.
Vi oplevede desværre nogle uforudsete og meget beklagelige problemer i forbindelse med overflytningen af Telsome kunder til Skyline.
De fleste er løst og der arbejdes hårdt på de sidste.
Jeg håber du har fundet et sekskab du er glad for.

Jeg ønsker dig en god dag og en god weekend.

Elendig service allerede inden de første 3 dage

Bestilte skyline 10/1 mbit internet d.23-3-12.
Ordre nr. 212765
Inden jeg bestilte ringede jeg til dem ang. montering da mit hus er i 2 plan ca 8 meter til toppen.
Den udendøres enhed skulle placerses i kip altså 8 meter oppe. Det var ingen problem lød svaret, de kunne sågar monter i toppen af flagstangen hvis det skulle passe bedre.

Her i dag d. 27-3-2012 kom montøren så, viste ham stedet hvor den skulle sidde, hvor efter han gik ud til bilen og kom ind med en stige på 4-5 meter, sagde til ham at den kom han ski ikke langt med da der jo mangler et stykke i den ene ende for at den kunne nå helt op.

Han kunne ikke få en længer stige så måtte sende ham af sted uden noget monteret,

Kontaktede der efter Skyline og fik af vide hvis der skulle bruges lift var det for egen regning. Hvilket jeg jo ikke mener når jeg har gjort opmærksom på højden enden bestilling og det var ikke et problem.

Har nu afbestilt det hele.
De kan kom igen når de kan holde hvad de lover.
brian and Paul found this review useful

Hej Danni

Tak for din anmeldelse.
Det er meget beklageligt at du ikke er korrekt informeret fra start, hvor du selvfølgelig skulle have været informeret omkring vores procedure for benyttelse af lift. Dette vil selvfølgelig blive påtalt internt, således vi sikre at alle kunder informeres herom i lignende tilfælde.

Skyline Details

Bredbånd fra SkyLine giver internetadgang 24 timer i døgnet, ubegrænset forbrug og ingen bekymringer om ekstra regninger.

Visit Skyline

We live here: Normansvej 1