Skyline reviewed by

Hvidovre, DK

Nettet virker ikke

Jeg bestilte mit Skyline bredbåndsnet med en 4/1 mbit forbindelse d. 15. oktober, da jeg kunne se de havde den bedste pris på dette produkt via siden www.billigt-bredband.dk/, som sammenlignede de priserne på netværk i DK.

Jeg modtog pakken 2 dage senere som lovet, og fik et fint produkt og en god og nem vejledning. Til min ærgrelse var forbindelsen ca. 0,7/0,1 mbit, hvilket er fuldstændig uholdbart. Jeg bor i Hvidovre i stuen i en toetagers bygning, men her burde der være forbindelse.

Endvidere står der i deres vejledning, at man skal række boksen rundt i boligen, for at få den bedste forbindelse. Det skal man IKKE med andre selskabers routere. Og endvidere virkede forbindelsen ikke ordentligt nogle steder i lejligheder. Til tider sneg den sig lige lidt op... men men men...

Jeg sendte efterfølgende produktet retur, som kostede 75 kr. og skrev en mail at jeg ville gøre krav på min fulde returret. Jeg har ikke hørt fra skyline siden, men syntes godt de kunne sende en mailbekræftelse. Endvidere synes jeg at skyline burde tilbyde gratis returnering af varer, hvis det mod forventning ikke virker.

Konklusion:
1 stjerne gives for at ønske at forsøge at tilbyde danskerne et billigt net.. men når det ikke virker, og man skal bøvle med det, samt bruge penge på at sende det retur... Ja så er det vidst også det...
Peter Langborg, Blondie and Paul found this review useful
    Skyline
    TrustScore 4.1 / 10

Reply from Skyline

Hej Morten

Tak for din anmeldelse.
    Det er beklageligt at du ikke kunne opretholde forbindelse på din adresse.
    Vi plejer gerne at sende en returlabel til kunder der har haft problemer, således I ikke har udgifter med forsendelse - under normale opsigelser er returneringen for kundens egen regning.
    Jeg kan se at du i din opsigelsesmail til os allerede skriver at du returnere boksen til os, hvorfor der ikke er taget yderligere dialog om returneringen.

Jeg ønsker dig en glædelig jul.

Venlig hilsen
    Skyline