Slagterbroe reviews

Slagterbroe reviews

6.7

Mugne fiskefrikadeller og frikadeller af råddent kød !

Der var langt op til en dejlig frokost før julen og hvad er bedre end Slagter Broe ! Vi kom hjem uden fiskefiletter da ekspedienten havde glemt at putte dem i posen. Da vi også havde købt andre lækkerier for i alt ca. kr. 300 kunne vi da lige spise det først, men ak ak.... der var tydelig mug på fiskefrikadellerne og de almindelige frikadeller smagte mildest talt råddent - straks kørte vi over for opleve en arrogant og elendig kundeservice. Svaret var - "det er der sørme da også" (mug) og "de er frisk stegte" (hvad hjælper det når man steger frikadeller af råddent kød!) - Kundeservicen bestod så i, at vi kunne få pengene retur for frikadellerne og de kolde fiskefiletter med retur. Håber ikke vi får julen ødelagt af en salmonella forgiftning !!!! Velbekomme

Bedste slagter

Slagter Broe - en uovertruffen slagter med service og kvalitet i højsædet. Bedre kød fås simpelthen ikke. Køen lørdag formiddag går helt ud på fortorvet - så kom i god tid nede på Gentoftegade.

Godt kød og suveræn service

Meget veldrevet forretning med kundeservice i absolut topklasse. Her har fået noget af det bedste danske kød, jeg har oplevet. Og de enkelte gange, hvor det ikke har været rigtigt godt, har forretningen kompenseret med et smil. Ikke den billigste slagter, men måske den bedste herhjemme...

Is Slagterbroe your company?

Slagter Broe I/S Details

Visit Slagterbroe