SlankeDoktor.dk reviews

SlankeDoktor.dk reviews

7.8

Fænomenal

Jeg startede som alle de andre slankekure jeg har prøvet, med en smule skepsis, men jeg skal lige love for at denne gang virker det, jeg har tabt mig, og jeg behøver ikke at tænke over hvad jeg Ikke må spise, alt er tilladt, bare ikke i så store mængder. Humøret er højt og det er en fornøjelse at hoppe på vægten. Jeg kan varmt anbefale det.
marianne

Rigtig god

Jeg kan kun positivt anbefale denne hjemmeside til dem jeg kender. Jeg fik hurtigt en fornemmelse af hvad jeg har gjordt forkert og hvad jeg gør rigtigt. Min vejleder er godt til at rådgive mig. Super tilfredstillende er jeg.

Endelig taber jeg mig uden en slankekur

Jeg har været på utallige kure igennem livet. Mange kilo har jeg tabt, men desværre har jeg taget på igen hver gang.

Endelig taber jeg mig uden at være på slankekur.
På slankeDoktor kunne jeg selv bestemme hvor hurtigt jeg ville tabe mig.
Igennem nogle dage skulle jeg skrive alt det jeg spiste pr. Dag, ind i en dagbog hos slankeDoktor.
Så blev der lagt en kostplan ud fra det, med få ændringer fra det jeg plejer at spise.

Ved at vælge et abonnement hvor der er kontakt til en diætist, får jeg svar på alle de spørgsmål der dukker op hen af vejen.

Jeg spiser nu flere måltider om dagen, end jeg gjorde før. Jeg skal endda have mere fedt end jeg fik før. Jeg er fedtforskrækket fik jeg at vide.

Genial måde at tabe sig på. Stille og roligt bliver jeg slank. For første gang er jeg fuldstændig sikker på, at jeg ikke kommer til at tage på igen.

Slankedoktor er min livline til at holde kostvaner på rette kurs

Har prøvet mange slags slankekure - kun Slankedoktor har overbevist mig om at det er nødvendigt en gang for alle at sige farvel til de gamle vaner og goddag til nye vaner

Ikke endnu en sommer med flødebolle-udseende

Slankedoktor.dk har for mig været vejen frem. Jeg har ikke brug for nogen som slår mig oveni hovedet med alt det jeg ikke må, det er jeg selv rigtig god til. På slankedoktor.dk får jeg skulderklap og hints og tips som er brugbare i hverdagen. Jeg har i hverdagen ikke brug for et socialt medie, så det har jeg valgt fra, og det synes jeg er helt super at man selv kan bestemme hvor "offentlig" man vil være.
Alt i alt har slankedoktor hjulpet mig meget, jeg følger mit mål, og har nu tabt 10 kg. på 10 uger, det er lige som det skal være.

Mange gode opskrifter, lette at tilberede.

SlankeDoktor har mange gode opskrifter, det er forholdsvis nemt at bruge kalorieberegneren. Hvis man gider kan man finde mange med samme problematik, overvægt. Det er personlig vejledning fra diætist. Hvis der er spørgsmål er det ikke bare et standart svar der kommer.
Jeg kan varmt anbefale SlankeDoktor.

slankevenner sitets bedste odds

Slankedoktor har en fremragende evne til at skabe støttende venskaber for dit slankeprojekt gennem dagbogsnotater og kommentarer og har også en helt unik energiberegner, man kan benytte til at få overblik

stor støtte

Det er en kæmpe støtte at have slankedoktor. Bare det at man skal indrapporterer hver dag, gør at man holder fast i det. Og så er det dejlig nemt at se hvor mange kalorier man indtager hver dag. Deres diætister er gode til at motivere, og sørge for at det aldrig bliver kedeligt at være på kur. Kan du anbefales, men det skal være med tilknytning til en diætist, for ellers går det for nemt i vasken, har nemlig for mange år siden prøvet uden diætist. Og det fungerede ikke. Tak for en stor støtte

Anbefalelsesværdigt

Jeg har været på slankedoktor i et par måneder. Og noget af det jeg er mest imponeret af er at de gør opmærksom på ens abonnement og at man skal huske at ændre det hvis man ikke ønsker at betale længere. Ingen snyd og uordentlighed her. Det kan jeg godt lide.

Slankekur m. mange valgmuligheder

Hej
hvor er det dejligt, at man kan få den hjælp som netop passer til mig. Jeg kan selv vælge til og fra i hele programmet, Jeg kan få støtte fra ligestillede hvis det er det Jeg ønsker, men også lade være. Min Diætist har sammensat en diæt som gør det nemt at føle sig mæt hele dagen, hun opmuntre og roser / eller giver ris ud fra det Jeg skriver. Jeg kan nemt få inspiration til mad også gæstemad, hvorfor gik jeg ikke igang noget før .... Nu tror jeg på at det bliver et varigt vægttab for jeg kan bare hive fat i vejledningen hvis det begynder at gå skævt igen.

Slankedoktor er en ven i en svær periode.

Jeg har virkelig haft en stor glæde af slankedoktor og det at man kan få hjælp efter hvilke behov man har er super godt. Det der især har hjulpet mig er det at skulle notere hvad jeg spiser, det fastholder en rigtig godt samt en kæmpe hjælp at der er så mange og utrolig velsmagende opskrifter. Jeg vil meget gerne anbefale slankedoktor til andre.

Alle pengene værd!

Jeg har været på slankedoktor før. Jeg tabte dengang ca. 32 kg på ca. 6 måneder. At der så skete nogle ting, som fik mig til at give lidt op og lige så stille "melde mig ud af kampen" er bestemt ikke slankedoktors skyld. Alle de tabte kilo kom tilbage igen - og i løbet af de kommende cirka 6 år kom yderligere 20 kg til.

Da jeg så endelig igen nu var parat til at gå i gang med at ændre min dårlige livsstil, var der ingen tvivl om at det skulle ske ved hjælp af slankedoktor.dk. Jeg ved jo at det virker så længe jeg selv gør en indsats.

Jeg meldte mig ind i december 2013, og her 9 uger senere er de første 15½ kilo forsvundet. Til den historie hører nok lige at jeg faktisk skal tabe ca. 95-100 kg for at nå ned på min idealvægt - så selvfølgelig ryger der meget her i starten.
Men det er gået helt uden problemer indtil videre fordi jeg ikke skal spise bestemte madvarer i bestemte mængder på bestemte tidspunkter. Kostplanen angiver det som diætisten anbefaler mig - altså de rammer som jeg skal "arbejde indenfor" hvis jeg vil opnå at vægttab.
Det vil sige at kostplanen meget nemt kan tilpasses min dagligdag og de fødevarer jeg kan købe i mit nærmeste supermarked - og den tid jeg gider bruge på at lave mad.
Jeg synes virkelig det er kedeligt at lave mad, men der findes nemme løsninger, som ikke kræver at jeg skal bruge flere timer i køkkenet. Derudover så har jeg ikke forsøgt at ændre alle mine dårlige vaner på én gang - og det har der heldigvis også været plads til.

Det er ikke noget med at du ikke må spise kulhydrater/kun må spise proteiner/kun må drikke juice og at du aldrig mere må spise slik eller drikke rødvin, men du lærer hvor meget disse ting fylder i dit kalorieregnskab. Der er ikke noget, der er forbudt at spise, men der er nogle ting, det er mere fornuftigt at indtage i begrænsede mængder.

Så alt i alt - 5 stjerner til slankedoktor.dk. De dygtige diætister og fællesskabet med andre i "samme båd" betyder alt!

Nemt og overskuelig.

Jeg har været medlem af slankedoktoren i godt 5 måneder. Det har givet mig den tro på at mit vægt tab kan lade sig gøre. Min kost plan er nem og overskuelig. Det er også altid nemt at finde opskrifter til den daglig mad. Dagbogen er en god ting, den får en omgang når det ikke er så nemt eller vægten står stille. Jeg vil sige at det er det godt sted at være medlem, da man ikke er alene og det gør det nemmere at give en ekstra skalle når man ved at der nogen der holder øje med en. På godt 5 mdr er der røget 5 kg og der skal ryge 5 mere. Så jeg ser frem til sommer om målet er nået.

Kære Hanne

Tillykke med dit flotte vægttab. Vi er glade for at høre, at vores funktioner har hjulpet dig. Og ikke mindst at vores netværk har motiveret og støttet dig.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

Et godt produkt som hjælper mig til en bedre hverdag.

Jeg har været glad for at bruge Slanke Doktor. Mit nuværende vægttab er 15 kg. og jeg er overbevist om at jeg når mit mål.

Kære John

Tillykke med det flotte vægttab. Og mange tak for din kommentar. Vi vil blive bedre til, at udarbejde indhold, der er mere specifikt henvendt til vores mandlige medlemmer.

Perfekt slankeven

Det er super godt, du går højere op i maden fordi du skal skrive alt ned og at det er ikke kun dig der ser hvad du spiser (Du snyder mindre). Og så kan man lave kurve for hvor meget du er minket i cm og vægt - det er mega godt og ordentlig motivation nå du ser at du minker :)

Hej MissEysturdal

Dejligt at høre, at du kan bruge vores kurver, grafer og tilpassede funktioner til at motivere dig til vægttab. Forsat god kamp, vi håber, du holder fast i den gode motivation.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

Effektivt grundlag for et gør-det-selv slankeprojekt

Jeg meldte mig lige efter min 65års fødselsdag til et 3mdrs abonnement på slankedoktor.dk for at prøve at nå fra 77 til 70 kg. (Jeg har ikke været under 70 kg siden 1968.) Til min store overraskelse og glæde smeltede de 7 kg af mig på 7 uger, uden at jeg følte, at jeg led afsavn! Det, der hjalp for mit vedkommende, var 1) den daglige indrapportering til min profil på hjemmesiden af, hvad jeg havde puttet i munden (meget disciplinerende!), 2) mængden af gode og varierede og både pris- og arbejdsmæssigt overkommelige opskrifter på hjemmesiden, 3) samt motionsdagbogen på min profil, der støttede mig i at sætte en time af HVER dag til motion. Det var også rart at modtage ros og gode tips fra diætisten hver måned. Jeg kan anbefale konceptet til alle, der har brug for en ikke-dogmatisk og fornuftig håndsrækning til at smide nogle kg og få etableret bedre kostvaner.

Hej Thyra

Tillykke med dit flotte vægttab. Vi er glade for at høre, at vores funktioner har hjulpet og ikke mindst motiveret dig.

En ven i nøden

Det er dejlig at føle at man bliver taget i hånden og ledt igennem en jungle. Altid klar med rosende ord og nye gode ideer. Samt mulighed for et fællesskab, hvis man er brug for moralsk opbakning i hverdagen.
Jeg er rigtig godt tilfreds med den vejledning jeg modtager.

Hej Birgit

Tak for dine rosende ord, der er givet videre til en glad vejleder. Vi er glade for, at SlankeDoktor.dk kan give dig den støtte, du har brug for, for at lykkes.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

Fantastisk god motivation og igangsætter til vægttab

Jeg har oplevet, at det at skulle tælle kalorier har været en øjenåbner for mig - men effektiv øjenåbner.

Hej Sonja

Vi er rigtig glade for, at vi har hjulpet dig i gang. Vi håber, det forsat går fremad for dig.

Det virker :-)

Jeg har fundet en metode der virker for mig, tilpas med råd og vejledning og MASSER af lækre opskrifter.

Hej Pernille

Det er vi meget glade for at høre.

Det her fungerer

Slankedoktor fungerer for mig, fordi jeg hver måned får råd, vejledning og opskrifter fra en diætist. Det er bekvemt, fordi jeg slipper for at skulle møde op et sted. Jeg har tabt 11 kg på 8 uger. Jeg er stor tilhænger af kalorieberegneren. Den gør det nemt at holde styr på kalorieindtaget. Jeg er fortsat topmotiveret.

Reply from www.SlankeDoktor.dk

Tillykke Mette med det flotte vægttab. Hvor er vi glade for at høre, at den online vejledning bare fungerer for dig.
Fortsat held og lykke med det videre forløb.

www.slankedoktor.dk

Billigste diætistvejledning på markedet

Professionel vejledning af diætister godkendt af sundhedsstyrelsen. Din garanti for et sund og varigt vægttab.

Personlig kostplan - slank uden sult

Du får en individuelt tilrettet kostplan, der tager udgangspunkt i dine madvaner. Hvad er din livret? Og hvad kan du ikke lide? Hvis det skal virke, skal du kunne lide den mad, du spiser.

Du bestemmer selv hvor meget og hvor hurtigt

Nogle ønsker at tabe sig meget og hurtigt. Andre har god tid, og vil gerne have plads til hygge i weekenden. Hvad end dine ønsker er, så hjælper vi dig.

Om virksomheden

SlankeDoktor.dk leveres af: Aller Media A/S Postbox 420 0900 København C Kundeservice: E-mail: kundeservice@slankedoktor.dk Kundeservice besvarer din mail indenfor 72 timer.

Visit SlankeDoktor.dk

Kundeservice