SlankeDoktor.dk reviews

SlankeDoktor.dk reviews

7.8

Forandring der virker

Jeg er glad for SD fordi det er motiverende at skulle skrive alt hvad jeg spiser og motionerer ind og får respons på det fra vejleder, det hjælper mig til at holde fast i den beslutning jeg har taget om at blive sund og slank. Der er mange gode råd og gode opskrifter så man ikke løber surt i det med maden.

Hej Claus

Vi er meget glade for at høre, at det virker for dig. Forsat god vind i din flotte beslutning om et sundere og slankere liv.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

jeg er rigtig godt tilfreds med vægttabet

det hjælper mig meget
at jeg skriver hvad jeg spiser
og for vejledning og råd
venlig hilsen g ,j

meget besværligt

er svært at finde ud af hvad man skal gøre blandt andet kalorieberegneren kan jeg ikke finde ud af,også svært at finde ud af at få venner,den måde det var for et par år siden var super let.

Kære Birthe

Tak for din feedback. Vi vil meget gerne hjælpe dig med at forstå vores side bedre, og hjælpe dig med funktionerne som kalorieberegneren.

Det er meget forskelligt fra medlem til medlem, om de vælger at bruge kalorieberegneren. Nogle synes, det er for tidskrævende og vælger derfor at skrive maddagbog, mens andre godt kan lide at se tallene sort på hvidt. Hvis du gerne vil i gang med at bruge kalorieberegneren, så har vi en god brugermanual, som vi meget gerne sender til dig. Vi kan også hjælpe dig med at søge venner frem, der matcher dig.

Skriv endelig til vores kundeservice på kundeservice@slankedoktor.dk, så kan vi ringe dig op. Eller ring til os mandag og onsdag kl.10-11 på telefon: 72342083.

Fantastik hjælp til vægttab

En stor støtte til mit vægttab og en utrolig god vejledning fra min kostvejleder.

En god investering!

Jeg har været medlem hos SD siden marts, og har stille og roligt tabt 10 kilo. Ikke hurtigt, men støt. Jeg er super godt tilfreds med sitets muligheder - kalorieberegner, opskrifter, artikler - og ikke mindst min diætist. Hun er det pure guld! Jeg kan slet ikke forstå dem, der skriver, at vejledningen er upersonlig og standardiseret. Jeg har oplevet præcis det modsatte. En vejleder, Cecilia Arendal, som FATTER, hvad jeg går ud på - og med varme, respekt, omhyggelighed og klarhed guider mig i den rigtige retning.

Kostplanen er muligvis som udgangspunkt en af flere mulige standardmodeller - men vi har sammen justeret den løbende, så den passer til det jeg kan lide og den måde, vi spiser på i familien. Og når jeg af og til falder af hesten, er hun der som en mis - med støtte, forklaringer, opmuntring og velrettede spark, når det er på sin plads. Der er ikke antydning af løftede pegefingre - kun venlige og respektfulde råd og omsorg. Jeg føler mig set - også på det psykologiske plan.

Min motionsvejleder har været mindre personlig - men har dog læst hvad jeg har skrevet og rettet planen til efter mine ønsker og diverse skavanker. Hun er lige stoppet på sitet. Jeg oplevede hende som meget ung og kunne ikke bruge hende så godt. Er spændt på at se, om der kommer en, der matcher mig bedre - ellers vil jeg nok vælge at nedgradere mit medlemskab, så jeg kun har diætisten på.

Man opmuntres på sitet til at gøre brug af muligheden for netværksskabelse - det har jeg ikke været så interesseret i. Synes det er et personligt projekt. Men alle de andre funktioner bruger jeg flittigt og er meget glad for.

Og ja, det er lidt dyrt - men jeg synes, det er pengene værd! Det kræver, at man selv involverer sig - og skriver og rapporterer så meget som muligt. Men det lønner sig. Jeg ser det som en langtidsinvestering i mit liv, helbred og velbefindende.

Fire store stjerner herfra!

Hej Kirsten

Tillykke med det flotte vægttab. Og tak for de fine ord til vores diætist Cecilia. De er hermed givet videre. Og også tak for dine ord omkring motionsvejledningen. Vi vil altid gerne have konstruktiv kritik, så vi løbende bliver bedre og udvikler os.

God vind med resten af dit slankeprojekt.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

God rådgivning, dejlig hjemmeside med masser af inspiration.

Jeg tilmeldte mig slankedoktor.dk for en måned siden. Der gik 4-5 dage inden jeg fik min første vejledning. Diætisten havde taget udgangspunkt i mine indtastede dagskoster samt et spørgeskema, som jeg skulle udfylde. Vejledningen var nem at følge og jeg fik en masse tips og ideer til at komme godt igang. Deres hjemmeside er fyldt med mange spændende ting, som lækre opskrifter ( både fra brugere og diætister), grupper med andre medlemmer, masser af ideer til snacks og hyggestunder, motionsguider, kostdagbog, kostberegningsfunktion med statistikker over ens fremskridt, ja jeg kan blive ved. Jeg har tabt mig ca. 3 kg og føler mig mæt og godt tilpas hver dag. De råd jeg har fået er virkelig gode og til at følge idet de tager udgangspunkt i mad som jeg kan lide. Jeg er sikker på at denne gang er jeg på rette spor. :)

Kære Laila

Vi er meget glade for at høre om din flotte start - det er rigtig godt gået. Det lyder til, at du har fået det skudt godt i gang.

Vi ønsker dig fortsat god vind og god kamp mod kiloene.

ikke en succes

Jeg tilmeldte mig slankedoktor fordi jeg selvfølgelig gerne ville tabe mig, og have støtte og vejledning til dette. jeg synes ikke vejledningen er optimal; jeg gav flere problemområder, samt kostområder jeg gerne ville undvære (fx spiser jeg i forvejen ikke meget kulhydrat, og er ikke interesseret i det. jeg var opmærksom om mine problemområder, ønskede vejledning i hvordan jeg undgik dem), min vejleder vejledte mig alligvel ikke i den ønskede retning. Kort sagt, synes jeg ikke vejledning og kostplan er personligt som de lover, følte at det bare var en standard formular de sendte ud... første efter et par vejledninger begyndte den at tage hensyn, efter jeg blev ved med at rykke.
det eneste jeg fik ud af sitet, var kalorieberegner og kurver, men det kan jeg sagtens selv lave..
jeg ville melde mig ud, men når det selvfølgelig ikke inden grænsen (har 3 mdrs abbonnement). Hvilket jo resulterer i, at jeg skal betale for 3 mdr mere. det er jo fair nok, for det står der jo med småt et eller andet sted, men det er stadig en meget lang opsigelsesperiode efter min mening. jeg var heller ikke klar over, at ved udløb af de første 3 mdr, trækker de bare selv automatisk penge fra ens konto, det synes jeg de burde have tydeliggjort. jeg fik ikke engang en mail om at mit abonnement var forlænget (selvom jeg da får nok andre mails fra dem)
jeg har afmeldt mit medlemsskab, men har ingen bekrætigelse fået på det. har skrevet en mail som der ikke er blevet svaret på, og så er deres telefon tid jo begrænset til et par timer to dage om ugen (hvor jeg altså arbejder). og nåår jo, da jeg modtog min velkomstpakke var den ødelagt, fordi den ikke var sendt forsvarligt, hvilket jeg heller ikke har fået kompensation for..
jeg ville jo egentligt gerne have talt med dem i tlf. om disse problemer, men kan aldrig komme igennem, og kan jo ikke tage 30 mins pause mit i en arbejdsdag for at forsøge at komme igennem....
Jeg håber andre har bedre oplevelser med dem.

Kære anmelder

Vi er kede af at høre, at du ikke fik det ud af dit medlemskab, du havde håbet på. Jeg ville meget gerne have undersøgt din vejledning og kostplan, men uden dit navn kan det ikke lade sig gøre.

Vi stræber efter at gøre vores vejledning så relevant for den enkelte som muligt og er altid meget lydhøre over for konstruktiv kritik. Vores kostplaner tilpasses den enkeltes kaloriebehov og vægttabsønsker, og vi forsøger at lave dem som en ”stram” guideline, der efterlader plads til personlige valg og uden strikse og obskure retningslinjer, der er svære at følge og overholde. Det er ærgerligt, at der gik flere vejledninger, inden du følte, at det var noget du kunne bruge. Du må meget gerne skrive en mail til os, så vi kan tjekke op på din vejledning og din vejleder. Vi vil hele tiden gerne lære af erfaringer og gøre det bedre.

Med hensyn til dit abonnement så sender vi påmindelsesmails ud, der minder om, at det er et løbende abonnement. Det sker ganske automatisk, så det virker mærkeligt, at du ikke har modtaget dem. Med det sagt, så er vi meget fleksible over for de kunder, der ikke når at opsige deres abonnement inden for tidsfristen. Vi har altid den enkelte sag for øje og finder en løsning, der tager hensyn til begge parter. Vores kundeservice er hurtig til at besvare henvendelser på mail og har nærmest ingen opkald i vores telefontid. Så det virker utroligt, at du ikke har kunnet komme igennem - måske du har ramt os på en travl dag. Hvis man skriver en mail til os, om at man gerne vil ringes op, så gør vi meget gerne det – også uden for telefontiden.

Ved opsigelse af et medlemskab, modtager man automatisk en bekræftelsesmail. Du skriver, du ikke har modtaget noget, og derfor vil jeg meget gerne tjekke op på det. Vil du ikke skrive til vores kundeservice på kundeservice@slankedoktor.dk, så vi er sikre på, at dit medlemskab er afviklet.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

Sletter ikke persondata trods anmodning - og svarer ikke på henvendelser.

I en periode var jeg medlem hos Slankedoktor og tabte mig pænt. Var flittig til at notere data og dagbøger, og tiden kom, hvor jeg meldte mig ud. Efterfølgende blev jeg af andre medlemmer gjort opmærksom på, at mine data stadig er tilgængelige på sitet. Derfor kontaktede jeg flere gange Slankedoktor og bad dem om at slette eller skjule mine data, hvilket de tilsyneladende ikke har gjort - og de har heller ikke svaret på mine henvendelser. Jeg tænker det er personlige - for ikke at sige private - oplysninger, og jeg ønsker ikke de skal være tilgængelige for andre, nu jeg ikke længere selv er medlem. At SD vælger ikke at slette eller svare på mine henvendelser, finder jeg dybt uetisk og utroværdigt. Jeg finder SDs omgang med disse personlige oplysninger meget kritisabel.

Kære Mona

Vi har begået en fejl. Vi er ikke vendt tilbage til dig med information og bekræftelse på, at dine data er slettet.

Vi slettede dine data efter din henvendelse d.9/8, og kundeservice har slet og ret glemt at vende tilbage til dig. Da du skriver denne anmeldelse her på Trustpilot, leder vi selvfølgelig efter den korrespondance, vi har haft med dig, og her vi opdager vi, at du aldrig har fået svar tilbage. Det er en rigtig ærgerlig fejl, da vi straks kunne meddele dig, at dine data ville blive slettet.

Vi er glade for at høre, at du fik noget ud af dit medlemskab, da du var medlem hos os. Og vi er lige så ærgerlige som dig over, at det skulle have denne lidt kedelige slutning.

Det virker for mig

Læste Lone Hansens anmeldelse og vil gerne komme med følgende kommentar.

Jeg har også genindmeldt mig i SD efter nogle års pause, og jeg er rigtigt godt tilfreds med alle forandringerne.

Kalorieberegneren er meget brugbar og utrolig fleksibel fordi man både kan oprette opskrifter og madvarer og søge i det meget store kartotek, der allerede ligger.

Og så forstår jeg slet ikke det med at siden er rodet, jeg synes det er ret nemt at finde rundt.

De gamle hold gav ikke meget mening for mig. De var vel sammensat efter objektive kriterier som alder, vægt og vægttabsmål, men vi var alt for forskellige i livssyn, syn på slankningen og aktivitet på sitet til at kunne bruge hinanden. Denne gang har jeg jo selv "plukket" mine venner. Jeg begyndte med at læse i debatten, og så sendte jeg de første forsigtige venneanmodninger til et par stykker som havde skrevet noget klogt. Og så begyndte jeg selv at skrive i debatten, og så kom der pludselig venneanmodninger til mig. Jeg skriver dagbog flere gange om ugen og mine venner kommenterer flittigt, og jeg kommenterer i deres dagbøger. Og til forskel fra sidst er det kommentarer, der giver mening, fordi de kommer fra folk jeg har noget til fælles med.

Jeg har fået samme vejleder som tidligere og er stadig tilfreds. Og hvis jeg var utilfreds, ville jeg nok først prøve at løse det med vejlederen. Jeg er lærer til daglig, og jeg håber eleverne taler med mig, hvis de er utilfredse inden de melder sig ud af skolen eller poster deres utilfredshed offentligt.

Vedrørende det psykiske aspekt tror jeg Lone Hansen har helt ret, for mange af os er der sikkert en psykisk årsag eller i hvert fald en psykisk konsekvens af mange års overvægt. Men om man kan lave psykologhjælp, terapi eller psykisk rådgivning på nettet er jeg mere tvivlende overfor. Men man kunne sikkert lave mere coaching/sparring på målsætninger og vores problemer med at fastholde vores beslutninger. Men til det formål synes jeg nu jeg har stor glæde af både min vejleder og mine nye "venner".

Super super super

Jeg må sige at jeg får en super god og personlig vejledning fra min diætist, jeg føler virkelig at hun læser hvad jeg skriver og spørger om, og svarer meget konkret på det. Hun stiller også gode spørgsmål som jeg så kan svare på inden næste vejledning. Så det er bestemt ikke standard svar jeg får.

Det med grupper og venner kan godt være lidt svært til at begynde med, jeg er så blevet ved med at lede, og har så nu fundet en super god gruppe, men det tog lidt tid at finde en aktiv gruppe, selvfølgelig kunne jeg selv starte noget, men jeg har så meget andet jeg arbejder med i mit liv, så jeg er super glad for de ildsjæle som gør en indsats. Jeg kan huske fra tidligere af med at man kom på et hold, men havde ikke så gode erfaringer der, som regel havde vi ikke så meget til fælles på de hold, så foretrækker jeg altså som det er nu, hvor jeg kan søge venner og grupper ud fra forskellige kriterier, alt efter hvilke områder jeg synes jeg har brug for input. Nogle kan dreje sig om kost, nogle om motion, nogle ved de psykiske aspekter både under og efter vægttab. For mit vedkommende har det også været skønt at finde andre som slås med både psykisk sygdom og overvægt, og kender de problemstillinger der er i det. Der er jeg glad for selv at have valgt nogle frem for at jeg og andre var blevet "påduttet" hinanden.

Det eneste jeg savner er også mulighed for at få træning vejledning uden at skulle vælge den store pakke, som jeg desværre ikke har råd til eftersom jeg har mange andre høje udgifter, som desværre bliver nødt til at blive prioriteret højere. Heldigvis har jeg kunnet tilkøbe mig en motionsplan, som er rigtig nyttig for mig, og kender andre som også har en, og så kan vi støtte hinanden i at opnå vores motionsmål ad den vej. Når jeg læser om mine venners motion, så inspirerer og motiverer det mig helt klart til selv at komme i gang og holde det ved lige.

Synes det ville være skønt, hvis der kommer noget coaching på, der tog udgangspunkt i de psykiske aspekter af et vægttab, da den del helt klart fylder rigtig meget i et vægttabsforløb/livsstilsændring, det tror jeg mange ville være rigtig glade for.

Ellers er jeg fuldt ud tilfreds med sd som det er nu, og det har jeg også været før.

Personlig støtte til slankekuren

Slankedoktor.dk er et godt redskab til at støtte i en periode hvor du vil tabe dig. Diætistvejledningen er god og standardiseret og det er rart at få et slankenetværk som virkelig bakker dig op. Men det er en forudsætning at du er godt motiveret inden du starter. Hvis du bar har brug for at lave kalorieregnskab og motionsregnskab er der andre netbaserede databaser som fungerer bedre på Ipad og PC'er

Meget skuffet gensyn med SD.

Jeg har meldt mig til SD efter et nogle års fravær. I mellemtiden er SD blevet rodet og et skuffende bekendtskab. Siderne er blevet lavet om. Der er da kommet bedre grafik, men det hele virker ugennemtænkt og rodet. Man bliver ikke længere puttet på et hold, hvor man har et overblik over dem, som man er i gruppe med. Der er således ikke længere nogen holdånd og det er tilfældigheder, der kommer til at afgøre om man finder venner derinde. Det virker som om de fleste sejler deres egen sø.

Diætisterne sender stadigt kun standard breve med en smule personlige kommentarer for, at det skal lyde personligt. Rent venstrehånds arbejde. Ikke ligefrem en oplevelse af, at man har en "personlig" vejleder. Gab, jeg har hørt hele smøren før! Og det relaterer sig ikke rigtigt til min problemstilling med en kronisk sygdom og det faktum, at jeg er blevet vegetar i mellemtiden og har brug for lidt mere specifik vegetarisk rådgivning. Fik, som det første, en standard kostplan, hvori hovedingredienserne var lagt an på kødpålæg, kød, fisk og kylling. Grønsager var tilbehør eller fyld fordi anbefalingerne siger 600 om dagen. Som vegetar (næsten veganer) kan man absolut ikke bruge denne kostplan til en pind, da det vil føre til mangelsymptomer af forskellig art. Desuden havde jeg oplyst, at jeg har irritabel tyktarm. Alligevel indeholdt kostplanen råd om fuldkornsprodukter (i form af grovboller, groft rugbrød), selvom alt nyere forskning viser, at man skal holde sig fra dem. Dette burde en diætist vide alt om. Jeg kan således ikke se, hvordan SD kan kalde det "personlig vejledning. Den "nye" kostplan havde, indledningsvist, præcist den samme ordlyd som den gamle jeg fik for flere år siden. Til trods for, at det var en ny diætist, hvilket jo tydeligt viser, at det er en standard kostplan man sender ud til alle. Faktisk irriterede det mig en hel del efterfølgende, at jeg fik en standard smøre, da jeg troede, at SD ville have gjort fremskridt i de år jeg har været væk og faktisk taget kritikken, fra dengang, til sig. Men Nej. Rådene er alt for generelle og tager ikke udgangspunkt i den enkelte. Dette er ikke "personlig" vejledning og lever således ikke op til de flotte ord på forsiden. Det ville have været mere nærliggende at spørge ind til, hvilke områder den enkelte har brug for vejledning og tilføje links til de standard tekster, som der alligevel henvises til. Og så ville det have været nærliggende at sætte sig ind i vegetar/veganer kost som diætist, når man skal vejlede folk, der tydeligt skriver, at de er det. Det virker fuldstændigt useriøst.

Bevares, der er kommet en kalorie beregner. Den er helt fin. Men jeg har en smartphone app, der kan præcist det samme, og lidt til, til en brøkdel af de omkostninger, som SD koster. Jeg havde forventet en forbedring af den personlige vejledning, da SD kun lige kan måle sig med mange af de apps, som findes på markedet nu og som faktisk virker mere gennemtænkte. Nogle endda helt gratis. Man burde kunne forvente lidt mere seriøsitet i den "personlige" vejledning, når nu den øvrige del af funktionerne fås bedre andre steder.

Og så ser jeg stadigt en meget stor mangel hos SD: Der er absolut INGEN hjælp at hente, hvis det er psykiske årsager, der leder til overvægt. Jeg vil vove den påstand, at hovedparten af svært overvægtige har en psykisk komponent inde i billedet. Mig selv inklusive. Her er der ingen hjælp at hente hos SD. De mennesker vil falde fra eller ikke opnå et varigt vægttab, da der ikke bliver ændret på dette undervejs! Det havde været rart, hvis man kunne vælge vejledning fra en psykolog med speciale i overvægts problematikker i stedet for diætist eller træner. Så det kan godt være, at SD pryder sig med, at de har hjulpet over 100.000, men lur mig om der ikke er rigtigt mange, der har taget kiloene på igen efterfølgende.

Desuden kunne det være rart, hvis man kunne vælge om man ville have vejledning, fra diætist eller træner, i stedet for som det er nu, hvor man ikke engang bliver tilbudt trænervejledning før man har købt den store pakke og derefter skal opgradere til at kunne få trænervejledning. Jeg kan ikke rigtigt gennemskue om man så skal betale 1999, kr. yderligere, for 6 mdr., eller om man kommer til at betale differencen på 500,- kr. for at opgradere fra Stor Pakke. dette er meget uklart på hjemmesiden. Nogle af os har en rimelig god eraring med fedtfattig og fiberrig mad og vil meget hellere benytte os af en træner, i stedet for en diætist, så vi kan blive holdt lidt til ilden med motionen. På den anden side, hvis trænervejledningen er lige så standardiseret som diætisten, hvilket jeg har oplevet første gang jeg var medlem, så har det ikke meget med "personlig" vejledning at gøre.

Iøvrigt virker det som om sitet's database er ustabil. Flere af de ting, som jeg havde indtastet, forsvandt igen efter, at jeg havde gemt dem.

Så i øjeblikket oplever jeg ikke, at SD er pengene værd i forhold til det der loves på forsiden. Mine forventninger er ikke blevet mødt. Og vi fraskriver os de 14 dages fortrydelsesret, når vi tilmelder os, så ifølge SD kan vi ikke få vores penge retur. Juridisk kan man dog ikke fravige lovgivningen på området, hvor meget SD end måtte ønske dette. Så alle har reelt krav på at få deres penge retur, hvis de ønsker at benytte sig af de 14 dages fortrydelsesret de er berettiget til i henhold til lovgivningen. Den slipper SD ikke udenom, da kunden ikke har mulighed for at kontrollere produktet med egne øjne, inden man betaler. Det er noget, som SD's jurist har overset. Desuden får man ikke det produkt, som man betaler for. Derfor har man, ifølge købeloven, ret til at få sine penge tilbage. Hvis sælger ikke leverer det, som loves, har man reelt set krav på at få sine penge retur. Så skal købet gå tilbage. Dette står der utryggeligt i købeloven.

SD ville være langt mere reelle, hvis de gav 14 dages prøvetid svarende til fortrydelsesrettens periode. Så kunne folk springe fra, hvis sitet ikke levede op til deres forventninger eller behov. Dette kan mange andre hjemmesider finde ud af. Man betaler først, når prøveperioden ophører. Fx Netflix, HBO og ViaPlay, der alle er abonnements services.

Det er desuden bemærkelsesværdigt, at SD stadigt ikke har fundet ud af at stoppe deres abonnements bondefangeri, når nu alle landets fitness centre, og andre internet abonnements services, kan finde ud af at tage kritikken til sig. Forbrugerombudsmanden har været ude med skarp kritik omkring denne praksis, hvorefter fitness centrene har rettet ind. Det samme gælder alle landets blade. Er der 30 dages opsigelse, så betaler man KUN for en måned ekstra, hvis man kommer for sent i forhold til indmeldelses dato. Også selvom man har tegnet et 6 el. 12 mdr. abonnement. Dette må SD da kunne finde ud af.

Som servicen kører nu, kan jeg ikke anbefale den, da man ikke får den personlige rådgivning, som man forventer man har betalt for. I øjeblikket ligner det en useriøs pengemaskine.

Kære Lone

Man kan vist kun forvente, at en online virksomhed som vores udvikler og forandrer sig. Ellers fik vi sikkert også hug for at stå stille og ikke følge med. Alt nyt kræver tilvænning, og funktioner og udseende bliver lavet om i løbet af flere år.

Vi gør rigtig meget for at lytte til vores medlemmer og inddrage dem og deres ideer på sitet. Og da flertallet udtrykte utilfredshed med de hold, som du omtaler, gentænkte vi konceptet og lader det nu være op til den enkelte, hvem de vil være i gruppe og venner med. At det er tilfældigt, synes vi absolut ikke, da du kan søge efter venner ud fra postnummer, alder, vægt med mere. Sammen med at vi finder de profiler der matcher dig bedst. Vi ved, der er mange, der har tætte og gode venner på siden, der holder hinanden fast i at lykkes med vægttabet.

I forhold til klagen på din vejledning, så oplever du at få en generel vejledning, da du ikke havde registeret, hvad du spiser. Jeg beklager, men vi gør netop opmærksom på, hvor vigtigt det er, for at du kan få god vejledning. Det er korrekt, at vi havde det meste af et døgn, hvor log in på sitet var svært, men det skulle have været muligt, at du nåede at skrive et par dage alligevel. Det er altid en god ide at henvende sig til vores kundeservice, da vi er meget lydhøre overfor klager og folks utilfredshed. Skriver du til kundeservice, så tjekker vi op på din vejledning og tilbyder dig at skifte vejleder, hvis du gerne vil have en frisk start.

Du har modtaget en kostplan og dit første følgeråd på baggrund af mangelfulde oplysninger, hvilket gav en start med generelle råd. Men der er stadig mulighed for, at begge parter kan rette op og gøre din vejledning personlig. Vi har sikret, at din vejleder kommer en tur ekstra forbi dig for at rette op på de ting, du ønsker dig. Du har i din profil skrevet, at du af og til spiser kød. Derfor har din vejleder også sat kød i din kostplan, selvom du skriver, du er vegetar. Og grundet den manglende indtastning af din mad i de første dage inden kostplan, er den blevet generel og har åbenbart ramt ved siden af dine kostvaner.

Vores kalorieberegner er under konstant forbedring. Vi arbejder på en stor opdatering, hvor vi i denne forbindelse også har involveret vores medlemmer, hvor vi efterspørger deres ideer og forslag.

Vi tager dine tanker omkring det psykologiske aspekt til os, men vi vil gerne gøre klart, at vi ingen steder skriver, at vi tilbyder eller lige nu har eksperter ansat til dette. Dermed ikke sagt, at det ikke er noget, som vi skal overveje og tilbyde vores medlemmer.

Vi er en E-mærket virksomhed og er dermed også under løbende kontrol. At kalde det bondefangeri er vist at stramme den, når tydelige informationer og brugerbetingelser gør vores abonnementsregler klare og tydelige – brugerbetingelser som du ved indmeldelsen accepterede. Vi prøver absolut ikke på at snyde eller fange nogen i et medlemskab, de ikke har lyst til at være i. Du har bundet dig til 3 mdr. da du meldte dig ind, men herefter kan du opsige dit medlemskab med 30 dages varsel. Ifølge forbrugerreglerne, som der henvises til i brugerbetingelserne, tilbagebetaler vi eventuelle restbeløb, hvis man har bundet sig for en 6 eller 12 måneders periode. Dette kræver kun en mail til vores kundeservice.

Vi er kede af den dårlige start, der kunne have været undgået, havde du henvendt dig til vores kundeservice og få svar derfra først.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

Den "fedeste" måde at smide kg ´erne på....

Det er det bedste jeg nogensinde har gjort,er at melde min ind på slankedoktor.dk
Det giver den opbagning som jeg havde brug for, og det er fedt med alle de venner jeg har fået, som er nøjagtig som mig selv.
En anden ting der er super, er kostplanerne man får af sin diætist, og alle de gode råd hun kommer med, det er noget som jeg ikke kan undvære. Og ikke nok med det, så er der et hav af opskrifter, som er lige til at gå til, og som ovenikøbet er fedtfattige..
Jeg skulle ha meldt mig ind for længe siden, så var jeg aldrig endt i den vægtklasse som jeg kom op i, men nu går det den rigtige vej, har på 2 mdr smidt 8 kg væk, det er da bare for fedt ;-)

Hej Vibeke

Tillykke med dit flotte vægttab. Hvor er det super godt gået. Vi er rigtig glade for, at du har fået den hjælp, du har brug for.

Lisa Bolting, diætist og chef SlankeDoktor.dk

En stjerne er enda for meget

Min oplevelse af slankedoktor er, at de tilbyder en standard kostplan. Vejledning derudover har været helt ubrugelig for mig. Samtidig synes jeg det er uetisk at kræve for 3 måneder mere hvis man ikke får opsagt sit abonnement en måned før udløb, når man nu ønsker at stoppe sit abonnement. Se på slankeportalen Madlog. De har en rimelig kort opsigelsesvarsel og man kan sætte sit abonnement til at stoppe automatisk hvis der ikke betales længere. Madlog har endda vældig mange faciliteter at tilbyde. Loven siger at man kan bindes for et halvt år. Men kan man herefter bindes 3 måneder ad gangen? Jeg ved det ikke, det må Forbrugeromsmanden kunne afgøre.

Kære Inge

Typen af dit medlemskab bestemmer hvor mange måneder, du bliver forlænget. Har du i sin tid købt et tre måneders medlemskab og dermed fået den tilhørende rabat, bliver du forlænget med tre måneder. Det er korrekt, at du efter et halvt år kan opsige dit medlemskab med 30 dages varsel og annullere resten af dit medlemskab.

Jeg håber, du har haft kontakt til vores kundeservice, der har kunnet hjælpe dig med dette, samt refundere eventuelle restbeløb.

Jeg håber ligeledes, at du har taget fat i både din vejleder og vores kundeservice, for at gøre opmærksom på din utilfredshed med din vejledning. Hvordan man vil vejledes varierer fra medlem til medlem, og derfor kan din vejleder kun vide, hvordan DU gerne vil hjælpes og vejledes, hvis du giver feedback og tydeliggør dine ønsker og behov. Vores kundeservice er meget lydhøre, hvis vores medlemmer gerne vil have skiftet vejleder, og flytter dem gerne til en anden vejleder.

Skriv endelig til vores kundeservice på: kundeservice@slankedoktor.dk, så vil de hjælpe dig.

Hold jer væk

Jeg har meldt mig ud af siden for ca. 2 måneder siden, de trækker stadig 199 hver måned hvad fanden bilder i jer ind....

Kære Dennis

Ved køb af et medlemskab hos os binder du dig for en tre måneders periode. Dette bliver du oplyst om på din betalingsside, samt i brugerbetingelserne, som du har accepteret ved indmeldelsen.

Nu oplyser du ikke her dit brugernavn, men som jeg kan se i vores system meldte du dig ind i maj, opsagde dit medlemskab juni og dit medlemskab står til at stoppe i starten af august. Det vil sige, at når den tre måneders bindingsperiode er gået, er dit medlemskab ophørt, og der vil ikke blive trukket flere penge.

Vi gør, hvad vi kan for at gøre tydeligt opmærksom på denne bindingsperiode både på betalingssiden, i brugerbetingelserne og vi sender en påmindelsesmail, hvor vi igen gør opmærksom på det. Men vi vil tage din anmeldelse her, som en anledning til at blive endnu bedre.

Kur med god efekt

Har nu været med i ca. 2 måneder og et vægt tab på ca, 7 kg. Er meget tilfreds ++++++

Fantastisk hjælper

jeg er meget glad for hjælpen til at tabe mig syntes efter et par dage at det var nemt at finde rundt og der er mange brugbare funktioner såsom kalorieberegner og opskrifter .... Og så er der stor hjælp og støtte i kost vejlederen :-) og rart at man kan være venner med andre så vi kan støtte hinanden :-)
Vil til enhver tid anbefale til andre :-)

PENGESLUGER!

Det er umuligt at komme ud af igen medmindre du betaler - det ahr kostet mig ca 900,- extra fordi jeg i flg dem meldte mig ud for sent. ( det står med småt at der er 30 dages opsigelse) jeg meldte mig ud 29 dage før. Fint nok så vil jeg betale for en mdr extra - men det kan man ikke man skal minimum betale for 3 mdr!

SVINERI!!!!!!!!

Du kan bruge en app der hedder shapeup club gratis og den kan det samme.

Kære Sara
Vi er kede af at høre, at du føler dig bundet, og at det har været umuligt at komme ud af SlankeDoktor.dk.

I vores brugerbetingelser oplyser vi om vores bindingsperioder, og at vi er en abonnementsservice. Vi sender også påmindelsesmails ud om dette, da vi gerne vil sikre at vores kunder er opmærksomme på det, så de netop får opsagt deres abonnement i tide og de personlige vejledere kan nå at afrunde vejledningsforløbet.

Jeg ved fra din korrespondance med kundeservice, at vi fandt en løsning på problemet, og at du har fået afsluttet dit forløb uden merbetaling og tre måneder før udløbsdatoen. Vi har medlemsregler, som vi kører efter, og har man ikke sat sig ind i dem, kan man jo komme i klemme. Men vi er altid klar til at hjælpe, hvis man blot kontakter os i tide. Så da vi så, du kun var en dag for sent på den, var vi naturligs klar til at hjælpe dig. Det skal være en god oplevelse både at være medlem af SlankeDoktor.dk og at forlade os igen – forhåbentligt fordi man har fået hjælp til et sundere liv.

Det er en god hjælp

slankedoktor kan hjælpe een godt på vej, men man skal selv have viljen.

Det virker på en god og sund måde

Jeg kan klart anbefale Slankedoktor.dk til dig der ønsker at tabe nogle kilo, uanset om det er lidt eller mange. Du får en personlig kostplan af en diætist der er skræddersyet specielt til dig udfra de ønsker og behov du har. Diætisten kommer løbende med gode råd til hvad der kan laves af ændringer i din kost så du når dit mål.

De venskaber man knytter til de andre medlemmer er desuden guld værd. Det at kunne følge med på sidelinien og udveksle erfaringer og give gode råd betyder meget.

Alt i alt kan jeg kun anbefale Slankedoktor.dk

www.slankedoktor.dk

Billigste diætistvejledning på markedet

Professionel vejledning af diætister godkendt af sundhedsstyrelsen. Din garanti for et sund og varigt vægttab.

Personlig kostplan - slank uden sult

Du får en individuelt tilrettet kostplan, der tager udgangspunkt i dine madvaner. Hvad er din livret? Og hvad kan du ikke lide? Hvis det skal virke, skal du kunne lide den mad, du spiser.

Du bestemmer selv hvor meget og hvor hurtigt

Nogle ønsker at tabe sig meget og hurtigt. Andre har god tid, og vil gerne have plads til hygge i weekenden. Hvad end dine ønsker er, så hjælper vi dig.

Om virksomheden

SlankeDoktor.dk leveres af: Aller Media A/S Postbox 420 0900 København C Kundeservice: E-mail: kundeservice@slankedoktor.dk Kundeservice besvarer din mail indenfor 72 timer.

Visit SlankeDoktor.dk

Kundeservice