Sleekmakeup reviews

Sleekmakeup reviews

6.1

Dårligt kundeservice

Jeg bestilt 5 øjenskygge palettes og flere andre ting. Det kostede omkring 560 kr. Det var så svært at betale på deres side, fordi de har en anden virksomhed, der trækker penge fra os. Der var lidt forvirret med Visa eller Visa Debit kort.

Der var lidt af min skyld at jeg skrev et etage nummer forkert på min adresse. Så prøvede jeg at skrive en email til at kontakt dem om det... Der var intet svar på email, så søgte jeg en anden måde til at kontakte dem. Jeg fandt deres side på Facebook, så skrev jeg til dem og fik jeg et svar til sidst...

De fandt ud af at min pakke blev sendt tilbage til UK. De gav mig bare penge tilbage uden spørge om hvad jeg ønsker (Jeg ville gerne have at de prøver at sende en pakke til mig igen.)..... Jeg mistede flere penge til det, pga. valutaen ændres. Det lader som om at de er ligeglad eller gider ikke at sælge deres produkter.

Jeg ville anbefale Amazon.co.uk hvis du gerne vil købe Sleek Makeup.

God kvalitet til prisen

Købte to iDivine paletter og modtog dem indenfor en uge, hvilket er absolut rimeligt for et udenlandsk site.
Kvaliteten er helt på højde med de dyrere mærker, og til ca. 75 kr. stykket er det absolut over, hvad jeg havde forventet.
---
Bought two iDivine palettes and received them within a week, which is very reasonable for a foreign site.
The quality is up to par with the more expensive brands. Really nice

Det rene vanvid

Da dette var virksomhedens egen hjemmeside og jeg havde hørt mange bloggere og makeup artister rose sleek til skyerne tænkte jeg at jeg ville prøve dem.
Bestilte et øjenbryn's kit og efter de formodede 12 dage jeg skulle vente skete der intet, selvom de hævede de 137 penge fra min konto.
Jeg henvendte mig til deres kundeservice email og skrev at det ikke kunne være rigtigt!
Så fik jeg sendt min ordrebekræftelse IGEN? og nu har de trukket 137 IGEN!
Jeg har intet hørt fra dem og det er snart 3 uger siden!
Er dybt skuffet!

Is Sleekmakeup your company?

sleekmakeup.com Details

Visit Sleekmakeup