Sliknet reviews

Sliknet reviews

9.4

Perfekt handel

Bestilte torsdag og fik leveret mandag eftermiddag.
Det bestilte var supergodt emballeret og pakken samt indhold ankom i perfekt stand! Der var ligeledes lidt ekstra mundgodt med i pakken :)
Der svares ligeledes hurtigt på mailhenvendelser - også sent om aftenen.
Kan varmt anbefale shoppen til andre.

Så bliver det ikke bedre!!!

Hej Jesper og tusind tak for en masse god slik som kom overraskende hurtigt og smager utrolig godt! Samtidig er det okay billig, fantastisk service og ekstra slik helt gratis :) Så gør det ikke noget at fragten er lidt dyrere end andre steder ;)

Maaaaaaaange taaaaaaak Jesper!!! :)

Mvh. Frederik

STOR ROS til Sliknet for deres gode kvalitet, store udvalg og venlighed

Kort og godt om Sliknet:
Hurtig levering, venlig og forståelige når man skriver til dem, GOD kvalitet, varsom indpakning samt et stort udvalg af vare. Nårh ja,- og så får man en lille godte-pose/æske-et-eller-andet med ovenikøbet. Fx. en plade kvalitets-chokolade eller en pakke Mentos.
Synes også det er vigtigt som kunde at web-shoppen er bruger-venlig, hvilket Sliknet.dk absolut er!! :-)

Jeg gir dem 4 ud af 5 stjerner.
Grunden til de ikke får den femte er, at deres mængder er ret store med nogle af varene. Så man kan ikke selv bestemme X antal gram/kilo. OG for ikke at nævne, så er fragten altså IKKE gratis, så der ryger lige en "halv hund" oveni ved udgang til kassen.
Men men men når det er sagt, så er Sliknet fantastisk. Specielt når man er en værre slikmund!!! ;-) ;-)
Stor ros herfra!

Perfekt service & Hurtig levering

Sliknet kan klart anbefales. Vi har handlet hos dem et par gange og det har været en fryd hver gang!

Det er nemt, det virker og de giver en rigtig god service.

En ekstra pakke Mentos giver 5 stjerner

Nem og overskuelig hjemmeside. Efter bestillingen af en masse Pez kom hurtigt en opfølgningsmail med besked om at ordren var på vej.
Alt i alt ville jeg have givet 4 stjerner for denne service. Men da jeg åbnede pakken med de mange Pez, lå der øverst en ekstra Mentos uden beregning - det er bare god stil og giver 5 stjerner :)

Måske Danmarks bedste service.

Her har vi et firma der virkelig går op i deres kunder.
Deres varer er i bedste kvalitet og prisen er jo ikke til at klage over.
Og jeg har fået den bedste service hver gang jeg har bestilt noget (En kasse med blandet chokolade flere gange)
Og hver gang får jeg mulighed for at sige hvilke chokolader jeg gerne vil have og jeg får altid det jeg har bedt om.

Har absolut intet negativt at sige overhovedet. :)

EKSTREMT VENLIGE OG KOMPETENTE

Jeg havde for LANG tid siden en gang smagt nogle lange flade Vingummi strimler der smagte så vidunderlig af GRØNNE ÆBLER , men uanset hvor jeg forsøgte at finde dem var det totalt SPILD af tid , men så stødte jeg på SLIK NET og WUPTI så sendte de et Billed af det de mente måtte være det jeg søgte så intenst og BINGO det var PRÆCIS det jeg havde søgt efter i nok mere end tæt på 10 år - sidst jeg smagte dem var da min X Kope arbejdede i en Ungdomsklub og de havde dem i deres sortiment - så jeg fik fluks fat på dem der dengang ledede Ungdomsklubben og via dem fik jeg at vide at de havde handlet ALT deres SLIK & GUF hos SLIK NET og YES dervar sgu gevinst og deres mand , der hedder Jesper Laugesen har været en sand fornøjelse at handle med og jeg vil med 112½ % Garanti klart handle der igen - de er simpelthen PRIMA **** i deres Branche

Hurtigt, nemt og effektivt!

Ingen problemer, varer bestilt søndag, leveret tirsdag. Super!

Super hurtig! Lytter til kunderne!

Jeg bestiller jævnligt fra Sliknet.dk - og hver gang ankommer varerne dagen efter! Super service og en ekstra lille gave i hver pakke.
Da jeg savnede en vare, skrev jeg til dem - og vupti - næste gang jeg skulle bestille, så var den kommet på - og endda på tilbud.
Kan kun sige at jeg er fuld tilfreds med at handle hos Sliknet.dk

Vores virksomhed køber kundegaver her og vi har altid fået god service. Kan klart anbefales.

Fantastik

Fantastik god hjemmeside, simpelt og enkelt, var selv henne og hente slikket, rigtig flink person tog imod mig.

Alt i alt perfekt

Kanon priser og super hurtig service .

Jeg har handlet flere gange med Sliknet og har kun godt at sige. Kanon kundeservice af flinke mennesker, gode priser og alt gået perfekt.

Hurtig levering og fine varer

De har nogle gode, konkurrencedygtige priser og en hurtig leveringstid. Anbefales herfra.

Fornemt :)

Fornuftig pris & hurtig levering. Kan klart anbefales :)

Altid perfekt!

Aldrig noget vrøvl.
KAN ALTID ANBEFALES!

Super!

Ville bestille en omgang slik til en kammerat der sad i den anden ende af landet.. Bestilte via Sliknet.dk.. Super service! Aftalt levering.. Det er anden gang jeg handlede der, og ikke sidste! (:

Alt fungerer

Jeg bestilte varer fra Sliknet.dk og alt fungerer meget hurtigt fra bestilling til levering.
Jeg skrev hvor buddet kunne placere varene hvis ikke jeg var hjemme og det fungerede som aftalt. Jeg vil helt sikkert bestille flere varer hos Sliknet.dk

Super god service!

Hurtige til at svare på forespørgsler og meget flexible mht afhentning af varer. Kan klart anbefales! Ikke sidste gang jeg handler hos Sliknet.

Har bestilt 2 gange

Har bestilt 2 gange og begge gange hurtig og perfekt levering. Rigtig god service det er ikke sidste gang jeg handler hos jer.

Nemt, hurtigt og billigt

Det eneste man kunne savne var en bedre fragtpris - Men på det punkt er man efterhånden også lidt forkælet fra andre hjemmesider af.

jl-invest Details

Danmarks billigste engro-slik til både private og små virksomheder. Spar tid og penge, og få leveret direkte til døren.

Visit Sliknet

Write to: jesper@sliknet.dk