Slipperwebshop.nl reviews

Slipperwebshop.nl reviews

8.9

Betrouwbare webwinkel, die snel reageert op e-mails.

Slipperwebshop is betrouwbaar. Je krijgt snel antwoord op vragen via de mail. Ze verzenden ook heel snel. Enige minpunt is dat ze niet meer samenwerken met KIALA waardoor het nu dus wel geld kost om te retourneren.

Aantrekkelijke korting en snel in huis!

Twee paar slippers uitgezocht op deze overzichtelijke site en zeer aantrekkelijk geprijsd! Snel geleverd en meteen tijdens mijn vakantie ervan kunnen genieten. Bedankt.

Webshop onbereikbaar, geld van retourzending niet ontvangen

De website is nu al enkele dagen offline en het telefoonnummer is niet meer in gebruik als ik deze bel. Zit nog steeds te wachten op het geld van mijn retourzending welke nu al twee weken bij hen terug zijn. Begin erg te twijfelen of de webshop nog wel actief is en of ik mijn geld nog terug ga krijgen!

Correcte afhandeling én snelle levering!

Duidelijke webshop, waar je krijgt wat je ziet een aanrader!

Site offline

Ik probeer al dagen de schoenen terug te sturen en het lukt niet doordat de site offline is..

Super service

Goede producten voor een goed prijs. Verkeerde artikel was geleverd waarvoor ik met de klantenservice contact heb opgenomen. Het was geen enkel probleem om te ruilen en het goede product werd meteen verzonden. De volgende dag had ik het al in huis. Erg fijne service en zeer klantgericht!

Top!

Binnen 30 minuten reactie op mijn mail en binnen 24 uur mijn slippers in huis, op tijd voor mijn vakantie.

geweldig snel thuis!!superservice

Helemaal top!

Geweldig service!

De bereidheid van Slipperwebshop om een centimeter te pakken om de lengte van de slippers te controleren vond ik echt super. We kwamen erachter dat de maten bij de Havayanas slipper niet consistent zijn, dus als je één type hebt in een bepaalde maat, betekent dat niet automatisch dat diezelfde maat bij een ander type hetzelfde uitvalt. Lastig dus. Maar het kwam goed, met gebruikmaking van de centimeter. Super service!

Prima

Vandaag bestellen morgen op de mat

Snelle levering! keurig!

Ik kan alleen maar positief zijn! Snelle levering, keurig ingepakt, keurige factuur per mail. Top!

Waardeloos!

Na betaling krijg je twee dagen later een email dat de schoenen verzonden zijn, twee minuten later een bericht. Ze zijn niet meer leverbaar. TWEEDE KEER! Twee keer in deze webshop een bestelling geplaatst (vorig jaar ook 1 x) toen hetzelfde probleem.
In een jaar tijd het probleem dus niet opgelost.

helemaal goed

.........................

Snelle verzending!

Ik ben heel tevreden van de aanpak van slipperwebshop. De bestelling en verzending verloopt snel en vlot!

Volgende keer weer!

Dit is de 2e keer dat ik via de slipperwebshop heb besteld en dat werkt prima. Op een werkdag besteld = de volgende dag in huis. Ik moet hierbij wel vermelden dat ik het merk en dus de maat van de betreffende aankoop al kende, dus ik heb nog geen ervaring met retourzendingen.

prima site prima service

Het bestellen ging erg makkelijk. maat en geslacht invoeren. duidelijk wat er aanwezig is

verkeerde slippers

hallo vriend, mijn dochter en ik hadden slippers besteld, wij helemaal blij omdat alle slippers in de winkels die we hadden bezocht uitverkocht waren ivm einde seizoen, dus toen ze kwamen gauw de dozen open gemaakt, wat denk je, waren het de verkeerde!!! We allebei verschillende besteld. Waren het dezelfde!!! Wij balen, dus moet de boel retour. Nou lekker dan, zeer slordig

Hele goede service!!

Ik bestelde om even over half 5 slippers. omdat ik ze de volgende dag graag wilde hebben (vakantie) belde ik ze op of ik nog op tijd was, helaas TNT was net geweest om ze op te halen. 10 minuten later werd ik terug gebeld en vertelde ze dat ze zelf nog wel even langs het postkantoor zou gaan om ze alsnog op de bus te doen, zodat ik ze wel de volgende dag zou hebben. En dat was ook zo! Dat vind ik nog eens service! En dankzij haar loop ik nu op heerlijke slippers! Bedankt!

Prima geregeld

2 paar besteld en betaald met de creditcard, 1 paar bleek te groot dit paar keurig teruggenomen en teruggestort op de creditcard.

Goede en snelle service

Levering was gelijk al de andere dag

Slipperwebshop Details

De online slipper webshop van nederland, met merken als Havaianas, Reef, Birkenstock, Ipanema, Dr Scholl en Bjorn Borg

Visit Slipperwebshop.nl

Contact information