Slipsefyr.dk reviews

Slipsefyr.dk reviews

9.3

Dejligt med et gavekort

Jeg bestilte en butterfly fra slipsefyr.dk En tirsdag aften jeg modtager den først søndag.
Jeg blev lovede at den kom inden fredag. men nej. Oven i købet fik jeg heller ikke nogen kvittering hverken på min email eller da jeg modtog pakken. Efter alt dette fik jeg som undskyldning for den service, et gavekort på 100kr til slipsefyr.dk. Tusind tak :-)

Gang på gang fantastisk

Jeg har flere gange bestilt varer hos Slipsefyr - og de er hver gang kommet dagen efter jeg bestilte. Det er simpelthen top klasse! Slipsefyr har en fast kunde i mig!

Super billige priser! Og super service!

Slipsefyr.dk's priser er virkelig i den lave ende, og personalet er venligt, og behjælpelige, hvis man har brug for det, som jeg havde, da jeg bestilte derindefra :-)

Overraskende lækker kvalitet!

Jeg har købt en strikket butterfly hos Slipsefyr.dk, og jeg må nok sige at jeg er meget positivt overrasket over kvaliteten. Leveringen gik som lovet og indpakningen var optimal. Kan kun anbefale andre også at handle her - det er i hvert fald ikke sidste gang for mit vedkommende. :-)

Konge!

Slipsefyr burde hedde Slipsekongen. Jeg skulle bruge butterfly til min galla, men det var først her jeg fandt nogle der var rigtigt fede! Udvalget er bare meget bedre. Fik min butterfly inden for 24 timer!

Fantastisk service

Jeg skulle til bryllup en lørdag. Jeg havde ved en forglemmeles ikke fået sørget for en butterfly, så jeg købte en hos Slipsefyr. Den blev sendt med Apost, og jeg nåede lige præcis at få min butterfly 2 timer før brylluppet. Super service, gode priser samt kvalitet :)

Kan varmt anbefales.

Billige priser og hurtig service.

Har nu benyttet siden 2 gange og begge gange har det været med super hurtig levering. Intet andet end 5 stjerne her fra.

Hurtigt og billigt

Jeg manglede butterfly og ærmeholder til en James Bond-temafest på min handelsskole om fredagen og håbede på at jeg kunne nå at få dem hjem, da jeg ikke gad betale den høje pris i rigtige butikker. Jeg bestilte om onsdagen og havde den om fredagen. Synes selv det var ret godt timet, men i hvert fald stor til til Slipsefyr for hurtig levering og et lækkert og billigt butterfly! :D

5 stjerner og en anbefaling herfra :)

Fantastisk service og hastighed

Fik en fantastisk service, gode priser og en rigtig hurtig levering fra Slipsefyr.dk. Nemt, hurtigt og billigt.

Fantastisk

Bestilte et par røde seler og slip til min mand så vi kunne matche til årets julefrokost. Hurtig levering inden for to hverdage. Jeg er meget tilfreds. Glædelig jul.

Hurtig levering og god kvalitet!

Jeg bestilte to butterflies om aftenen, og var gået i seng. Næste morgen så jeg at de havde pakket og sendt dem, ved 22-23.00, hvilket jeg aldrig har set magen til før.
Fik dem to dage efter den aften, hvilket må siges at være hurtigt! Jeg har prøvet de to butterflies, og de sidder bare kanon godt, og kvaliteten er helt i top. Kan ikke mærke forskel på disse, og dem man køber til 200-300 kr.
Kan kun anbefale den her side, og det bliver sikkert heller ikke sidste gang jeg køber noget hos Slipsefyr.dk

FANTASTIK

bestilte en butterfly og nogen ærmeholdere søndag formiddag og fik så en ordrebekræftigelse med det sammen, men efter 10 kom endnu en mail med at ordren nu var sendt. har nu fået det ind af døren og det er bar lækker kvali :) det kan helt sikkert anbefale dem til andre

Rigtig god

Bestilte 2 slips herfra, men det ene havde en plet. Ringede omgående til deres kontaktnummer hvor jeg fik at vide et nyt slips ville blive sendt gratis og at det plettede måtte jeg bare beholde. Så kom det nye slips og jeg blev rigtig glad :)
- hurtig leveringstid
- gode priser
- god og imødekommende kontakt

Fem stjerner :D

Flotte slips og fantastisk service!

Dejlig forretning - dejlig overskuelig og god service!

Jeg handlede derinde for 14 dage siden, da jeg skulle bruge et par slips - just because.

Jeg fandt det jeg skulle bruge og bestilte det. Der gik en 5 dages tid og jeg undrede mig over hvorfor der ikke var kommet nogle slips til mig. Så jeg skrev en mail til dem og spurgte hvordan og hvorledes. Dagen efter fik jeg mit svar: de holdte sommerferie og sendte først varer igen fra en fastsat dato.

De undskyldte, hvis dette ikke havde været tydeligt nok, og tilbød mig et gratis slips for forvirringen.

Jeg modtog kort efter de var "kommet hjem fra sommerferie" mine 2 slips + det gratis som de havde lovet mig.

Flotte billige slips og god service. Handler der gerne igen!

/Mads

Super webshop!

Jeg skulle bruge et slips til vores skolefest. Derfor søgte jeg lidt frem og tilbage på Google, hvor jeg faldt over Slipsefyr.dk, hvilket jeg bestemt ikke fortryder den dag i dag.

Prisen hos Slipsefyr.dk er super god, men kvaliteten er ENDNU bedre. Har brugt mit slips til alverdens arrangementer nu, og jeg er stadig super glad for det.

Slipsefyr.dk er helt sikkert min nye faste leverandør af slips og butterflies :-)

Kan varmt anbefales!

Kæmpe udvalg af slips & butterflies

Jeg har købt en pakke på slipsefyr.dk hvori der var arm seler, seler, og sort slips, og det hele var bare af super kvalitet i forhold til mine forhåbninger og så kostede det kun 230 kroner!

Helt sikkert et sted jeg vil handle igen!

Tilfreds med mine køb

Jeg er utrolig tilfreds med mit køb hos Slipsefyr.dk. Leveringen skete uden problemer, og jeg har alt i alt kun positive ting at sige om Slipsefyr.dk...

Skulle jeg købe et slips igen, så vil jeg helt sikkert vende tilbage til hjemmesiden, da jeg er blevet efterladt med et godt indtryk.

Super side

Slipsefyr.dk har nogle utrolig stilrene slips og butterflies. Derudover er der en utrolig hurtig levering og en meget enkel side med gode informationer. Super service!

Super flotte produkter!

Jeg bestilte to slips fra hjemmesiden, et i blå og et i pink, og begge farver er super flotte!!!
Det er helt klart et sted jeg vil anbefale andre at handle, og varerne kommer i løbet af et par dage!
Ikke sidste gang vi handler hos slipsefyr.dk..

Ros fra Søs :-)

Helt igennem uforståeligt framragende fantastisk !

hurtig levering, ingen problemer på noget tidspunkt, hjælpsom let forståeligt information, god service.
kan kun anbefales!!

Slipsefyr.dk Details

Slipsefyr.dk er en dansk webshop, der har specialiseret sig i salg af slips og butterfly til unge mænd. Vi har alverdens farver til de bedste priser, og så er leveringen altid lynhurtig!

Visit Slipsefyr.dk

Call us on: 20989393