Slitage reviews

Slitage reviews

7.2

God service og flot produkt

Super sted

Venlig betjening, unikke møbler til rimelige priser og da jeg faldt for mit drømme møbel blev det mit udne problemer. Lidt lang leveringstid men det var forventet og alt gik uden problemer og efter aftale.

Super butik, hvor alt kan lade sig gøre

Jeg har både købt et toiletmøbet, et sofabord og fået malet et vitrineskab hos Slitage. Her kan alt lade sig gøre, og man kan få lige det, man søger. Super prof. rådgivning og vejledning. Tusind tak Susanne.

Is Slitage your company?

Visit Slitage