Slojd Detaljer reviews

Slojd Detaljer reviews

6.0

Elendigt, elendigt, handler aldrig her mere

Bestiller nogle gelpenne, de kommer 7 dage senere, de virker ikke (sikkert for gamle) en anden pen virker fin dog ikke dagen efter. Har sendt pennene retur, men ikke hørt noget endnu.
Jeg har sendt 4 e-mails og en besked gennem hjemmesiden, men har overhovedet ikke hørt et pip fra dem.
Så har handler jeg bestemt aldrig mere...

Super duper ;)

Jeg har bestilt mine varer og modtager det 2 dage efter, er MEGET tilfreds og alt jeg købte levede op til mine forventninger.

Handler der helt sikkert igen ;)

Stort vareudvalg og hurtig levering

Jeg var inde at bestille et par sager fra Wolfcraft - et længdefræseanslag, som jeg ikke kunne finde andre steder og en boreguide til at lave vinkelrette boringer. Jeg blev meget positivt overrasket over det enorme varekatalog. Online køb og levering gik smertefrit. Jeg bestilte lørdag d. 2/3, modtog mail om afsendelse fra lageret i Sverige tirsdag d. 5/3 og modtog pakken torsdag d. 7/3.

Glimrende, ganske enkelt

I en tid hvor jeg har vænnet mig til den hurtige og præcise ekspedition hos elektronik forhandlerne, så bliver jeg ind imellem skuffet over andre forhandlers, til sammenligning, meget lange leveringstider og generelt dårligere service.

Det har dog på ingen måde været tilfældet hos Slojd Detaljer. De har leveret alt det rigtige til tiden, fra en meget brugervenlig hjemmeside og til priser som jeg opfatter som værende ganske konkurrence dygtige.

Tak for det.

tilfreds

varerne kommer til tiden og kvaliteten er i top....
Jeg er tilfreds..

Handlet der 3 gange

Varer kom til tiden og den aftalte pris.
Har dog ikke prøvet deres "nye" danske butik.
De har mange gode varer til hobbybrug, men deres priser på mainstream varer er ikke altid konkurrencedygtige.

Is Slojd Detaljer your company?

www.slojd-detaljer.dk Details

Slöjd-Detaljer-lev. Av slöjd slöjddetaljer hobby & hobbymateriale håndværk smykkedetaljer knivslöjd værktøj sølvsmedning skind läder hobbyböcker slibemateriale småslöjd smykker förbrugningsmateriale beslag färg textil. Över 8000 artikler.

Visit Slojd Detaljer