Slopetrotter Skitours reviews

Slopetrotter Skitours reviews

9.1

Passo Tonale er et godt terræn, og Hotel La Torretta er et rigtig godt sted

Vi havde en dejlig ferie i et godt skiterræn. Vi boede på et rigtig godt hotel med god mad, fin service og excellent wellnes.

Ok. men så heller ikke bedre.

Var i Zell am See i uge 12 - smukt vejr og dejligt med en gletcher, da der ikke var meget andet end slush-ice i Schmitten. Ved bestilling blev vores rejse solgt lige for næsen af os, selvom jeg ikke havde fået at vide det var de sidste pladser/at jeg skulle vende tilbage med det samme.
Lidt dårlig info på distinationen (bad inden afrejse var sindsygt dyrt og vi havde ikke fået at vide det kostede penge, en tagterrasse ved lejligheden hørte vi først om på sidste dag, der var ingen rigtige aktiviteter i løbet af ugen osv.) men ellers problemfrit.
Dejligt meget benplads i bussen, men kører via Jylland hvilket gør turen enormt lang.

Fredelig skiferie

Vi var i Bad Gastein på Hotel Helenburg og det vi ville var en rolig ferie med halvpension - så vi slap for at lave mad.
Det var roligt og dejligt. Vi var på ski flere steder i Bad Gastein men jeg vil nok sige at det bedste skiløb (løjpe og off piste mellem træer´samt få mennesker) var i området lige bag vores hotel - Graukogel.
Det kan varmt anbefales - og Slopetrotter havde styr på det hele :-)

Service i top!

Vi har haft en rigtig dejlig ferie med Slopetrotter i Livigno. Området er både skimæssigt, bymæssigt og socialt helt i top til vores behov. Guiderne var utroligt serviceminded fra ankomst i lufthavnen til vi alle var chekket sikkert ind. Under ferien var stod de for hyggelige arrangementer, som picnic i sneeen mm og var meget opsøgende for at sikre sig at alle gæster havde det godt! Vi har kun ros til overs for Slopetrotter hele vejen igennem fra bestilling til afslutning af ferien!

Livigno er bare fantastisk

Det er 2. gang jeg er i Livigno og kan varmt anbefale stedet til alle, både familier og par som ønsker et godt overskueligt skiområde hvor der samtidig er god og billig mad til enhver pengepung og smag

Atter en gang klappede alt som det skulle – Vi kan varmt anbefale Slopetrotter som dit/jeres fremtidige bureau til skiferien. Der skal rigtig meget til, før at vi end vil overveje at skifte udbyder af vores skiferie fremover.!
Mvh.
Ann & Jørgen
Horsens

Alt i alt super

Perfekt forløb, fra bestilling, indbetaling, remindere, Info til hjemkomst

Godt rejseselskab, der tager hånd om kunderne både før og under rejsen.

Vi var med Slopetrotter i Passo Tonale. Godt skisportsted for børnefamilier og også lidt for de øvede. God betjening af guiderne, der var til stede og synlige. Vil helt sikkert rejse med Slopetrotter en anden gang!

Der var styr på tingene

Transfer-bus til og fra hotellet i Ischgl var der punktligt, Topklassehotel og perfekte værelser samt super lækker morgenmad og gourmet middag. (Hotel Yscla). Vi havde ikke bestilt guider i.f.m. vores ophold, men alligevel kom de forbi os et par gange om dagen. Godt initiativ.

Proffesionelt

Havde en lejlighed i Wagrein i Østrig. Da manden ikke kunne holde til at køre så langt i bil, skulle vi finde et rejseselskab, der solgte flybilletter. Valget faldt på Slopetrotter. Og det fungerede fra første sekund. Let at bestille via telefonen, og der blev spurgt ind til, hvorvidt vi behøvede liftkort, og transfer. Det blev også bestilt hos Slopetrotter. Det tog os ialt ca. 6 timer fra vi kørte hjemmefra og til vi stod i Wagrein. Det fungerede bare, og alt klappede. Heller ingen problemer på hjemturen. Super søde guider, der havde styr på det. Vil helt sikkert bruge Slopetrooter en anden gang.

Det var første gang, men absolut ikke sidste gang vi tager på skiferie med Slopetrotter skitours. Rigtig god service inden vi rejste, men også på ferien, det var bare perfekt.
Vi var med sammen med Alice - og kan tilslutte samme gode oplevelse - bare en god tur - m.v.h. Ruth & Gunner Møgelvang

Eminent ferie med gode guider..!

En afbudsrejse købt på FB til Bad Gastein og med guider og alt andet der gik op i en højere enhed. Tak for en fed tur..!

Kun ros til Slobetrotter

God service hele vejen igennem.

God service hele vejen igennem

Hjemmesiden fungere rigtig godt Det er især fedt at man kan betale hver for sig. Servicen under opholdet fungerede også rigtig fint og der var nogle gode arrangementer undervejs.

Fremragende!

God service, gode guider, god information. Generelt var det bare en super tur, tak for det Slope!

Verdensklasse tur!

Jeg var en tur i Livigno med slopetrotters. Det var en rigtig lækker tur hvor guiderne havde styr på det hele, og vidste hvordan lokalsamfundet fungerede. At man kendte til lokalsamfundet skabte en masse fordele for os, og det har virkelig gjort at guiderne fremstod meget professionelle! Jeg kan kan anbefale dem til større grupper (Vi var omkring 80 mennesker) men jeg kan selvfølgelig ikke sige noget om hvordan de er hvis man er af sted med 4 personer. Dog skal det siges at de selv samme guider også tog sig af familier og alle som var af sted med slopetroppers, så jeg kan ikke forestille mig nogen forskel!

Familieferie i børnehøjde

Skiferien stod for døren, og jeg havde hverken tid eller lyst til at stå for planlægningen af transport, indkvartering, liftkort og madlavning. Derfor kontaktede jeg Slopetrotter og forklarede min situation med kone og 3 børn, deres skimæssige færdigheder samt vigtigheden i, at vores 2 yngste drenge fik en suveræn førstegangsoplevelse på ski. Alt dette blev til fulde leveret, der var styr på området Paso tonale, hotellet var super børnevenligt, skiudlejning og liftkort perfekte og maden på hotellet og på løjperne var i orden oveni dette var der en uhørt god guideservice i forbindelse med rejsen. Guiderne deltog aktivt i skiskolen, på ankomst og afrejsedagen samt i forbindelse med evt. udfordringer eller arrangementer. Oveni dette var der fantastisk meget sne. Det eneste minus var prisen som samlet var 45.000 kr. med skiskole, skiudlejning, flybilletter og mad for uge 7, men spørger du vores familie om det var pengene værd er svaret ja fra både børn og voksne.

God gammeldags service

Du bliver kontaktet før, under og efter din skiferie, af Slopetrotters, der bare lige vil høre om alt er ok. Fantastisk god service, der giver dig sikkerhed for, at går noget galt så bliver der rettet op på det øjeblikkeligt. De gange vi har rejst med Slopetrotters har vi ikke haft anledning til andet end af være overordentlige tilfredse. Tak for et utroligt godt kundevenligt koncept.
Familien Jensen

Fungerede hele vejen igennem

Alt fungerede hele vejen, lige fra den første kontakt til afslutningen på ferien.

Super service, super pris og super oplevelse

Hjemmesiden er perfekt, busturen som med alle andre - dog manglede der tæpper, fed lejlighed og rigtig god service fra guiderne på trods af at vi passede os selv. Alt i alt en perfekt tur og absolut intet at klage over:-)

SlopeTrotter Skitours Support

Om virksomheden

Slopetrotter Skitours tilbyder billige skiferier og skirejser med prisgaranti til dig, der gerne vil til Østrig, Italien og Frankrig. Rejs med fly, bus eller bil.

Visit Slopetrotter Skitours

We live here: Møllevænget 15