Slotsudstillinger reviews

Slotsudstillinger reviews

7.4

Mit hjem er mit slot

Den dejligste tradition, der findes. At besøge udstillingen hvert år i Frederiksberg have.
Her forefindes alle tænkelige idéer og tips til haven og lækker gastronomi.
Man kommer altid meget træt - men rigtig glad hjem med sjove indkøb til hus og have - og godt mætte.
Glæder mig allerede til udstillingen i juni 2011.

Is Slotsudstillinger your company?

Slotsudstillinger Details

På udstillingen 'Mit Hjem er Mit Slot' viser godt 170 udstillere trends og giver inspiration til bolig og have med: Boligindretning, tekstiler, malerier og skulpturer, kunsthåndværk og brugskunst, blomster, krukker og havemøbler samt gastronomi.

Visit Slotsudstillinger