Smageriet reviews

Smageriet reviews

8.3

Super god mad

Der var meget lækker mad og levering til tiden, god service

Stor succes med mad fra smageriet

Bestilte italiensk buffet til 30 personer. Alt var skønt og velsmagende. Alle gæster var glade og service var helt i top fra Smageriets side - herunder gode forklaringer om servering m.v.. Forret kunne måske peppes lidt op - men det er en detalje, der ikke betyder noget i den store sammenhæng

Igen en kulinarisk smagsoplevelse

Alt levede op til vores forventninger. Tidsplanen blev overholdt. Der var rigtig meget mad, informationerne i form af besked på mobil og så videre, var bare perfekt, og jeg kan derfor KUN give de bedste anbefalinger videre :-)

Flot - god og dejlig mad

Spring Time deal buffet til en billig pris. Flot anrettet og maden var god dog syntes jeg at der kunne lave lidt mere på både spæde salat og tomatsalat.
Ikke sidste gang jeg bestiller mad hos jer.
Al information via sms før - under og efter festen var perfekt
MVH Vera

Lækker anderledes gourmet agtigt mad

Virkelig lækker mad, der helt levede op til vores forventninger, og var anderledes end normalt mad ud af huset 100% tilfreds.

Rigtig god mad til prisen og mere end rigelige mængder

Vi bestilte retter til en fødselsdagsfest da vi ikke ønskede selv, at stå for maden.
Alt kom til tiden - lige til, varme, klargøre og servere. Nemmere kan det ikke blive.
Maden var rigtig god til prisen og der var rigelige mængder.

Fødselsdages brunch der smager himmelsk

Det er det beste mad jeg har fået ude fra

God mad god pris

Vi brugte Smageriet til en konfirmation. Maden var rigtig god. Nemt for køkkenet at tilberede og servere. Prisen rimelig. Kan helt klart anbefales.

God mad i forhold til prisen

God mad i forhold til prisen

Godt til prisen

Godt til prisen

Supergod mad og service.

Dejlig mad leveret til tiden, fulgt op af sms.
Jeg er fuld ud tilfreds og anbefaler Smageriet.
Kunne desværre ikke besvare SMS med et rent "JA", men gør det her :-)

Dejligt mad, velsmagende og indbydende

Rigtig dejlig mad, der i høj grad levede op til forventningerne.
Flot anretning af maden ved levering, og meget nemt og overskueligt, at få det sidste på plads ved servering.
Professionelt firma i forhold til tidspunkt for levering af maden samt ved afhentning af service.

Fin service

Dejlig mad og fin service.

udmærket

Der var ikke noget at klage over, og der masser af mad . V. H. Grethe Petersen

Gennemsnitlig

Der var hvad der skulle være

Gæsterne ville slet ikke gå hjem

Gæsterne ville slet ikke gå hjem!
fik leveret brunch med 10 forskellige retter til 29 personer. Bestillingen på nettet var nemt. derefter fik vi hele tiden info om hvor vi var hen i processen. aften før kom der en sms: vi kommer morgen kl 8 00. chaufføren kom i god tid og med gode råd. alt var nemt at tilberede og fint fordelt på de antal serveringsfade vi havde bedt om. Gæsteren nød hver enkelt ret, de amerikanske pandekager forsvandt som en dug i solen. den rørte græske yoghurt eller det raffinerede røræg med oksekøds pølser og bacon eller ostene , jeg ved ikke hvad der blev rost mest. men spist blev det hele. Det var ikke sidste gang jeg kommer at forkæle mine gæster med brunch fra smageriet.
vi holder nytår med 6 par de sidste 25 år, maden kommer i år fra smageriet.
stor tillykke med jeres brunch ide.
mvh
Werner

Super kvalitet og fin-fin ervice

Vi fik, hvad vi bestilte i en 1. klasses kvalitet.

God sammensat buffet - lækker dessert

Fin mængde kød i god kvalitet. Laksen var god men lidt for kold . Godt brød, lækker, lækker dessert. Der var meget forskelligt tilbehør og sovser (MEGET store portioner). De 105 gæster var meget tilfredse.

Stor ros til køkkenet og logistikken.

Jeg havde bestilt brunch buffet til 29 voksne og kritiske kvinder den 6.4.2014 og var meget spændt på om alt blev leveret som det skulle. Min bekynring var ubegrundet - al maden blev leveret i god tid, det hele var lækkert og velsmagende (der manglede lige 3 mini serviringsskåle til honningen - men det tæller ikke som et minus, da alt andet var helt perfekt). Stor stor ros (og tak) til køkkenet fra både gæster og (især) værtinden.
Afhentning af service forgik også yderst tilfredsstillende!
Det er ikke sidste gang jeg bestiller her!!!!!

Kommunikationen kan blive bedre.

Maden OK, men meget dårlig kommunikation. Maden blev købt som buffet, men blev leveret som bordanretninger med utallige meget små skåle og fade, alt for stort besvær for os. Der var også forkerte labels på nogle af kasserne med mad, nogle streget lidt over, så man ikke vidste hvad der var hvad og måtte kontrollere alle kasser.
Smageriet

Reply from Smageriet

Tak for en god snak pr. telefon, samt for den konstruktive kritik.

Jeg skal beklage at der har været dårlig kommunikation/forventnings afstemning vedr. bl.a. servicen, samt transporten.

Når I afholder et stort arrangement med 130 pers. så kræver det at vi får en god snak om bl.a. de faciliteter I har til rådighed der hvor festen skal afholdes. Vi kan altid pakke maden så hensigtsmuligt for jer som I ønsker det, så det må vi forbedre dialogen på til næste arrangement.

Jeg sender som aftalt en mail til dig, og håber at vi må levere igen til næste fest - vi skal nok gøre vores til at vi får skabt en succes!

Er glad for at I syntes maden var super lækker, og at specielt tiramisuen vagte begejstring.

Med venlig hilsen - Brian Jessen

Smageriets kundeservice

Catering til dig som vil lidt mere...

En kulinarisk oplevelse! Smagen kommer til udtryk gennem de råvarer vi tilbereder og de sammensætninger vi har valgt. Samtidig udfordrer vi og får modsætninger til at mødes. Modsætningerne møder du i de buffeter og retter som også er præget af danske råvarer, amerikanske koncepter og sydeuropæiske retter. Disse med den særlige smag af surt, sødt, stærkt og aromatisk. Vi håber du vil nyde vores catering og samtidig få et strejf af den eksotiske stemning, som vi også har hentet fra landene omkring middelhavet med deres gode olivenolier, forskellige tørrede tomater, smagsfulde oste og meget mere. Velkommen til en oplevelse udover det sædvanlige.

Visit Smageriet

Kundeservice åbningstider: