Smag & Behag Møbler reviews

Smag & Behag Møbler reviews

5.7

reklamation afvist

Har købt ret dyre møbler, hvor ryghynderne har sat sig, kan ikke få afhjælpning, nu ligger sagen hos brugerklagenævnet.

Ombytning tager utrolig lang tid

Bestilte og fik leveret et bord sidst i april, fandt nogle fejl (tillægsplader passede ikke i bordet) Ringede dagen efter (stadig i april). Fik så besked at frabrikken ville kontakte mig. Her fik jeg at vide jeg skulle se tiden an? 14 dage gik. Tingene passede selvfølgelig stadig ikke. I mellemtiden fandt vi ud af at der var en revne i bordet samt at bordpladerne var skæve. Nu blev det så aftalt at vi skulle have et nyt bord. Dette kunne først leveres fra fabrikken i uge 27 og fra Smag og Behag i uge 28. Hørte ingen ting før vi selv tog kontakt i uge 30. Smag og behag viste ikke lige og fabrikke havde ferie lukket til uge 31. Nu er uge 31 nået og vi har endelig fået aftalt at levering til den 7 august. Så bliver det spændende om bordet er i orden. Hvis ikke følges der op her.

Is Smag & Behag Møbler your company?

Smag & Behag Details

Find møbler du vil hjem til hos din lokale Smag & Behag. I vores møbelforretninger finder du flotte møbler til dit hjem. Du får rådgivning til køb af de møbler, som passer til dig og dine behov. Vi glæder os til at se dig.

Visit Smag & Behag Møbler

Call us on: 62619495