Small Danish Hotels reviews

Small Danish Hotels reviews

9.1

Nemt og hurtigt for den travle dansker

Det var hurtigt og nemt at lave et gavekort på en oplevelse, som modtageren selv bestemmer hvor og hvornår han/hun skal bruges.
Gavekortet gælder i 3 år, så der er god tid til at finde det rigtige sted.

Acceptabelt

Svært når man gerne ville bestille en golfweekend og man ikke kunne få forslag men ellers okay. Lovning på flot indpakning men dette skulle man dog selv samle og udføre- hold hvad i lover istedet.

Nemt

Vi bestilte et gavekort, super smart, man kan selv skrive det ud. Desuden mange muligheder, hvor man kan anvende kortet til. Gør det gerne igen

Hurtigt og nemt. Og kundeservice var meget hjælpsom.

perfect

Alt gik som forventet. Hurtig levering af gavekortet. Kunne ikke gå bedre.

Super nemt og perfect at man selv kan vælge prisen

Modtog et rigtig fint guld gavekort med sort sløjfe på. Det var nemt at bestille på hjemmesiden og dejligt at man selv kunne vælge til hvilken pris man ville købe gavekortet til.
En rigtig god oplevelse.

Vil du ha' en oplevelse istedet for en ting til at sætte ind i skabet så er det her.

Det er en fornøjelse at komme med et gavekort fra Small Danish Hotel.
Det rykker alle er glade fordi der er så mange muligheder for oplevelser.
Derfor gør det rigtige giv et gavekort.
m.v.h.
Svend-Aage Rasmussen

Fin behandling, vil uden tvivl anbefale small Danish hotels til andre.
Har boet på flere hoteller gennem tiden.

Let - hurtigt - sikkert

Vi købte 2 gavekort som skulle bruges til fødselsdagsgaver i den kommende weekend.
Jeg var lidt usikker på, om de ville nå frem, men allerede dagen efter fik vi gavekortene tilsendt. Der var både en æske til at pakke dem ind i, et bånd til at lave en sløjfe med, og oven i købet to stykker chokolade.
Meget tilfredsstillende, jeg vil ikke tøve med at bruge det igen.

Hurtig service

God og informativ hjemmeside.... Nemt at bestille gavekort som jeg bestilte om torsdagen og fredag havde jeg det med posten.
Perfekt og hurtig service.

Det virker bare som det skal.

Det virker bare som det skal uden så meget pjat.

Hurtig levering af gavekort

Jeg bestilte et gavekort søndag. Jeg modtog den med posten, incl. indpakning og et par stykker chokolade tirsdag. Det var fint.

Hurtig og nemt

En nem måde at bestille et gavekort på, der er ingen gebyr selvom man ikke selv ønsker at printe gavekortet.
Når man modtager kuverten, er det et meget positivt og overraskende indhold der møder en.
Det er bare +1% i god kundeoplevelse :)

Nemt og hurtigt

Bestilte gavekort, og 2 dage efter havde jeg det med posten, så det var hurtigt.

En god gaveide på en hurtig og nem måde.

Small Danish Hotels har en meget overskuelig hjemmeside, hvor man nemt kan finde rundt i mulighederne. Ekspeditionstiden var forrygende hurtig.
Vil bruge gavekort ideen igen, da beløbet er valgfrit med mange muligheder.

Kan ikke være nemmere og bedre

Jeg kan anbefale dig at købe et gavekort på Nettet. Det er så nemt og meget hurtigt har du den købte vare i din postkasse.

Fin service.

Bestilte gavekort mandag aften. Fik det med posten onsdag. Fin service.

Ligetill nemt og hurtigt

Det er nemt, og så får du gavekortet med en elegant indpakningsmulighed

Det gik hurtigt

Jeg kan hermed anbefale andre til at handle via nettet

Gavekort

Nemt - Overskueligt - Lynhurtig modtagelse af gavekort.
Kan klart anbefales.

Small Danish Hotels webshop

Garanti for oplevelser

Small Danish Hotels er 100 små håndplukkede kroer, hoteller, slotte og herregårde i Danmark. De oser alle af charme, nærvær og varme. Og fælles for dem er, at de lægger vægt på den personlige betjening og det gode værtskab. Et gavekort til Small Danish Hotels er den oplagte gave til dem, der ønsker sig oplevelser. Kæden Small Danish Hotels (tidligere kaldet Danske Kroer & Hoteller) har eksisteret i mere end 30 år.

e-mærke

Small Danish Hotels webshop er godkendt af e-mærket, der er den danske mærkningsordning for sikker nethandel.

Gavekort på valgfrit beløb

Denne type gavekort kan anvendes på 100 kroer, hoteller, slotte og herregårde i Danmark. Det kan benyttes på alle typer af ophold fx weekendophold og miniferie, men også golf- og wellnessophold. Det kan selvfølgelig også bruges på restaurantbesøg eller på et besøg vores europæiske partnere i Private Hotels Europe. Modtageren vælger selvfølgelig selv. Du vælger selv, om du ønsker at printe selv eller vil have gavekort tilsendt med posten. Besøg www.smalldanishhotels.dk/gavekort og læs mere om dine muligheder for køb af gavekort. Denne type gavekort har en gyldighed på 3 år fra udstedelsesdatoen.

Gavekort til udvalgte oplevelser

Small Danish Hotels tilbyder også 7 forskellige gavekort til udvalgte oplevelser, fx Hotelophold for 2 eller Gastronomi for 2. Disse gavekort kan bruges på de nævnte ydelser på et udvalg af overnatningssteder under Small Danish Hotels. Læs mere om de 7 forskellige gavekort på www.smalldanishhotels.dk/gavekort.

Nyt navn. Samme gode oplevelser

Small Danish Hotels skiftede i 2012 navn fra Danske Kroer & Hoteller men det gode værtskab og den personlige betjening er den samme. Vi kalder det moments of happiness. De små øjeblikke, du elsker at dele. De simple ting, der får lykken til at blomstre. Minderne, der brænder sig fast for evigt. Historierne fra ferien, du bliver ved at fortælle videre. Dem, der bliver bedre og bedre med årene.

Besøg os og læs mere om dine muligheder.
Visit Small Danish Hotels

Kontakt os her