Small Danish Hotels reviews

Small Danish Hotels reviews

9.1

En gave, jeg glæder mig til at gi'...:o)

Hurtig levering og fin gaveindpakning!

helt ok

udmærket og overskuelig hjemmeside

det virker perfekt

prøv det de er hurtige

Super god service

God service og hurtige levering, kan anbefale alle til at handle ved small Danish hotel

Overskueligt og professionelt

Meget dygtig betjening og hurtig levering.

Alt i orden

...........

Jeg bestilte et gavekort til small danish hotels, som kom få dage efter bestillingen. Det var utrolig nemt, ligetil og hurtigt at bestille dette gavekort. Jeg valgte at få gavekortet tilsendt med posten, da der ikke var noget fragtgebyr og da jeg på den måde ville få en brochure på alle steder gavekortet kunne bruges. Gavekortet kom med en fin, gratis indpakning, der bestod af en lille æske man selv skal samle, 2 små chokolader samt et gavebånd. Det har været upåklageligt at bestille et gavekort fra small danish hotels og jeg ved at gavekortet kommer til at bringe stor lykke. Kan kun anbefales

En god oplevelse

Gavekort indkøbt og printet via en email - en nem og enkel oplevelse.

Fantastisk hurtigt.

Fantastisk betjening. Gavekort blev lev.dagen efter,så køb roligt dit
Luksus ophold hos small Danish hotels.

Hurtigt, nemt og bekvemt

Modtog gavekort hurtigt og i en kvalitet som var tilfredsstillende.

Dårlig behandling/Dårlig kundeservice

Jeg har fået et gavekort fra Small Danish Hotels, af mine kollegaer, på mit arbejde.
jeg har så mistet selve gave beviset på dette ophold. og kontakter Small Danish Hotels for at høre om jeg kunne få tilsendt et nyt, jeg havde en kvittering på købet mm, men da jeg ringer til deres kundeservice får jeg af vide at det ikke er muligt at få genudstedt dette gave bevis.

Dette er jeg utrolig skuffet over at få af vide, og mener at man burde i tilfælde af mistet gave beviser kunne henvise til det ordrenummer man har fået.

Så nu står jeg med en ordre nummer til 499,- og intet hjælp at hente Small Danish Hotels kundeservice. Tak for ingenting.
Small Danish Hotels webshop

Reply from Small Danish Hotels webshop

Hej Martin

Meget ærgerligt at din gave er forsvundet.
Ordrenummeret er desværre kun en kvittering for købet.

Når du ikke har nummeret på gavebeviset, kan vi desværre ikke hjælpe dig.
Selve gavebeviset er et ihændehavebevis på de 499 kr., hvilket betyder, at den person der har gavebeviset i hånden kan bruge det.
Derfor kan vi desværre ikke bare udstede et nyt, da vi risikerer at skulle indløse det bortkommende gavebevis også, hvis det dukker op.

Vi håber, at du kan se det rimelige i dette og håber at gavebeviset dukker op igen, så du kan få gavn af det.

Small Danish Hotels

Super! indtil videre

Bestilling af gavekort og forsendelse forløb fuldt ud tilfredsstillende.
Håber modtageren af gavekortet vil blive lige så ¨tilfreds, når han skal indløse
gavekortet på et af hotellerne.

Super hurtig levering

Hjemmesiden er meget brugervenlig, og så gik der kun et par dage så var pakken her

Nemt

Nemt, hurtigt og alle tiders gaveide.

Holder hvad der er blevet lovet

Hurtig ekspedition. Havde bedt at få gavekort tilsendt, og det kom andendagen efter bestilling sammen med en fin æske, chokolade og bånd til at lave en flot gave.

Super effektivt

Det var en god oplevelse at bestille gavekort. Fin vejledning så no problem.

Det var bare en kanon måde til at finde en god gave til ham, der har alt og køber, det han har lyst til.

Først ringede jeg for at høre, hvor mange hoteller/kroer, gavekortet kunne dække. Dette stod umiddelbart ikke på hjemmesiden. Derefter bestilte jeg gavekortet på nettet, hvilket var nemt. Jeg modtog gavekortet inkl. nydelig indpakning, der blev pyntet med lidt flag. OK service

Svigermor blev så glad!

Stod for første gang for at købe gave til min nye svigermor og valget faldt på et gavekort fra Small Danish Hotel. Jeg købte det ved VisitVejle - god betjening, flot indpakning og svigermor blev meget, meget glad. Håber også opholdet falder i deres smag!

OK - fint

OK, nemt, alt i orden.

Hurtig betjening

Dejlig hurtig betjening, super flot gaveæske med til gavekortet.

Small Danish Hotels webshop

Garanti for oplevelser

Small Danish Hotels er 100 små håndplukkede kroer, hoteller, slotte og herregårde i Danmark. De oser alle af charme, nærvær og varme. Og fælles for dem er, at de lægger vægt på den personlige betjening og det gode værtskab. Et gavekort til Small Danish Hotels er den oplagte gave til dem, der ønsker sig oplevelser. Kæden Small Danish Hotels (tidligere kaldet Danske Kroer & Hoteller) har eksisteret i mere end 30 år.

e-mærke

Small Danish Hotels webshop er godkendt af e-mærket, der er den danske mærkningsordning for sikker nethandel.

Gavekort på valgfrit beløb

Denne type gavekort kan anvendes på 100 kroer, hoteller, slotte og herregårde i Danmark. Det kan benyttes på alle typer af ophold fx weekendophold og miniferie, men også golf- og wellnessophold. Det kan selvfølgelig også bruges på restaurantbesøg eller på et besøg vores europæiske partnere i Private Hotels Europe. Modtageren vælger selvfølgelig selv. Du vælger selv, om du ønsker at printe selv eller vil have gavekort tilsendt med posten. Besøg www.smalldanishhotels.dk/gavekort og læs mere om dine muligheder for køb af gavekort. Denne type gavekort har en gyldighed på 3 år fra udstedelsesdatoen.

Gavekort til udvalgte oplevelser

Small Danish Hotels tilbyder også 7 forskellige gavekort til udvalgte oplevelser, fx Hotelophold for 2 eller Gastronomi for 2. Disse gavekort kan bruges på de nævnte ydelser på et udvalg af overnatningssteder under Small Danish Hotels. Læs mere om de 7 forskellige gavekort på www.smalldanishhotels.dk/gavekort.

Nyt navn. Samme gode oplevelser

Small Danish Hotels skiftede i 2012 navn fra Danske Kroer & Hoteller men det gode værtskab og den personlige betjening er den samme. Vi kalder det moments of happiness. De små øjeblikke, du elsker at dele. De simple ting, der får lykken til at blomstre. Minderne, der brænder sig fast for evigt. Historierne fra ferien, du bliver ved at fortælle videre. Dem, der bliver bedre og bedre med årene.

Besøg os og læs mere om dine muligheder.
Visit Small Danish Hotels

Kontakt os her