Smallprice reviews

Smallprice reviews

8.4

Super!

Jeg kiggede efter et Headset til min xbox 360, og så fandt jeg hjemmesiden her (;
Da jeg bestilte lavede den en fejl på siden, og jeg ringede på numret og sørme om de ikke tog den klokken var 20 Torsdag aften.
Jeg fik aftalt at jeg kunne afhente det på adressen.
Så jeg sparede lige fragt det var bare super (;

KAN ABSOLUT ANBEFALES!

Fremragende

Gode priser og personlig kundebetjening ud over normen.

Jeg modtog produktet hurtigt og uden problemer

der køber jeg osse næste gang

Jeg har nu købt et par gange hos Smallprice.
Fede produkter, gode priser og en sød stemme i telefonen.

Kan varmt anbefales

Professionel service

Jeg købte en GPS igennem smallprice - Desværre kunne jeg ikke få enheden til at virke, men uden problemer blev den byttet og erstattet med en fungerende enhed. God, hurtig og professionel håndtering af situationen. Havde enheden virket med det samme havde jeg give top-karakær. Min varmeste anbefaling hvor jeg gerne handler igen.

Bestilte min ordre om fredagen og fik den leveret om mandagen, hurtigere kan det vist ikke gå :0)

Suveræn service

Hej

Jeg købte en smart GPS tracker igennem Smallprice.dk - Da min tekniske snilde på dette område er begrænset fik jeg en utrolig god support og inden længe fik jeg den til, at virke efter hensigten. Ydermere udarbejdede de en danske manual til mig :0) Godt gået siger jeg bare.

www.smallprice.dk Details

Salg af elektronik, gadgets, digitale nøgleringe, mp3/mp4 afspillere og mange andre varer.

Visit Smallprice

Write to: mail@smallprice.dk