Smartboy reviews

Smartboy reviews

7.6

hurtig betjening.

Har købt en del undertøj- og alt var super

God handel

Bestilling og levering foregik som planlagt. Jeg fik endda hele 4 ordrebekræftelser tilsendt da ordren var lagt, trods det at jeg kun havde lagt én ordre :-) Desuden fik jeg en mail ved afsendelse af varerne indeholdende et Track&Trace-nummer, således at pakken kunne følges/spores hos Post Danmark.
Desuden var de en af de butikker på nettet, hvor jeg kunne finde den vare jeg skulle bruge. Prisen var måske lige i overkanten, men sådan er det jo med mærkevarer.

Deres kundeservice prøver at besvare spørgsmålene på mail så godt de kan. De vejleder gerne i brugen af deres Størrelsesguide, men den størrelse de mener man skal bruge, stemmer ikke altid overens med virkeligheden. Til tider kommer der også nogle uklare svar fra deres side, således at det er svært at forstå, hvilken størrelse man egentlig skal bruge.

De er også langsomme om at svare på henvendelser. Hvis man har mange spørgsmål, så gælder det om at få stillet dem på én gang, hvis man kontakter dem på mail. For gør man ikke det, så er min erfaring, at de kun kan overkomme at besvare en mail pr. person pr. dag. Lidt sløvt.

Men ellers var alt ok. Varen kom som lovet og den var fin emballeret.

Is Smartboy your company?

Smartboy Details

En af de førende online herretøjshandlere i Danmark. Målet er at sælge herretøj i god kvalitet til konkurrencedygtige priser.

Visit Smartboy