SmartCap.dk reviews

SmartCap.dk reviews

9.1

Super service og levering

Rigtig service

De har lige ringet og sagt det var problemer med posten plus de sender en Extra hat.

en behagelig handel

Som sagt, en behagelig handel

Hurtigt og sikker handel.

Jeg skulle bruge kasketterne til en gave til jul, og min bestilling gik hurtigt og nemt og det er det jeg vægter højest.

Nice

Jamen ikke så meget, fantastisk! Hurtig levering og cap lå i postkassen dagen efter jeg bestilte. Good work

Modtog ikke mine vare

Jeg modtog desværre ikke mine vare fra SmartCap.
De sagde, at varene var sendt, men de kom altså ikke frem til mig...
Pengene blev tilbageført på min konto med det samme uden vrøvl, så det var jo fint nok, men jeg er irriteret over jeg ikke modtog det jeg havde bestilt, da det skulle bruges til en speciel anledning.

Hvis min pakke fra SmartCap havde være tilknyttet et track nr., ville jeg have kunne se hvor pakken befandt sig, så den ikke var gået tabt - eller om den overhovedet var blevet sendt?

Nul service

Jeg skulle bruge en-sidste-øjebliks SSA hue. På hjemmesiden stod at jeg skulle regne med 14 dages leveringstid, da der kun var 8 arbejdsdage til jeg skulle bruge den, ringede jeg til firmaet (21. juni) om de kunne nå at levere den til mig senest d. 2. juli da den skulle sættes på d. 3. juli. Fik at vide at det var der ingen problemer i, den ville komme til mig d. 26.- eller d. 27. juni 2013. På min bestilling skrev jeg at såfremt deadlinen ikke kunne overholdes var jeg ikke interesseret. Der kom ingen hue d. 26.juni, d. 27.juni, d.28., d. 1. juli, eller d. 2. juli. Og så var løbet jo ligesom kørt, pengene var heller ikke trukket, OK de havde ikke kunnet overholde min deadline, så der ville ikke komme nogen hue - troede jeg. Men d. 4. juli ankom den, og hvad kunne jeg så lige bruge det til? Jeg havde i den mellemliggende periode ikke hørt det mindste lille pip fra firmaet. Kan bestemt ikke anbefale firmaet. Det eneste jeg finder helt gennemført i firmaet er den dårlige service.

UPDATE 6.AUGUST 2013:
Efterfølgende har firmaet taget kontakt til mig, for at få mig til at slette min anmeldelse, ved at tilbyde at betale huen OG ville give mig et gavekort på 250 kr. til deres firma. De har været meget insisterende. Efter jeg havde afslået gavekortet (IKKE afslået at få huen betalt), har der ingen kontakt været, så min tidligere bedømmelse må siges stadig at gælde, nemlig:" Kan bestemt ikke anbefale firmaet. Det eneste jeg finder helt gennemført i firmaet er den dårlige service"

god service og hurtigt

Jeg anbefaler smartcap.dk. Det er rigtigt hurtigt og nemt at bestile..

Iorden :)

Der er ikke så meget at sige; ............ bestilte en hue, den kom dagen efter, fandt ud af den var for stor. Sender en mail "Hvad gør jeg så nu?" får svar samme dag - jeg kan bare sende retur vedlagt tilsendte mail. Det gør jeg og 2 dage efter har jeg huen.
Alt i alt ........... så er tingene vel "bare" som det bør være ;-)
leveret vare som lovet, til aftalt tid og pris !! Fin service ved ombytning. TAK

Fantastisk service

Varerne og servicen er i top:)

Hurtig levering og gode priser

Bestilte 5 kasketter forleden, og de fire af dem kom nærmest dagen efter. Rigtig fin leveringstid. Jeg manglede dog en enkelt, så skrev til supporten, som øjeblikkeligt svarede mig, og nu er den manglende kasket på vej til mig med posten..
Alt i alt en god oplevelse og en anbefalelsesværdig butik, for alle som mangler noget hovedtøj ;)
Mvh, Hans

Hurtig levering, billige priser, masser af udvalg.

Hurtig levering, billige priser.
Stort udvalg af vare

holder hvad de lover

nemt, hurtigt, troværdigt

Hurtig levering, fuld t

Studenterhuen blev hurtigt leveret . Dog syntes jeg prisen var lidt høj i forhold til kvaliteten

Imponerende god service!

Efter at have snakket med jer omkring nogle fejl på min forsendelse, har jeg nu modtaget det nye og må indrømme at jeg er imponeret. I sørger for jeres kunder - thumps up! :D

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

hurtig handel, flot vare, anbefaling fra mig

Hurtig levering - ingen problemer.

Min sixpence blev leveret 2 dage efter jeg havde bestilt. God kvalitet.

Meget kort leveringstid

Super, havde varen i løbet af få dage.

Alt iorden!

Hurtig handel og ingen problemer! Helt perfekt.

JEG HAR HANDLET HOS SAMRTCAP.dk - og det vil jeggøre igen ;o))

Efter at have talt i telefon med en venlig Herre, om hvordan jeg skulle finde frem til den rigtige størrelse i Six Pence - kan jeg kun sige at jeg fik en rigtig fin og god julegave til min mand, så jeg vil være helt tryg ved at handle hos Smart Cap.dk igen - en helt tilfreds kunde :o)) Lone Jensen, Frederikshavn

SmartCap.dk Support

Om virksomheden

SmartCap.dk har Danmark største udvalg af Caps, hatte, huer og øvrig hovedbeklædning. Vi sælger Studenterhuer til mange uddannelser, alt med udgangspunkt i en god service.

Visit SmartCap.dk

Write to: post@SmartCap.dk