Smartclub reviews

8.8

perfekt !

Perfekt sodavandsmaskine med perfekt levering og perfekt pris - 1000 tak

Yderst tilfreds

Var nysgerrig omkring enkelte af deres kokkeknive og fik hurtigt svar samme lørdag.
Min pakke blev leveret få dage efter at bestillingen blev gennemført og både pris samt ordrens indpakning var yderst tilfredsstillende.

Jeg havde forhørt mig i flere butikker om en bestemt slags bestik,men fik at vide det var udgået.
Så prøvede jeg smartclub, i løbet af fire dage havde de det fra Finland,tusind tak,alt i alt en meget fin behandling.

Grethe Møller Jensen

Kan bare ikke gøres bedre!

Har lige købt nogle Mumi krus hos Smartclub. Var nemt at bestille og havde dårligt sendt bestillingen afsted, før jeg fik en opringning om, hvorvidt jeg ikke hellere ville have sendt det med fragtmand end til pakkeshop. Så ville de sende det med det samme, da fragtmanden var lige på trapperne. Havde varerne næste formiddag og alt godt emballeret og i orden! Ikke sidste gang jeg handler hos Smartclub, da mange af varerne også er billigere og med større udvalg end i almindelige forretninger.

Super service og priser

Rigtig god og hurtig betjening.
Jeg forespurgte på en gryde i en farve som ikke var oprettet på siden, fin svar samme aften og dagen efter var den blevet oprettet og de fik den hjem i løbet af 1 døgn og dagen efter modtog jeg den - super service :0)

TIP TOP BETJENING

Jeg bestilte en spec. kniv en søndag efterm. Jeg fik mail om, at kniven desværre ikke var på lager, måske også lidt svær at fremskaffe. Jeg blev løbende holdt orienteret om hvorledes det gik m.h.t. at fremskaffe netop denne kniv.
Enden på historien var at jeg allerede torsdag modtog varen.

Jeg kan absolut anbefale at handle i netop den butik.

Birthe Møller

lynhurtig

Købte nogle kopper til mit stel, der skulle erstatte nogle der var faldet ned fra en hylde søndag aften.
Mandag morgen var de sendt.
Tirsdag morgen blev de modtaget.
De var pakket rigtig godt ind, så der ikke kunne ske noget.
Prisen var OK.
Alt ialt 10/10

Super hurtig levering

Bestilte skærebræt og køkkenkniv lørdag, og fik det leveret mandag formiddag. Rigtig god pris på varen.

Ikke helt så smart - men hurtig kundeservice

Jeg havde bestilt to varer, jeg skulle bruge til en barnedåb. Jeg bestilte en mandag, og mente hermed godt at ordren kunne være mig i hænde lørdag - medmindre der gik noget galt med leveringen.

Jeg skrev til websiden i slutningen af ugen, da jeg ikke have fået en dispatch-besked. Her fik jeg (hurtigt) svar om, at den ene af varerne lå og ventede på at blive sendt, mens den anden skulle komme hjem. Jeg fik tilsendt et "gavebevis" på mail, jeg kunne printe. Det virkede lidt fjollet ift. begivenheden, men ok - men pointen er blot, at jeg dels synes det er irriterende at et websted sælger en vare, der ikke kan leveres, når ordren lægges, ELLER at man som kunde ikke informeres om dette forud eller med det samme efterfølgende. Så har man mulighed for at foretage sine valg ud fra de faktiske forhold - i dette tilfælde finde varen et andet sted.

Derudover sender mange webshops de dele af ordren, der er på lager med det samme, så man som kunde ikke skal vente i flere uger på, at hele ordren samles (som jeg så heller ikke blev informeret om - først da jeg selv rettede henvendelse til virksomheden.

OK - men rum for forbedringer.

Nemt køb, hurtig service

Købte en Fiskars saks af dem.
Det var nemt at bestille og betale.
Varen kom efter få dage.
Helt perfekt!

Is Smartclub your company?

Kvalitetsvarer inden for køkkentøj, glas, porcelæn mv., kvalitet til hjemmet

Visit Smartclub