www.SmartGirl.dk reviewed by

københavn, DK

INTET fungerer!

Jeg bestilte nogle støvler søndag aften, og ifølge deres hjemmeside ville min ordre sendes inden 1-3 dage, altså onsdag. fredag formiddag havde de stadig ikke trukket pengene, altså de har ikke afsendt min ordre. jeg logger mig ind på supportchatten, og får dertil nyheden om at min ordrer var afsendt den følgende dag, og forventes at komme med post Danmark mandag. i dag mandag, en uge efter min bestilling, har jeg stadig ikke modtaget min bestilling. Dette får mig til at logge ind på supportchatten endnu engang. der møder jeg en lettere inkompetent kundeservice medarbejder der føler for at forklare mig proceduren - jeg modtager en mail når de afsender min ordre. Hun finder dog senere ud af at min bestilling stadig ikke er afsendt og fortæller mig derefter at det ikke er muligt at sende min ordrer (af ukendte grunde). En uge senere står jeg stadig uden min ordre, men derimod med en harme og en stærk følelse af at jeg i den grad færdig med at spilde min tid og penge på så ineffektiv en virksomhed som smartgirl.dk!
    www.SmartGirl.dk
    TrustScore 9.1 / 10
    13,393 Reviews

Reply from www.SmartGirl.dk

Hej Helene,

Vi beklager mange gange hvis du har haft en uheldig oplevelse. Det er vi bestem kede af.
    Jeg vil gerne forsøge at hjælpe, så hvis du sender mig dit ordre nr. så skal jeg se på om jeg evt. kan finde ud af hvad der er sket.

Trine Hartvig
    thk@smartgirl.dk