www.smarthair.dk reviews

www.smarthair.dk reviews

9.7

Fabuløst

Når fejl opstår, viser virksomheder deres sande ansigt, og det var mit tilfælde.
Jeg fik desværre en pakke med forkert indhold, og kontaktede derfor Smarthair på mail omkring fejlleveringen.
Der gik ikke længe før jeg fik et opkald med en undskyldning, en venlig attitude og en utroligt serviceminded løsning på problemet.
Nu mangler jeg kun at modtage de oprindeligt bestilte varer, og det er jeg sikker på at Smarthair nok skal få ordnet :)

Fejl sker, det kommer man aldrig uden om. Jeg har selv flere års erfaring inden for at drive webshop, det er hvordan fejlene bliver løst, der viser hvad et firma er gjort af.

Fuld Forbrugertilfredshed

Har købt en Moser Primat klippemaskine.

Hurtig levering, behagelig betjening, super indpakning.

Ualmindelig god service!!

Jeg bestilte et GHD Eclipse glattejern til min kæreste igennem smarthair.. Skrev til dem på mail at det var en gave, om de ikke kunne undlade at sætte logo eller afsender på pakken.. her valgte de, så flinke som de nu er, at sende pakken til mig med en af medarbejdernes datters navn som afsender, derudover stod der intet om at pakken var fra Smarthair.. Den gode service gjorde også det at de havde pakket gaven rigtig flot ind i gave papir..
utroligt at de ville gøre alt dette for deres kunde.. især midt i december hvor der er mange som køber julegaver..

Smarthair.dk er uden tvivl det sted som jeg har fået den bedste service..
Via smarthair sparede jeg penge.. pakken kom til tiden..Kvaliteten er som den skal være.. servicen er helt i top.. helt klart et sted jeg godt kunne finde på at købe flere gaver..

Fantastisk

super hurtig levering, kan varmt anbefales ;-O

HELT UTROLIGT!

Ikke nok med at min bestilling ankom dagen efter jeg afgav den, jeg kunne også læse ALT om varen før jeg bestemte mig!
I det hele taget er smarthair forbilledET på hvordan det bør være at handle online!
Al mulig ros til Jer og ønsker om et fantastisk nytår!
Mvh Dorthe.

Førsteklasses service

Det er let at få overblik på hjemmesiden. Det gode indtryk fortsætter, når man også oplever en hurtig ekspedition.

smart hår i en fart

nem bestilling, hurtig levering og OK priser

Bestilling, ordbekræftelse, levering - bum

Hurtigere kan det næsten kun gøres ved personligt at gå i byen 😜

perfekt

God service og professionel rådgivning plus hurtig levering..

Rigtig god service og hurtig levering

Opdagede et par fejl på deres hjemmeside som de lynhurtigt fik rettet så jeg kunne bestille. Levering super hurtig og varen helt som forventet.
Derudover et par gode prøver (gaver) i æsken som åbenbart er standard når man får leveret til erhversadresse...Rigtig god + oplevelse!

Jeg fik et tip af en kollega og produktet er det bedste jeg har prøvet, det er virkelig fantastisk :)

Hurtig levering af et produkt jeg kender i forvejen og er meget glad for. Ikke sidste gang jeg benytter smarthair.

Hurtigt og nemt

Hurtig betjening. Godt pakket ind.
Jeg er fint tilfreds…

Bestilte og fik hurtigt leveret en hårbørste. Stort udvalg og den 3 årige kunne derfor få sin børste i lige netop ynglingsfarven.
Anbefaler smarthair.dk til alle.

Fremragende oplevelse

Hurtig levering - produktet lever op til forventningerne, vil helt sikkert handle der igen.

Nem bestilling, hurtig levering og gode varer.

Hjemmesiden er overskuelig og nem at finde rundt på. Jeg købte hårbørster, og er meget tilfreds med mit køb, både pris og kvalitet.

Godkendt af e-handelsfonden!

Få en GRATIS gave!

Hvis vi må sende pakken til din arbejdsplads belønner vi dig med en GRATIS overraskelse i pakken.

Klag venligst!

Er varen beskadiget eller har du haft en dårlig oplevelse med vores behandling af din ordre? Klag venligst på kontakt@smarthair.dk

Hurtig levering!

Vi leverer dine varer inden for 3 hverdage, men bliv ikke overrasket hvis din pakke ankommer allerede dagen efter du har bestilt.

GRATIS fragt!

Fragtprisen er 58 kroner, men bestiller du for mere end 499 kroner sender vi din pakke GRATIS!

20 ÅRS ERFARING MED FRISØR-PRODUKTER!

Professionelle frisørprodukter...lidt billigere end hos frisøren. smarthair.dk er godkendt af e-handelsfonden og forhandler udelukkende professionel hårpleje samt fladjern, krøllejern og føntørrere. Med en fysisk frisørsalon som base kan vi garantere dig der udelukkende handles med professionelle frisørprodukter vi selv har testet og godkendt som kvalitetsprodukter. Med mere end 20 års erfaring i frisørbranchen har vi et indgående kendskab til de produkter der sælges. smarthair.dk er officiel forhandler af ghd, GaMa, Biolage, Matrix, Loreal, Renati, Schwarzkopf, Revlon og Keune.

Visit www.smarthair.dk

Kontakt: