www.SmartKids.dk reviews

www.SmartKids.dk reviews

9.2

så nemt og bekvemt

nemt og bekvemt.

KAN IKKE FÅ MINE PENGE RETUR!!!

Jeg har købt et par bukser til min søn d. 25 -2 14. ,desværre var de for små. Og jeg sender dem retur sammen dag og beder om mine penge retur. Men SMARTKIDS siger de ikke har modtaget nogle bukser og vil ikke give min mine penge retur.
Det er noget rod-for selvfølgelig er post danmark ikke så lang tid det! d. 27 feb. 2014.
Jeg er ked af den dårlige service når jeg kontakter Smartkids.
Jeg handler ikke der mere.
For selvfølgelig har de modtaget pakken, hvorfor skulle lige netop den ikke komme frem??

vh Jannie
Smartkids.dk

Reply from Smartkids.dk

Hej Jannie,

Tak for din anmeldese.

Det er korrekt at vi ikke har modtaget din returnering. Jeg kan se du har oplyst du blot har sendt den retur med frimærke, det gør at der ikke er nogen mulighed for at spore pakken.
Til en anden gang vil jeg anbefale dig at sende den som pakke. Så er du dækket hvis pakken skulle forsvinde hos Post Danmark, som det ser ud til den er i dette tilfælde.

Mvh.
Kundeservice

Jeg har fået en meget fin service!

Mit køb hos SmartsKids har hele vejen været præget af fin service, hjælpsomhed og imødekommenhed! Der vil jeg være helt tryg ved at handle igen!

Dårlig oplevelse

Jeg er bosat i England, men så at jeg stadig kunne benytte mig af smartkids.dk. Jeg bestilte en fleecedragt, men modtog desværre en fleece jakke.
Jeg blev henvidst til, at returnere den for egen regning til stylepit.co.uk. Først og fremmest var det ikke min fejl, hvorpå jeg påpegede, at det måtte være smartkids eller stylepit some måtte dække opkostningerne ved returnering. Endvidere er det ikke nogen steder tydeligt, at når jeg havde bestilt ved smartkids i DK, så skulle involvere stylepit i England. Det har taget mig lang tid, at få mine penge retur for den forkerte vare. Og i skrivende stund mangler jeg stadig, at få mine omkostninger dækket for retur forsendelsen.
Jeg vil i fremtiden overveje køb ved smartkids, syntes jeg har fået en elendig service…ikke en gang en simpel undskylding har jeg modtaget for en fejl de havde lavet.
Der er trods alt mange andre websites, hvor man kan købe samme varer som hos smartkids.
Smartkids.dk

Reply from Smartkids.dk

Hej Jannie,

Beklager du har modtaget en forkert vare. Jeg går udfra min kollega har henvist til at du skulle ligge ud for portoen hvorefter vi refundere den når vi modtager din returpakke.
Dine omkostninger er overført til dig igår.

Mvh.
Kundeservice

Nemt og problemfrit

Dejlig hjemmeside. let og overskuelig. Hurtig og gratis udbringning - skønt.
Vil gerne anbefale til dem der ved hvad de går efter og gerne vil shoppe i en fart. I øvrigt også fine tilbud.
Venlig Hilsen
Christina

Fint at handle mangler bare mere drenge tøj i str 12 år

Font sted at handle mangler bare mere tøj i str 12 til drenge men alt i alt godt tilfreds

Hurtig levering, men dårligt at de tager penge for at jeg skal have penge retur selvom de ikke har andre størrelser.

Jeg købte et par Converse sko til en gave og de blev bestilt og leveret uden problemer. Hurtigt og effektivt. Da skoene var for store skulle de byttes til en mindre størrelse, men der fandtes ikke en mindre størrelse. Alligevel tager de 19 kroner for at betale mine penge retur, på trods af at de ikke kan levere varen i en anden størrelse.

Smart tøj, hurtig levering, nem og brugervenlig hjemmeside

Jeg skulle bruge en hvid skjorte til min søn, der skulle til skolebal torsdag, jeg var lidt bange for, at jeg var for sent ude, så det skulle bare gå hurtigt. Bestilte søndag og fik besked onsdag, at jeg kunne hente pakken - det var super nemt. Den eneste ulempe var, at jeg jo ikke kunne nøjes med at købe en hvid skjorte - så skulle der lige et par bukser med og lillesøster skulle jo også have noget... :) Heldigvis var der ikke noget, der skulle byttes, og alle dele er i brug! Vi kommer ganske sikkert snart på siden igen.

Fantastisk service - hurtig levering

Jeg handler næsten altid hos Smartkids på nettet. Det skulle du prøve. De sender fragfrit, hvilket er altafgørende for mig, jeg handler kun sjældent steder hvor der ikke sendes fragfrit.
Smartkids har en utrolig god service og svarer prompte hvis man har nogle spørgsmål og deres returservice er ligeledes meget velfungerende.
Smartkids har et stort sortiment og jeg kan bruge lang tid på deres hjemmeside

Ikke hurtig, men reel og ærlig

Det fungerede fint. Jeg fulgte firmaet beskrevne procedure da jeg skulle returnere varerne og jeg bad om at få pengene returneret. Blev på et tidspunkt lidt usikker om jeg havde gjort det rigtigt og ringede til firmaet. Her fik jeg god og venlig behandling og en forklaring om der kunne gå noget tid inden pengene kom. Det gjorde der også, men de kom :-) Kan godt anbefales

Skuffet

Bestilte en pusletaske til vores datters fødselsdag, men der var desværre kommet den forkerte taske i pakken, en rigtig øv oplevelse da vores datter pakker op.

Total fed oplevelse!

Det gik bare super hurtigt og skoene var perfekte!

ok - men ikke i top

Jeg oplever længere leveringstid på smartkids end de reklamerer med, men når jeg køber på smartguy kommer det meget hurtigt. jeg havde bestilt 2 ens babydragter, men modtog kun 1 pga en fejl og så havde de pludselig ikke flere af de dragter, selvom der stod at der var flere på lager.

Meget tilfreds

Hurtig levering og varen levede 100% op til forventningerne..

Hurtig ekspedition. Gode produkter.

Upåklagelig handel med gode produkter.

Professionel service - de holder hvad de lover

Super god service og de lover hvad de holder....kan varmt anbefales

super service

Har altid været tilfreds med mine køb på smartkids.dk - hurtig levering og gode tilbud .-)

Kan klart anbefales!

Hurtig, gratis levering af en vare jeg er meget tilfreds med.

Hurtig og nemt

Bestilte varene og indenfor 48 timer var de pakket ud af mig
God oplevelse

God service, god kvalitet og varer til tiden

God service, gode priser, god kvalitet og varer til tiden.

Smartkids.dk Details

Børnetøj og babytøj fra SmartSmall.dk i god kvalitet og til konkurrencedygtige priser. Se udvalget af børnetøj og babytøj til drenge og piger ved at vælge kategorierne baby, mini eller junior

Visit www.SmartKids.dk

We live here: Bødkervej 5