Smartphoneshop reviews

Smartphoneshop reviews

7.1

Super service, snel en vriendelijk!

S'middags besteld en volgende middag al in huis. Ik ben dik tevreden!

Snelle en goede service en goedkoop !

Aankoop van een LG optimus G pro smartphone met abonnement. Ik werd 's avonds na mijn bestelling binnen 5 minuten teruggebeld, een afspraak voor de volgende dag kon nog gemaakt worden.
Ik werd netjes op de hoogte gehouden via E-mail en SMS van de bezorgtijd, en de bezorger stond keurig op de afgesproken tijd voor mijn deur.
Conclusie:
Prima service
Snelle levering
Goede communicatie
Zeer scherp geprijsd

Super netjes geregeld.

Hier een nieuwe telefoon besteld, het was een pre-order dus de geschatte lever datum was 12-2-2014.
Na bestellen netjes binnen 4uur gebeld voor een bevstiging. Precieze leverdatum konden ze nog niet garanderen ivm de pre-order status. Wel werd de geschatte datum nogmaals genoemd en er al bijvermeld dat ik een van de eerste was. Dat hield in dat ik zeer waarschijnlijk bij de eerste uitlevering zat. Ook via de mail nog een bevestiging.
5-2-2014 werd ik gebeld dat de telefoon al binnen was, dus wilde een vriendelijke mevrouw weten wanneer de levering mij het beste uit kwam. Voor vrijdag 7-2 gegaan zodat ik dan zeker thuis was. Eerder kon anders ook al.
Vervolgens via mail en sms nogmaals de bevestiging gekregen wanneer ik mijn pakketje mocht verwachten.
Vrijdag precies in het voorspelde tijdvlak werd dan ook alles netjes verpakt afgeleverd. Gevraagd werd om alles vast even te controleren voordat ik tekende zodat alles in orde was en er niets stuk was of ontbrak.
Alles klopte precies, en ben super tevreden met m'n telefoon.
Ik zou coolblue aan iedereen aan kunnen bevelen.

voor de eerste keer dat het misging bij coolblue

Normaal gesproken supersnelle service en nergens over te klagen. Echter deze keer bestelling via smartphoneshop geplaatst, 3 maal mijn gegevens moeten doorgeven voor verlenging van abonnement en aanschaf van de galaxy note 3, hele dag thuis moeten blijven voor aflevering van telefoon die uiteindelijk niet verzonden bleek volgens afspraak en daarover niets laten weten aan mij. Na een nieuwe afspraak te hebben gemaakt toch nog mijn bestelling binnengekregen. De eerste keer dat coolblue mij heeft teleurgesteld in de afhandeling van aankoop van een product.
coolblue.nl

Reply from coolblue.nl

Beste Thijs,

Het is ontzettend vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Kun je aangeven om welk ordernummer dit gaat? Dan gaan we hier graag nogmaals naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Coolblue

Beweringen op website niet waar maken.

Op vrijdag 27 december via de website een order geplaatst (2 jarig abonnement met een Samsung Galaxy Note 3). Volgens de website zou een bestelling geplaatst op vrijdag, geleverd worden op zaterdag.
Zaterdag via klantenservice een mail ontvangen met een aantal bezorgdata. De eerste mogelijkheid was dinsdagochtend, 31 december.
Dit terwijl nota bene de website van smartphoneshop.nl op zaterdag vermeldt dat bestellingen geplaatst op zaterdag geleverd zullen worden op maandag.
Hierover contact, via mail, opgenomen met klantenservice waarbij men (op hun eigen website) beweerd binnen 4 uur een reactie te sturen) Mooi niet dus!
Aangezien ik een dag later, zondag 29 december, nog geen enkele reactie heb mogen ontvangen heb ik de order geannuleerd.
Men beloofd gouden bergen op hun website maar maakt deze bij lange na niet waar. Eens maar nooit meer!!
Thijs found this review useful
coolblue.nl

Reply from coolblue.nl

Beste Rob,

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad. We willen hier graag wat aan doen. Kunt u aangeven om welk ordernummer het gaat? Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Coolblue

Handige belservice

Een week geleden een telefoon met abonnement besteld. Erg handig dat ze bellen voor een bezorgafspraak, en daarbij ook gelijk je bestelling controleren zoals nummerbehoud etc. Helaas werd de telefoon te laat geleverd, maar dat was een fout van het koeriersbedrijf. Ben toen netjes door coolblue gebeld om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Prima service

Telefoon met abonnement besteld. Levering volgens afspraak (op locatie). De koerier ontdekte zelfs nog een fout in de gegevens, waarna deze direct telefonisch zijn verholpen.
After sales zijn ook goed, gezien ik een niet passend hoesje direct kon terugsturen via de post -zonder extra kosten.

Eerlijke en objectieve hulp an de telefoon

Ik heb heel lang getwijfeld welke smartphone ik wilde. Vooral omdat ik de duur van de batterij belangrijk vond. Aan de telefoon werden de juiste vragen gesteld en zo kreeg ik een bepaald advies. Dit advies werd ook nog eens per mail gestuurd. Aangevuld met links naar reviews en een stukje over een ervaring van een collega van de medewerker.

Het is niet tot een koop gekomen omdat ik het toestel via een abonnement kon krijgen. Dit heb ik gezegd in het telefoongesprek en toch werd ik uitstekend geholpen.

Supersnelle levering en prima klachtenafhandeling

Ik heb een telefoon gekocht. Deze heb ik opgeladen en ben hem gaan gebruiken, maar na 1 dag was de telefoon alweer leeg, ik aan de oplader gelegd, met een uurtje was deze weer opgeladen. maar na 1 dag was deze alweer leeg. Ik heb ze opgezocht in rotterdam en deze situatie voorgelegd, ik kreeg zonder pardon een nieuwe batterij. Ik gebruik nu met veel plezier mijn telefoon.

Nooit meer speuren naar accesoires

De gemakkelijkste plek om de juiste accesoires bij je telefoon te zoeken. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel altijd snel in huis.

groot aanbod, maar hoge prijzen

Smartphoneshop biedt veel verschillende smartphones aan wat ik een goede zaak vind. De aangeboden smartphones zijn altijd net nieuw uit en ze bieden nooit een model aan van enkele jaren geleden, dit vind ik een voor- en een nadeel. Het grootste nadeel van smartphoneshop vind ik de hoge prijzen ivm andere webshops, vandaar 3 sterren.

coolblue.nl Details

De PDA-specialist sinds 2000 voor alle merken handheld's en alle PDA-accessoires. Op werkdagen voor 22.00 uur besteld? Morgen gratis bezorgd!

Visit Smartphoneshop