Smartphoto reviews

Smartphoto reviews

6.1

Har lige fået lavet en lille bog

Da jeg indsendte mine billeder i den bog jeg havde lavet, var nogle øjne røde. Det kunne jeg ikke selv rette, da det var scannede billeder fra facebook. Da jeg fik bogen retur var de røde øjne væk.
Jeg er rigtig glad for min lille bog, bortset fra at jeg har fået en rykker, på betaling. Men man kan jo ikke bestille en varer uden at betale med det samme, så det forstår jeg ikke. Derfor kun 4 stjerner desværre. Men jeg vil da gentage succen igen til næste år.

Jeg har ikke købt på siden -

jeg var igang med at bestille et cover til min mand, og inden jeg betalte, ville jeg lige tjekke trustpilot, og det lyder ikke så godt, desværre.

Jeg syntes ellers at siden er superfin, og det er en rigtig go idé at man kan lave sine egne telefoncovers - med egne billeder/designs.

Så.. stjerner er givet udfra, at det er en go' side med mange gode gave-ideer, og det er nemt at bruge siden ift. at lave sit eget cover.

Men jeg tør ikke bestille den nu - efter at have læst anmeldelserne, desværre.

Fuld tilfredshed

Havde selv designet et iphone-cover med mine egne billeder, og havde lidt frygtet, at billederne ville blive grynede. Ikke mindst på grund af de anmeldelser jeg havde læst herinde. Jeg blev dog super positivt overrasket! Rigtig fint cover, i helt fin kvalitet og med flotte billeder! Jeg tror måske de dårlige anmeldelser afstedkommer af, at folk har brugt billeder i for lav opløsning, og så er det jo klart, at resultatet bliver derefter. Mine billeder var bare taget med en iphone 4s, og de var helt i top.
Meget tilfreds :D

Man får hvad man betaler for...

Mange af billederne er simpelthen under eksponeret og kan dermed ikke bruges, så ja kort sagt man får hvad man har betalt for, så tror jeg vil ned til den lokale photocare og få det gjort ordenligt og så betale nogen der har forstand på hvad de laver^^

Første og sidste gang jeg har fået fremkaldt billeder hos smartphoto

Glimrende produkter og hurtig levering

Bestilte billeder i forskellige størrelser samt en t-shirt med et billede taget på en mobil. Selv t-shirten blev fin, og sønnen glad for sig selv på en t-shirt.
Det hele kom inden for 3 dage, hvilket var hurtigere end forventet.
Sitet er lidt rodet, men jeg fandt da de ting jeg vil have

Dyre produkter af ringe kvalitet

Modtog, godt nok hurtigere end lovet, 5 mikroskopiske limbundne fotobøger til knap 100 kr. stykket alt i alt. Men kvaliteten var så dårlig, at jeg selv kunne have printet et hæfte der var meget meget pænere og skarpere i kvalitet. Billederne i bøgerne ser frygtelige ud, på trods af at det er billeder af høj kvalitet der er brugt!Jeg er grafiker, så jeg ved 100 % hvad jeg taler om. Produkterne er simpelthen for ringe til prisen.

Beklager Smartphoto, men det var en engangsforseelse at handle hos jer - det gør jeg aldrig igen...!

Hurtigere levering end lovet! Dog skalerer de billedet for meget

De lover 8-10 dages levering, men jeg fik allerede efter 2-3 dage efter bestilling!

Jeg kunne dog have ønsket mig, at de ikke havde skåret i billedet på kruset, jeg bestilte da det betød desværre, at en halv væsentlig del af billedet gik tabt. De kunne i det mindste godt skrive hvilke dimensioner, de skulle bruge inde i selve designet, man vælger, så jeg selv kunne skalere billedet

Blandet oplevelse hos Smartphoto

Jeg har handlet flere gange hos Smartphoto og har haft en blandet oplevelse af både billedkvaliteten og leveringstiden.

Sidste år fik jeg leveret julekort imponerende hurtigt, selvom jeg bestilte dem meget kort tid før jul, og de var i en super god kvalitet. Et halvt år efter bestilte jeg en fotobog, og den var også rigtig flot med super klare billeder.

Derfor valgte jeg at købe en vægkalender hos dem i år, men jeg er langt fra tilfreds med billedekvaliteten. Jeg anvendte super skarpe billeder i en rigtig god kvalitet, men jeg fik dem tilbage i vægkalenderen i en meget ringere kvalitet. Det samme oplevede jeg med årets julekort, som også var i en betydelig ringere billedkvalitet i forhold til sidste års julekort og i forhold til det oprindelige billede. Leveringstiden var også meget meget lang.

I år var det også meget besværligt at lave vægkalenderen. Hver gang jeg ville ændre noget ved vægkalenderen, måtte jeg starte forfra igen, så det tog meget lang tid at lave den, og jeg blev så irriteret over besværet med at lave den, at jeg flere gange var ved at opgive og vælge at få lavet vægkalenderen et andet sted.

Fragten er også ret dyr.

Jeg skal lige overveje, om jeg vil handle hos Smartphoto igen, men håber da, næste gange jeg handler hos dem, at kvaliteten så er ligeså god, som den var med fotobogen og julekortene, jeg bestilte for et år siden hos dem.

Fejlfuld levering

Jeg bestilte Fotos i et bestemt mål, men fik dem leveret i diverse størrelser.
Smartphoto påstår, at det er fordi jeg ikke har angivet ens mål til alle billeder, selvom det fremgik af fakturaen, at alle billeder var bestilt med samme mål.

de nægtede at refundere pengene, så jeg måtte betale og kunne smide billederne ud da de ikke passede i rammerne!

Svindlere

Bestilte billeder hos dem, men fik dem aldrig, hvilket jeg gjorde dem opmærksom på, svaret var at hvis jeg ville ha mine billeder måtte jeg bestille dem igen.
Gu vil jeg da ej, deres svar var at sende mig til inkasso for 57 kr
Hold jer langt væk fra dette svindler firma

Super photos

excellent site.
En ce qui concerne les tirages photos, rien à dire, toujours conforment à ce que l'on demande et reçus toujours dans les temps.
A recommander

Udemærket oplevelse

Bestilte en plakat fra smartphoto, kom efter en uge og det var en fin kvalitet. Eneste ting at udsætter er at der ikke en trace og trace på pakken, så man kan ikke rigtig følge med i hvor langt den er kommet.

God kundeservice - også når kunden kvajer sig :)

Flotte produkter og god kundeserive. Bestilte kalendere samme dag som deres tilbud på minus 50% udløb - desværre kom jeg til at bestille for få og fandt først ud af det en uge efter, da den ene kalender kom med posten (og ikke syv som planlagt). Kontaktede kundeservice og forklarede dem situationen og jeg fik de resterende kalendere til minus 50% selvom tilbudsdatoen var for længst overskredet - og de kom endda lige før jul, så alle kunne få deres gaver. Rigtig flot af smartphoto - tak for det!!

Flotte produkter

Jeg har bestilt fotobøger og fotofremkaldelser hver for sig. Fotogbøgerne er virkelig flotte, hjemmesiden (og herunder opsætning af fotogbog) er let og brugervenligt og kvaliteten flot. Jeg har endnu ikke modtaget fotos.

Gode priser, med god mulighed for fordelagtige rabatter. Eneste minus er lidt lang leveringstid!

Dårlig kundeservice

Har handlet med smartphoto i mange år og har altid været tilfreds..men når det går galt er der INGEN hjælp..

Jeg bestilte d. 5. December varer, d. 6. December trækker de pengene, d. 7. December sender de varen, siger de......og jeg venter så stadig.

Men når man henvender sig er der ingen hjælp, andet end dumme svar som:
Vent et par dage mere, de kommer nok
Posten har travlt
De konmmer nok inden d. 21
Nogle regler om posten i Sverige, som jeg ikke kan bruge
Du kan altid sende varen retur og få pengene tilbage
50,00 kr jeg kan bruge ved mit næste køb
Siger de har sendt nye varer, men hvor er de så

Har aldrig oplevet så dårlig service før.

Løber fra ansvaret

Utrolig lang leveringstid - der er nu gået 12 dage siden afsendelse! Trods utallige henvendelser til firmaet sker der ikke noget. Fair nok at ting kan gå tabt i posten, men så send da noget nyt i stedet for blot at se til! Sidst men ikke mindst er der trukket penge på min konto for varer, der ikke er modtaget - det er ikke lovligt!

Gode produkter

Go kvalitet, super service, hurtig levering

Overholder ikke leverings tiden

Jeg skulle bruge foto bogen efter 8 arbejdsdage til en gave som er Smartphotos max. leveringstid, men da jeg ikke havde modtaget noget med posten, kontaktede jeg smartphoto kunneservice og spurgte hvornår jeg kunne forvente at modtage foto bogen.
Kortfortalt så fik jeg at vide de beklagede bogen ikke var kommen frem men at de havde sendt den fra Belgien for 2 dage siden. Der var heller ikke nogen Track og trade nr . på pakken. Jeg kunne heller ikke fortryde handlen da de ikke tog bogen retur selv om den ikke blev leveret til tiden og jeg skulle have brugt den til gave. efter den lange samtale sluttede det med at Smartphoto sagde vi ikke havde mere at tale om og lagde røret på.!!!

Jeg vil ikke anbefale nogen at handle hos Smartphoto, med mindre leveringstiden INGEN ting betyder

Fantastisk produkt!

Jeg bestilte et billede på et lærred af Times Square, som var fyldt med flotte farver. Jeg søgte længe efter det rigtige sted til jeg fandt smartphoto. De var nemt at uploade sit billede og tilpasse den til rammen og tilføje forskellige effekter. Den var rigtig billig i forhold til ændre sider. Og da jeg modtog den var det bedre en jeg kunne håbe på. Jeg modtog den 13 dage efter jeg bestilte. Det eneste der manglede var en track-ID så jeg kunne følge den. Man får dog en mail når de sender den. Kan anbefale denne hjemmeside til alle. Fantastiske farver på produktet! (Rammen er 60x90)

Fair priser og kanon produkt.

Jeg har nu fået lavet to fotobøger og jeg er mere end tilfreds.. Super billigt for et evigt minde kan varmt anbefales.. Jeg vil mene de er de bedste!!

Is Smartphoto your company?

Extrafilm Details

Sammen med ExtraFilm er det let at passe på og fremkalde sine minder. Hos os har du valgfrihed til at vælge. Vi tilbyder dig alle de fototjenester, som du har brug for.

Visit Smartphoto