Smc Biler reviews

Smc Biler reviews

It is not possible to review Smc Biler. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

SMC biler i holbæk

Har købt en wv jetta 2.0 tdi fra 2011 som havde kørt 18000km,hos smc biler i holbæk de skulle så montere et aftageligt træk på bilen, da vi kommer til smc biler og skal afhente vores nye bil starter sælgeren med at ødelægge en plastik ramme som sidder der hvor de har sat trækket på og vi finder ud af de har sat rammen på med dobbelt klæbene tape og det kan selv jeg regne ud ikke kan holde.efterføglene fandt vi ud af de havde sat vores bagkofanger skævt på så der kom ridser i bagklap og bagkofanger.og i midter konsolet inde i bilen var der sat et askebære ind og da vi fjernet det fandet vi ud af at en af tapperne i konsolet var knækket,så der skulle et nyt midter konsol i og bagklap og bagkofanger skulle omlakkeres,det var første gang den var på værksted.men efter som vi kommer fra sydsjælland sagde smc biler i holbæk at vi kunne få det lavet i næstved,næstved undersøgte hvad der skulle laves på bilen med priser og det hele,men da det blev for dyrt hjem kaldte smc biler i holbæk bilen tilbage.så vi kørte til holbæk med bilen hvor de havde den en uge,så blev vi bedt om at hente bilen. Efter vi kom hjem fandt vi ud af at baglygterne sad skævt og bagklappen sad skævt, så kontaktet vi dem igen.så kørte vi til holbæk igen for 2 gang der havde de den i 3 dage hvor vi oven i købet skulle betale får en låne bil som vi ikke synes er i orden når det er deres fejl. efterføglene har vi fundet ud af at de har ødelagt styre tapperne på vores bagkofanger og i stedet for at give os en ny bagkofager har de bare skruet den fast med selvskærene skruer i styreskinnerne men det opdaget vi fordi at vi selv fik lavet en lille rids i bagkofangeren. Da den kom til maler opdaget han at smc biler havde ødelagt vores bagkofanger, og han opdaget også at der var en bule i vores bagklap.så kontakte vi smc biler igen 3 gang. dengang kørte vi op med den og sad og ventede på de fik den lavet,da vi modtog den fra værkstedet kunne vi se at højrebaglygte sad skævt, og vi skulle igen have en ny tid hvor den skulle på værksted,vi kørte op med den for 4 gang hvor de lovet at de nok skulle have rettede fejlen.Men da vi kom der op stod den stadig ude på værkstedet og var ikke færdig som aftalt. og baglygten sad stadig skævt og bagklapen.så alt i alt er der kommet ny bagkofanger ny styreskinner omlakkeret bagklap 2 gange ny midter konsol ny baglygte. og her i weekenden skulle vi vaske den fandt vi ud af at venstre baglygte også er i stykker efter de har lavet den så nu skal der også ny på der.og her i sommers skulle vi sætte vores sommer dæk på og fandt ud af at dækkene var dårlige de havde rejst sig i mønstret.så alt i alt har det været en total dårlig oplevelse hos smc biler i holbæk. så kan kun fraråde alle at købe bil der dårligt værksted og dårlig service...

Ny Seat Altea

For nogle år siden købte jeg en ny Seat Altea hos SMC i Odense.

Ved første eftersyn blev jeg ringet op, og fik fortalt at der var forkert kølervæske på bilen, og at det der var på ville ødelægge pakninger i motoren. Jeg sagde at de skulle skifte det, og troede egentlig at det var uden beregning, da jeg aldrig selv havde puttet noget kølervæske på bilen, som nu var et år og havde gået 15000 km. Det var dog ikke gratis, 1300 spir, og ingen accept af at det var deres fejl, for de havde jo kontroller der sikrede at de ikke puttede forkert kølervæske på nye biler:-) hmmm så jeg brokkede mig naturligvis, helt op på Semler gruppe niveau, men uden held, de påstod at jeg selv havde skiftet kølervæske... Hvilket man naturligvis selv gør inden for det første år:-) jøsses en dårlig behandling, og sløje kontroller... Formenlig fordi de ikke eventuelt skulle dække en motorrenovation i fremtiden...

Jeg var gal, de påstod at jeg løg.... Kan kun sige en ting - Hold jer fra alt hvad der har med smc gruppen at gøre, samt helt at droppe at købe semler biler...

Hold jer væk fra SMC-biler. De øddelægger biler med vilje så de kan tjene penge

Første gang, da jeg var hos SMC biler fortalte de mig at min bils dysser var røget, og derfor kunne den ikke starte igen. Aftalen var så at garantien ville dække dette problem.

SMC biler ringer til mig igen, og fortæller så at min diesel pumpe også var defekt og ville skifte denne også. Dagen efter, hvor jeg var klar til afhentning af bil ringer de så igen og siger, at hele dit brændstofsystem er defekt og vi bliver nødt til at skifte denne også. Fik en regning på 19.456 kr. Det var dyrt.

Jeg starter min bil efter alt skiftning, hvor min håndbremse ikke vil give slip uden foran deres p-plads - det er en elektronisk p-plads. Jeg fortæller dem så, at denne problem har aldrig været der, og er heller ikke noget i har oplyst. De vil ikke reparere den. 5.000 kr. for denne del.

Efter 6 måneder oplever jeg så et problem med min bil igen, hvor olietrykket ikke er optimalt. Får skiftet blyanten til bilen. Jeg går ud for at starte min bil, og begynder med at ryge meget ud af udstødningen. Denne gang går jeg ind til dem igen, og siger at de igen har ødelagt min bil med vilje. De siger at det er din turbo, som er gået i stykker - turboen fejlede ingen ting før aflevering af min bil til dem. De nægter at reparere den igen. De vil have en samle pris for det hele på 30.000 kr. Turbo 10.000 kr. + Blyanten til bilen: 5.000 kr. + olie pumpen på 15.000 kr.

Oven i købet, fortæller en sælger mig at vi kan se at det er tid til service på din bil, da diskplay lampen siger det. Det jeg fortæller sælgeren er, at bare fordi lampen blinker behøver det ikke betyde at bilen fejler noget. SMS-ødelægger biler, så man er tvunget til at tage den over til dem for at få den lavet.

Sig nej til dem. Tag bilen til Tyskland eller et lokalt virksomhed.

Bilen havde kun kørt 180.000 km af en art 2.0 TDI VW passat. Så mange ting kan umulig være sket på samme tid.

SIMPELTHEN FOR DYRE

Jeg ringede til SMC og spurgte om timeprisen på en VW, blev stillet igennem 3 mennesker med hver deres ventetid og spørge ud, for til sidst at få en vejl. pris på kr 1127,50
men så skulle jeg lige huske at de var ligeglade med om de brugte 5 min eller 55 min til at fejlsøge og stille diagnose!!!!!!

Flot svaret...

hmmmmmmm......

NEJ TAK

SMC Risskov ødelægger din bil, i stedet for at lave den!!!!!!!!!!!!! Katastofal service!!!!Hold jer langt væk derfra!

I juni mdr. 2013, har vi indbrud i vores Audi A4 årgang 2006, hvor hele vores indbygget navigationsanlæg/cd anlæg bliver stjålet. Tyveriet sker uden, at de smadre en rude, men bilen er låst. Jeg tænker først, hvem mon er de mest kompetente i Århus er, til at lave vores bil og de hurtigste, da vi står og skal på ferie? Det må da være Audi Risskov. Efter at have ringet første gang, skulle jeg kontaktes af en medarbejder- Jeg høre aldrig fra ham, jeg prøver igen, stadig ingen svar, jeg tænker det er pga. ferie travlhed og køre ud på værkstedet, og efter 30min er der edelig en der gider at kigge på min bil. Han nærmest beskylder mig for, at jeg selv må have ladet bilen stå ulåst, men må fastslå, at det ikke er tilfældet, og spørge ham om de kan hjælpe eller ikke? Da han vil oprette mig i deres system, finder han ud af at jeg ikke har været kunde der før og han siger: lille pige, det er jo ikke godt du ikke bruger Audi værksteder, det forringer jo din bil, det må du da kunne forstå(SÅ nedladende og ubehageligt!!!!)
Nå, nu får jeg en tid, hvor de siger de vil ordne bilen, og det er jo fantastisk, da jeg kommer og henter min bil 2 dage efter, er svaret nej nej vi har da ikke lavet den endnu, vi skulle jo først se hvor meget der skulle laves og bestille reservedele hjem, hvad desværre kniber da der er over 3 ugers ventetid. Jeg siger det kan jeg ikke bruge til noget som helst, i har lovet mig noget helt andet, og nu sidder jeg her skal på bilferie om 2 uger, hvor vi skal kører over 4000 km, og i en bil som ikke fungere optimalt!!! 1 uge senere bliver jeg ringet op, og de har været heldige at få reservedelene, og jeg bliver super glad, kører bilen ind til rep., og kun en time senere ringer de, og har opdaget andre fejl, som gør vi aldrig ville komme syd for Kolding, så det må vi jo hellere få lavet, sammen med et par andre småting, vi også gerne vil have dem til at løbe igennem. Da jeg henter bilen, virker alt okay, men vi bliver klogere!!!! efter blot 500 km, kan passager vinduet ikke længere rulle ned, og bilen laver med mellemrum en samlet fejl hvor den dytter, visker med vinduesviskerne og blinker med langlys, hvad den jo selvfølgelig ALDRIG har gjort før(og hvad er ret pinlig når man holder i kø på de tyske motorveje). Efter halvdelen af ferie, tør vi ikke længere køre i bilen, vi kører til DK og flyver til sidste destination. Da vi kommer hjem ringer vi til SMC Risskov og fortæller hvad der er sket, de vil gerne kigge på bilen. Kort efter riger de til os, det har ikke noget med os at gøre, det også fordi i har en så gammel bil, og i ikke har været på Audi værksted før, så hvad kan i forvente? Jeg var rasende, bilen havde sgu intet fejlet før de fik den i hænderne- det er simpelthen UBEGRIBELIGT!!! da jeg kommer for at hente bilen er jeg rasende, og jeg får af vide, at jeg kan skrive en mail til dem, okay det får jeg jo ikke en pind ud af!!! Der sidder en kunde på trappen udenfor, og jeg siger til ham, pas på med at få din bil lavet her, den går bare i stykker af det, og han svare: jeg sidder her faktisk fordi min bil lige er blevet lavet her, og nu er alt blevet meget værre!!!! Jeg ser ekspedienterne hører mig.(det er fredag kl. 15) dagen efter lørdag morgen, ligger første regning på lånebiler fra dem i postkassen, og de følgende dage kommer der alt hvad de havde i mit navn, et par dage efter betalingsfristen som ligger hen over weekender, kommer der betalingspåmindelse, okay tænker jeg og griner i mit forfærdet opfattelse af dem, men ikke nok med det, så fakturere de for beløb som ikke passer, og heldigvis har jeg gemt alle lejekontrakterne, men mangen til FRÆKHED, UKOMPETENCE, DÅRLIG DÅRLIG SERVICE, OVERLEGNE EKSPEDIENTER, DÅRLIGT HÅNDVÆRK, og LATTERLIGGØRELSE AF KUNDER, har jeg aldrig før oplevet!!!. Jeg ved ikke hvem i tror i er, men i skulle virkelig prøve at fatte, at i ikke er en brik mere værd end alle os andre, og så måske prøve at lave jeres arbejde og gøre det ordentlig!!!!! Og så skal i SERIØST på kursus i kundepleje!!!
Jeg kan kun Fraråde ALLE i at sætte jeres ben der, det kommer der aldrig noget god ud af, det eneste de KAN finde ud at hos SMC Risskov, er at ødelægge din bil, og være direkte ubehagelig overfor dig!!!!!
Alle andre værksteder i Århus er 1000 gange mere kompetente!!!!!!!!

Super service i forbindelse med skade på min Audi A4 Avant hos SMC-Biler Risskov

Jeg har haft min Audi A4 på skadeværksted hvor der også er lavet lakreklamation.
Forløbet tog 10 dage, og det virkede meget proffesionelt.
Jeg kan kun sige, at det er ikke altid man skal lytte til de negative omtaler, de gør det rigtig godt.
Godt stil og dygtig personale.

Rigtig god fornemmelse i maven efter motor-stop

Denne besked bør du bestemt læse, hvis du vil handle "demo bil" hos SMC-Hillerød

Kæresten og Jeg skulle bruge en større bil og valgte at købe en Fabia combi Greenline som demo model. med denne fulgte en "trykhed-aftale" som skulle dække service eftersyn samt evt nedbrud i 2 år.
vi takkede ja til den! og det skulle vise sig at blive en god deal!

vi har brugt service aftalen 2 gange uden at skule havde penge op af lommen.
oven i det har vi også fået "Skoda assistance" med, da vi kun har benytter autoiseret værksted (igen uden at havde penge op af lommen)
så en dag var vi på weekend ophold på Bornholm. på turen hjem brød bilen sammen et sted på vestegnen.

Her kom Skoda assistance til hjælp! efter ca 45 minutters vente tid kom de og hentede bilen og kørte den til SMC hillerød.
vi kunne ha valgt at få en låne bil, men så skulle bilen på nærmeste værksted, så vi valgte selv at finde vej hjem.
dagen efter bliver jeg ringet op af værkstedet som fortæller at de har kigget på bilen, og vil reparere den så den er klar til i dagen efter. (motorstop søndag=bilen tilbage tirsdag) de ringer tirsdag og siger at den er klar til afhentning.
jeg spørger om prisen, med en klump i halsen.
mekanikeren svare -"Ja.. jeg har jo brugt 8 timer på den og der er reservedele for små 15.000 kr" Mig -"Uha Uha!" Mekaniker -"haha ja, men du har jo 'Skoda assistance garanti' efter som du kun har benyttet autoriseret værksted, så den er på huset"

må sige det er sjælendt at jeg føler mig som vinder når det gælder mekanikere.

TAK SKODA!

MEGET UPROFESSIONEL OG UTROVÆRDIG BEHANDLING

Efter at være blevet påkørt afleverede jeg min audi ved SMC biler i Risskov, da SMC er et stort værksted i Århus forventede jeg at en lille skade, ville være en hverdagsopgave som de godt kunne løfte.
Da jeg skulle ud at rejse efterspurgte jeg om der var mulighed for at få bilen lavet inden for de næste 2 uger. Hvilket ikke var muligt (Fair nok), da jeg så sagde at jeg ville prøve ved Dirksen i Skanderborg blev der lige pludselig mulighed for at rykke med tiderne i deres kalender så vi alligevel godt kunne finde en tid inden jeg skulle af sted, så jeg endte med at få en tid tirsdag, hvor jeg skulle afsted fredag. De ville bestille delene hjem til tirsdag. Da jeg så kom tirsdag for at aflevere bilen, fik jeg først lov til at vente 30 min på en medarbejder ville betjene mig selvom jeg var der på aftalt tidspunkt.
Da medarbejderen så var mødt ind, kunne han konstatere at de ikke kunne finde min sag i deres system. Så de måtte få min sag oprettet igen og jeg fik bestilt en ny tid som blev torsdag hvor jeg skulle ud at rejse fredag kl. 15.00.(Så længe at den ville blive lavet til at jeg skulle afsted, ville det ikke være noget problem for mig) Da jeg så mødte op ved SMC biler torsdag, måtte de denne gang konstatere at de dele de havde bestil ikke var de rigtige, så endnu en gang måtte jeg væbne mig med tålmodighed (Hvilket jeg gjorde og lavede en ny tid fredag morgen) Da jeg så hentede bilen fredag ca. 13.00, så bilen ganske fint ud og jeg forventede at tingene var som de skulle være.
Da jeg så skulle parkere min bil i lufthavnen, fungere mit bak kamera ikke og jeg tænke nå ret træls men jeg må tage fat i dem om 3 uger når jeg er hjemmeside i Danmark igen.
Efter tre ugers dejlige ferie kom jeg så til Danmark igen og tog kontakt til SMC biler og fortalte omkring situationen. Jeg blev bedt om at komme forbi dem så de kunne genne mgå det elektroniske i bilen. Hvilket jeg selvfølgelige gjorde.
Da jeg så havde fået checket det elektroniske igennem på min Audi kunne de se at kameraet ikke fungere men de mente ikke det var deres fejl selvom kameraet fungere efter at skaden var sket. Men efter 5 timer på deres værksted så fungerede det ikke mere. Jeg fik så af vide at hvis jeg ønskede at få det lavet ville det min. komme til at koste 10.000 kr. Hvilket jeg selv ville komme til at dække, da det ikke havde noget med dem at gøre.
ALDRIG HAR JEG OPLEVET SÅ DÅRLIG SERVICE HOLDE JER LANGT FRA DEM.

Elendig måde at behandle kunder på hos SMC Odense

Kørte min Seat til SMC Odense, da der var tale om en forsikringskade og mente derfor de ville være de bedste, da bilen er købt hos dem og det er et stort værksted. Tog grueligt fejl.
Fik en tid 4 uger efter inspektion og de skulle have den i 5 dage. Fedt.. lige til at klare..
På 4 dagen blev jeg kontaktet af SMC og de fortalte, at de blev nødt til at have den 14 dage mere.. Hmm.. 3 uger på en lille bule i kofanger og en ny frontrude, som iøvrigt var lagervare iflg SMC.. Efter de yderligere 14 dage, fik jeg igen et opkald, hvor de blev nødt til at udsætte endnu engang pga sygdom på værkstedet, samt forkert bestilt frontrude.. Ventede samlet 32 dage på min bil og da jeg fik den tilbage var den mere beskidt end da den blev afleveret og der var støv overalt, både indvendigt og udvendigt.. Havde måske regnet med, at når de nu havde haft den 1 måned.. Så havde den lige været et smut i vaskehal.. Men ak !! Er faktisk lidt ærgerlig over at give 1 stjerne, da jeg ikke mener de fortjener en eneste.. Det er sidste gang jeg handler eller sender min bil til SMC...

Useriøst firma, der ikke holder deres aftaler!

Min kæreste og jeg har købt en hel ny bil hos SMC-biler i Odense.
Den har flere gange skulle på værksted pga. fejl i bilen, og hver evig eneste gang har de enten ikke overholdt deres dato for at vi kunne afhente bilen (som de jo i øvrigt selv har sat), eller også har de simpelthen ikke lavet den ordentligt eller glemt at bestille reservedele hjem til den!
Det er så useriøst, at man selv som kunde skal finde ud af når man står derude og vil hente den, at den enten ikke er færdig eller også har de slet ikke testet om de har lavet den ordentligt.. Det er skide irriterende, og det lader åbenbart til at det er normalt for det kan da snart umuligt være 'uheld' der sker, gang på gang på gang..
Det er træls, det er useriøst og uprofessionelt!!
Næste gang jeg skal have en ny bil, skal jeg ikke sætte mine ben derude igen!!

Arrogant sælger, der var ligeglad.

Mig og konen var inde for at teste en Skoda Citigo for et stykke tid siden.

Efter en prøvetur kom vi ind til sælgeren, som inden for 5 minutter snak lavede en seddel på bilen med navn og det hele.. Uden at snakke om bilen eller noget.

Jeg sidder og tænker 15-20 sekunder for mig selv da han stikker sedlen i hånden på mig og siger..

Citat Jonas: "Nå skulle det være det eller hvad?..."

Efter han sagde det, var det ligesom klart, at det ikke var der jeg ville handle min bil. Nu har jeg købt en Citigo et andet sted, hvor jeg oplevede meget bedre service.

SMC-Køge - Useriøs sælger

Bliver lige nød til at lufte min oplevelse med SMC-køge.
Vi skulle for noget tid siden købe en Skoda Citigo, med en brugt bil i bytte.
Her snakkede vi med SMC-Køge som prøvekørte den brugte bil, og grundet ferie, blev den videre forhandling fortaget over telefonen, og prisen på den brugte bil blev over flere omgange bekræftet af sælgeren. Endda dagen før vi skulle skrive slutseddelen under, fik jeg sælgeren til at bekræfte prisen over telefonen.
Da vi skal skrive under på slutseddlen hos SMC, havde sælgeren pludselig glemt alt om den pris vi havde aftalt på den brugte bil, og havde selvfølgelig en lavere pris stående på hans skærm.
Med sådan en useriøsitet forløb vi mødet, og lavede en handel med Olsen biler, som varmt kan anbelfales, hvor SMC-Køge dumper.

SMC Risskov INGEN SERVICE OVERHOVEDET!!!!!!

Jeg har fundet rust i min Audi A4 fra 2005 (Der er rustgaranti på)
Jeg ringede til SMC Risskov og aftalte en tid med en bestemt medarbejder. Da jeg kom til Risskov, viste det sig at han havde taget ferie... Jeg ventede 15 min. for at tale med en anden medarbejder jeg blev henvist til... Han kunne desværre ikke hjælpe, da han var ny og der var desværre ikke andre der kunne tage sig af det.
Ugen efter tager jeg derud igen. Nu var den før omtalte tilbage på job, så jeg ventede 20 minutter!!! på at tale med ham. Han ville sende en rapport til Audi, men kunne lige oplyse mig om at hvis jeg ikke havde fået lavet autoriseret service, så skulle jeg betale for et sådant, hvis de godkendte garantien. Det selvom jeg fortalte jeg lige havde fået fortaget et eftersyn.
1½ uge efter havde jeg stadig intet hørt og nu lagde jeg beskeder på telefon og mail HVER DAG. Efter 6 dage fik jeg mail tilbage at jeg ville få svar dagen efter YES!
Men AK!!! 2 dage mere uden svar....
Herefter skrev jeg til medarbejderen:
JEG GIVER JER 0 STJERNER – MÅSKE LIGMED BYENS DÅRLIGSTE SERVICE!!!
I BEHØVES IKKE FORETAGE JER YDERLIGERE, JEG FINDER ET ANDET STED ;o)
Her tænkte jeg... Nu må der sq da i det mindste komme en undskyldning...

Hvordan f.... kan man drive virksomhed med SÅ DÅRLIG service??????

Håber andre skåner sig selv for den slags oplevelser <3

SMC Holbæk - opprioritèr jeres kundeservice og kvaliteten af reparationer

Har en SEAT Ibiza som er købt fra ny hos SMC Holbæk i 2011. Har de sidste 2 år været i kontakt med dem flere gange. Bl.a. fordi arbejdet ikke altid bliver udført korrekt første gang.

Jeg har derudover i flere tilfælde oplevet at skulle følge op på de aftaler man træffer med dem for at sikrer at de bliver overholdt. Ventetiden kan dernæst være lang på en så simpel opgave som dækskift (Fra vinterdæk til sommerdæk). Dvs. mere end 1 time selvom jeg altid aftaler en tid til det på forhånd. Deres pris på dækskift er samtidig pebret.

God og profesionel betjening.

Vi har lige købt en Octavia fra 2011.
Den betjening vi fik i Skoda Aalborg, var upåklagelig.
Har kun positivt at sige om forretningen.

Meget dårlig værksted

Jeg har desværre en VW Golf 6 som er meget fejlbehæftet. Jeg har brugt VW Aalborg (SMC) flere gange til reklamation. Det skal siges at de er flinke flok, men med deres tekniske formåen dumper med de et brag. Jeg har aldig tidligere oplevet hvordan man som kunde kan blive holdt så meget for nar, men den ene tåbelige forklaring efter den anden. De har sporadisk forsøgt at udbedre fejl, men det er aldrig lykkedes ... så står man som kunde med en bil til knap 300.000 kr og føler sig godt og grundig snydt. Så ALDRIG mere VW eller kontakt med SMC biler.

Ikke eksisterende kundeservice.

Påtænker du at købe ny bil hos SMC biler i Herning, så tænk dig godt om. For os tog det 2,5 mdr. utallige opringninger og mails, inden vi fik en slutseddel. Vi fik oplyst utallige leveringsuger og da bilen endelig skulle afhentes som aftalt, ja så havde man lige glemt at kontakte os om en yderligere forsinkelse, hvorefter vi kunne kører hjem igen øv... Prisen på fælge til bilen, ja de svingede i pris som vinden blæste..., det viste sig sørme også at være en fejl!! Så alt i alt...den salgsafdeling ville passe rigtig godt til salg af Trabbier i det gamle Østtyskland, ikke til salg af en kvalitets bil som en vw. Vi har 2 vw`er og ingen af disse vil fremover blive "serviceret" i Herning. Endelig kan det undre at man ikke får respons når man gør sig den ulejlighed at skrive en klage over den utrolig langsomlige behandlingstid.

ingen kvaler SMC betaler!

for 2 år siden købte jeg en passat 3C 1,9TDI, hos SMC biler amager.

da jeg skrev under på slutsedlen spurgte han om jeg ville tegne en service-reparations aftale som gælder 2 år. den dækker (som navnet siger) alle service og reparationer der måtte komme i de to år.

inklusive sliddele som
Bremser
Vinduesvisker
Pærer
etc.

nu er aftalen desværre udløbet men jeg har godt nok været glad for den OG for min bil.
i øvrigt har jeg altid fået rigtig fin behandlig både hos SMC hillerød og hos amager.

(Min næste bil bliver købt hos SMC) :)

DIREKTE LORT

Jeg købte en fabriksny polo hos SMC Aalborg, desværre uden at læse på de vilkår så underskrev jeg. Lidt efter et år så brændte gas pendalen sammen. Det dækkede garantien så heldigvis, men hvad garantien ikke dækkede var en låne bil :O Det vil sige jeg havde muligheden mellem droppe arbejdet(da offentlige transport er ikke muligt, jeg er selvstændig) eller betale cirka 500kr for en lejebil. Jeg valgte at leje en bil og fik min fikset efter kort tid. To måneder efter viser det sig at samme problem opstod, nu skulle jeg leje en bil igen.
Hvad jeg er "pissed" over er, at jeg køber en hel ny bil og så er det fordi man har behov for det, at det så går i itu efter 12 måneder skal ikke være mit problem. Efter min mening så betyder ''garanti'' at påtager sig forpligtelsen af noget, deraf må det også være således, hvis lortet går i stykker under garantien så skal DE stå til regnskab for den tid jeg taber på grund af deres lorte bil.
Hvis det at I ikke kan stå til ansvar for at bilen går i stykker så lad være med at garantere noget. 2 år garanti på at bilen er driftsdygtig, men vi dækker ikke en låne bil !! WTF.. !!!!

Da jeg så viste utilfredsstillelse og bad en af arbejderne om at vurdere min bil, så vurderede han den til en pris som jeg umuligt kunne sige ja til. Det må også være deres kundepolitik: ... .
Kort sagt, vil jeg ikke anbefale at handle hos SMC-biler.. De tager generelt røven på folk. Jeg køber aldrig nogensinde.. Det er direkte uacceptabel det de laver.

Røvligeglad

Jeg var interesseret i at købe en ny VW POLO på amager. Venter i alt 1 time med min søn og kone og bliver ikke taget seriøst.

Imens bliver vi forbigået af flere medarbejdere, som blot er interesseret i at snakke business med folk og ikke har interesse i mig og min mellem-klasse familie

Synes ærligt talt jeg blev nedtrykt af at være der

Smc Biler Details

SMC-biler er ophørt med at eksistere som gruppe, vi beder dig derfor i stedet at kontakte din lokale, VW, Audi, Skoda eller Seat forhandler

Visit Smc Biler