Smeg reviews

Smeg reviews

5.5

Fedt gaskomfur, hvis du kan leve med støj og ringe service

Smeg CS19A-6 Gaskomfur
Service og kundefokus er ikke begreber SMEG har i deres ordbog.
Købte for 7 år siden et 90cm komfur gas/el. Efter 3x udksiftning af varmelegemet varmluftovnen, opgav jeg.
Jeg begik så den store fejl, at tro på at valgte man en dyrere model, ville kvaliteten være bedre, men ak nej.
Der har været ild i elektronikken, køleblæseren larmer så man ikke kan føre en samtale i køkkenet. Ovnen bager ekstravagant ujævnt.
Service, ja hvis man orker at rykke i månedsvis, kommer de måske.
Ikke hvad man forventer, når man investerer over 20.000 i et komfur.
Designet er fedt, men lad jer ikke forføre...

Garantiordning med ventid på over en måned og en sag der kørte i et halvt år

Desværre har jeg haft en kedelig oplevelse med Smeg. Det startede med køb af en opvaskemaskine med 5 års garanti gennem Lavpris Køkken.
Efter ca. 2 år begyndte maskinen at opføre sig underlidt og jeg fik hjælp uden problemer, men efterhånden viste det samme problem sig igen og igen. I alt har jeg haft 8 montørbesøg over et halvt år. Sagen sluttede med, at jeg ventede på en afklaring i over en måned, og efter trusler om at kontakte forbrugerklagenævnet fik jeg omsider en holdbar løsning. Og har nu fået en ny opvaskemaskine. Det er naturligvis et godt plaster på såret - men det har været et kedeligt halvt år, og en hel måned uden svar på spørgsmål. Derfor er jeg nu kritisk over for Smeg - jeg håber de vil kvalificere deres garanti-ordning og lytte mere til forbrugerne. Nu håber jeg blot, at min nye opvaskemaskine fungerer ... - Jeg ser lys forude og håber Smeg reagerer positivt på dette. Og til jer der overvejer at købe Smeg, så forhør jer lige om garanti-ordningen.

And. ang SMEG-showroom, Amerika Plads 33, CPH

Vi skal købe en gaskogeplade til lejligheden, og gik forbi SMEG-Danmarks showroom i Køb., (ikke en butik).
Usædvanlig god service og information. Meget flotte lokaler og vand eller friskbrygget kaffe til kunderne. Desuden smil og velkommen fra personalet. Bliver nogle gange glad, når det findes steder der faktisk KAN service.

Is Smeg your company?

smeg.dk Details