Smilet reviews

Smilet reviews

6.7

Dejligt service, søde mennesker og høj kvalitet

Jeg har altid modtaget fantastisk service hos Tandlægerne Grundtvigsvej. Kompetente tandlæger, tandplejere og klinikassistenter. Varm og rolig atmosfære og professionel behandling. Gode konkurrencedygtige priser.

Kan varmt anbefales :)

pas på!

En del af tandlægerne er ok, men få ALTID et skriftligt tilbud, for priserne svinger som vinden blæser. Og check ALTID regningen grundigt!

Pengemaskine

I forbindelse med at jeg flyttede til Århus fik jeg Smilet som tandlæge og blev der en overrække selvom jeg skulle have stoppet med det samme. Det undrede mig at 2 gang jeg var til undersøgelse hos Smilet fandt de en del der skulle laves. De fleste af mine sølvplomber ville de skifte over en årrække sagde de. Det undrede men jeg gik med til at starte lidt af projektet. Dog fattede jeg uråd da min kone fik samme besked. Vi skiftede tandlæge og den nye tandlæge sagde at det de havde sagt slet ikke passede.

Is Smilet your company?

Tandlægerne Grundtvigsvej 18 ApS Details