SmileyDog reviews

SmileyDog reviews

9.0

Helt igennem positiv oplevelse

Bestilte om lørdagen og havde min pakke om tirsdagen. Hurtig levering og god information undervejs!

Helt i top

Altid hurtig levering. Og varerne er super gode. Kan klart anbefale Smiley Dog.

Super hurtig levering og gode vare

Mig og min kæreste har flere gange bestilt vare hos Smileydog og de har været hurtige til at leverer varen hvergang og den har altid været tip top. Vi anbefaler dem til alle vores hundevenner og bekendte.

Fuld tilfredshed herfra

Jeg har af flere omgange handlet hos smiley dog og jeg bliver imponeret hver gang. Pakken bliver som regel levereret dagen efter bestilling og varene er i god kvalitet. Især leveringen af vores hundefoder er jeg meget glad for, da vi får den leveret om aften når vi er kommet hjem fra arbejde.
Så alt i alt har jeg kun haft positive oplevelser med smiley dog og syntes derfor at 5 stjerner for deres levering, varer og service er fortjent.

Bent Winther Nielsen

Hurtig levering - gode varer.

Som lovet hurtig levering, og god kvalitet varer. Dog et problem med firmaet der leverede varer - vi fik også leveret varer vi ikke havde bestilt fra et helt andet firma. Lidt besværligt at skulle ringe rundt, for at rede trådene ud....

Kanon service :-)

Hurtig og rigtig go service :-) jeg kan helt klart anbefale denne side :-)

En glad datter

Jeg fik en meget glad datter, fordi hun dagen før sin fødseldag ønsked sig noget nyt tøj til fammiliens lille hund. Smileydog var så søde at hjælpe mig med at hendes ønske kunne gå i opfyldelse, og de sendte også et lille kødben med. Min datter blev meget glad og nu sidder hun og laver ønskeliste til hundens fødseldag, for det SKAL købes hos Smileydog siger hun. Så tak til smileydog for hurtig levering og den fine lille gave,

dårlig fragt/fragtpolitik

Jeg købte en refleksvest til min hund hos smileydog.
Da jeg kom til kassen undrede det mig at fragten for en vest der kan være i en ganske almindelig a5 kuvert kunne være 39 kr.
Dette bemærkede jeg i kommentarfeltet og nævnte at de meget gerne måtte smide den i en kuvert og derved reducere fragten hvis muligt.
Jeg modtog vesten 1,5 døgn efter bestilling og det er jo bare super service (hvilket er hvorfor de får 3 stjerner istedet for 2)
Jeg blev umiddelbart glad over at se at smileydog havde valgt at sende vesten i en foret kuvert (9 kr hos post danmark) og med porto på for 16 kr. Og tænkte glad at jeg nu havde fået fragten til 25 kr istedet for de 39 kr.
Men da jeg checkede min netbank havde de stadig trukket fuld pris på 118 kr (79+39).
Det er i princippet ok ikke at lytte til sin kundes forspørgsel og sende en vest til 39 kr, men jeg syntes bestemt ikke det er ok at tage 39 kr for fragten men kun bruge 25 kr på at sende den.
Jeg ville anbefale smileydog at kigge på deres fragtpriser, og evt overveje at differenciere mellem en refleksvest og en pakke der vejer 999 g.

Super produkter, super service og hurtig levering...

Super hurtig levering!

Fandt præcis den vare, jeg manglede - og til en langt bedre pris end andre steder.
Leveringen tog 1 dag. Tak for det.

hurtigt levering af hunde tegn.... MEN ikke mit...

har bestilt et hunde tegn..desvære fik vi en andens persons hundetegn

jeg fandt ud af at en anden levandør har sendt mig hunde tegnet
for smileydog

talt med en venlig person fra smileydog der kunne oplyse at de har genbestilt
en nyt skilt ..
så håber det næste er ok

jeg har modtaget det rigtige så nu er alt i orden

Jeg bestilte et halsbånd og et hundetegn - halsbåndet kom hurtigt og var helt perfekt.

Hundetegnet - der blev lavet hos en ekstern partner - levede desværre ikke op til forventningerne pga. ulæselig tekst, men Smileydog har ydet god service og refunderer min betaling for dette.

Jeg handler gerne hos Smileydog igen efter vi har fået løst problemerne :-)

Perfekt oplevelse

Bestilte nogle barf godbidder, da de var billigst hos Smileydog (og det var leveringen også). Information om ordren og at den var sendt fungerede perfekt, ligesom levering på arbejdspladsen var som ønsket.
Oveni varerne var der både vareprøve og lidt ekstra godbidder med - tak for det. Kan bestemt anbefale Smileydog.

Totalt glad i låget

Jeg bliver så glad hver gang vi bestiller og modtager fra Smileydog.
Deres hjemmeside er super overskuelig, de kører en masse gode tilbud og de leverer altid i en ruf.
De forskellige mærker hundefoder de har besluttet at føre, er af høj kvalitet og hvis vovse alligevel ikke er vild med dem er der mulighed for næste gang, at vælge noget tilsvarende med en lidt anden sammensætning eller mærke. Det gør man har lyst til at blive og ikke er nødt til at surfe rundt efter andre mærker. Det er også muligt at bestille små pakker, så der lige kan testes inden køb af en stor pakke.

Hvis man glemmer, at tilføje den lille bonus pakke man så fint kan vælge ved køb af over 12 kg hundefoder, så sender de den sødt med alligevel:) Denne gang lå der også et lille visitkort clipset fast på en pose med 5 små hundehapser.

Muligheden for at vælge aftenlevering uden merbetaling er genialt og noget som de fleste erhvervsaktive vil sætte pris på. Vi gør ihvertfald:)

Det er altså bare rigtig god service som der ikke er en finger at sætte på.

Bedste anbefalinger herfra.

Perfekte varer og hurtig levering.

Jeg har handlet mange gange med Smileydog.dk, og har kun grund til at være godt tilfreds. Varerne har en høj kvalitet, og forretningen en god hurtig levering. Jeg kan kun anbefale denne forretning til alle med især hunde, men der er også artikler til katte.

Jeg handler kun hos Smileydog, da der altid er super god og kompetent service. Ringer man med spørgsmål, får man altid en glad og sød stemmme i røret. Der er altid et stort udvalg af varer og de er rigtig gode til at forny sig.

Jeg bestilte julevarer, som selvfølgelig er nået frem til tiden.

Fin webbutik, dog ingen advisering

Jeg har købt Applaws tørkost til hund, og Smileydog.dk var billigst i Danmark. De har hele sortimentet i det mærke.

Man kan ikke følge ordrens status som på mange andre webbutikker ved at logge på, og man får ingen mailadvisering om at varen nu er på vej, ej heller track and trace. Man er nødt til at ty til det gamle trick med at checke om pengene er trukket på ens konto, for at se om varen er på vej.

Dejligt at det er muligt at skrive på ordren at pakken må sættes, da der benyttes fragtmand.

Et hit!

Super fin og overskuelig hjemmeside.
Stort udvalg.
Var i tvivl om størrelser, og fik hurtigt svar med vejledning tilbage - god service.
Hurtig levering.
Handler helt sikkert her igen :)

En smilende hundeejer

er hvad jeg er blevet efter at have handlet hos Smileydog af flere omgange. Hurtig levering og gode service.
I sær kan anbefales deres hundetegn. De kostede lidt mere end alm hundetegn men de er til gengæld virkelig lækker kvalitet.

Dejlig hjemmeside!

Stort udvalg af søde hundetegn til de søde vovser :-)

Jeg er meget tilfreds med leveringen og graveringen af mit hundetegn. Dog synes jeg ikke farven er 100% som på billedet. Men skidt pyt, farver variere altid på billede og irl.

Handler gerne her igen :)

www.smileydog.dk Details

SmileyDog har et stort udvalg af hundeartikler. Danmarks største udvalg af hundetegn. Kæmpe udvalg af hundetøj, hundehalsbånd, hundelegetøj, plejeprodukter og mange andre hundeartikler og hundeting.

Visit SmileyDog

We live here: Denmark