Smsme reviews

Smsme reviews

5.3

Alt for mange reklamer

smsme.dk er en af de værre gratis sms sider jeg har prøvet! Fyldt med reklamer, Det første man ser når man skriver smsme.dk i browseren er en stor fed formel hvor dus kan få et eller andet skønhedsprodukt. Det var lige før at jeg skulle finde læsebrillerne frem for at finde vej ind til deres side. Ikke nok med det, så skal man igennem en masse 'surveys' for at gøre de simpleste ting!
Jeg var medlem af siden i 3 minutter. Kunne simpelthen ikke holde alle de reklamer og surveys ud.
Råder ikke nogen til at besøge deres side, medmindre du vil have indbakken fyldt med reklamer og slatne tilbud . . .

Uprofessionelt

Kan ikke blive medlem da programmet ikke vil godkende min adresse.

En god side hvor man kan sende gratis sms, man skal kun indmælde sig også klikke lidt på deres reklamer ind i mellem, så kan man sende videre.

Is Smsme your company?

smsme tilbyder alle medlemmer 15 GRATIS SMS'er hver dag! Hvis du ikke er medlem så tilmeld dig nu og bliv en del af Danmarks største SMS-Portal!

Visit Smsme